ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

به دوره آموزشی آنلاین روزنامه‌نگاری بپییوندید!

<p>چگونه می&zwnj;توانید برای شرکت در دوره&zwnj;های ما نام نویسی کنید؟</p> <p>بسیار ساده است،رایگان است و مطمئن!<br /> یک ایمیل خالی به یکی از نشانی&zwnj;های زیر (بسته به دوره&zwnj;&zwnj; مورد نظرتان) بفرستید:</p> <h1>&nbsp;<strong>برای دوره ی روزنامه&zwnj;نگاری پایه&zwnj;</strong></h1> <p>&nbsp;<a href="mailto:dowreh1@radiozamaneh.com">dowreh1[at]radiozamaneh.com</a></p> <p>&nbsp;</p> <h1><strong>برای دوره &laquo;کاربرد بهتر اینترنت&raquo;</strong></h1> <p><br /> <a href="mailto:dowreh2@radiozamaneh.com">dowreh2[at]radiozamaneh.com</a></p> <p>&nbsp;</p> <h1><strong>برای</strong><span>روزنامه&zwnj;نگاری آنلاین </span></h1> <p>&nbsp;<a href="mailto:dowreh3@radiozamaneh.com">dowreh3[at]radiozamaneh.com</a></p> <p>&nbsp;</p> <h1><strong>برای</strong><span>گزارشگری چند رسانه ای</span></h1> <p>&nbsp;&nbsp;<a href="mailto:dowreh4@radiozamaneh.com">dowreh4[at]radiozamaneh.com </a></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;پس از فرستادن ایمیل، پاسخی حاوی آیین&zwnj;نامه و شرط&zwnj;های دوره دریافت خواهید کرد. اگر آنها را تأیید کنید (تأیید در پایین صفحه) به دنبال آن متن درس&zwnj;ها و لینک&zwnj; به آزمون را توسط ایمیل دریافت خواهید کرد. پس از آن باید به نکته&zwnj;های زیر دقت کنید:<br /> &bull; برای پاسخ به هر آزمون، ۷ روزفرصت خواهید دشت . در روز ششم در مورد به سر رسیدن مهلت به شما یادآوری خواهد شد.</p> <p>&bull; هر درسی آزمون دوباره نیز دارد. پس شما دو شانس دارید برای آنکه موفق شوید. اگر بار دوم نیز موفق نشوید، از دوره خارج خواهید شد. اما شما می&zwnj;توانید دوباره تلاش کنید! (با فرستادن ای-میلی دیگر، آن گونه که در بالا گفته شد)</p> <p>&bull; شما پس از هر آزمونی از نمره خود مطلع می&zwnj;شوید. اگر می&zwnj;خواهید از رتبه خود در هر دوره&zwnj; اطلاع یابید، به این نشانی یک ای-میل بفرستید:<br /> <a href="mailto:status@radiozamaneh.com">status[at]radiozamaneh.com</a></p> <p>&bull; پس از طی موفقیت&zwnj;آمیز دوره یک گواهی&zwnj; پایان دوره ی شخصی دریافت خواهید کرد. به دلایل امنیتی شما تنها یک بارفرصت خواهید داشت تا نام خود را در گواهی پایان دوره ی خود وارد کنید. ما نام شما را ذخیره نمی&zwnj;کنیم. به این نکته توجه داشته باشید!</p> <p>&bull; برخی دوره&zwnj;ها در سطح میانه هستند. پیش&zwnj;شرط شرکت در آنها گذراندن دوره ی مقدماتی است. این موضوع در توضیح عمومی درباره دوره&zwnj;ها آمده است وهنگام نام نویسی برای یک دوره به شما یادآوری می&zwnj;شود.</p> <p>روند عمومی شرکت در دوره آموزشی پایه را این گونه خلاصه می&zwnj;کنیم:</p> <p>یک ایمیل خالی می&zwnj;فرستید.<br /> پس از دریافت مقررات و شرط&zwnj;ها، با کلیک در جای مربوطه در پایین صفحه موافقت خود را اعلام می&zwnj;کنید.</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>درس&zwnj;ها را دریافت می&zwnj;کنید.</p> <p>&nbsp;</p> <p>لینک آزمون را دریافت می&zwnj;کنید.</p> <p>&nbsp;</p> <p>از نمره&zwnj;ای که کسب کرده&zwnj;اید، اطلاع می&zwnj;یابید.</p> <p>&nbsp;<br /> و در پایان در صورت موفقیت گواهی&zwnj;نامه&zwnj;ای دوزبانه (فارسی / انگلیسی) دریافت می&zwnj;کنید.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

چگونه می‌توانید برای شرکت در دوره‌های ما نام نویسی کنید؟

بسیار ساده است،رایگان است و مطمئن!
یک ایمیل خالی به یکی از نشانی‌های زیر (بسته به دوره‌‌ مورد نظرتان) بفرستید:

 برای دوره ی روزنامه‌نگاری پایه‌

برای دوره «کاربرد بهتر اینترنت»

برایروزنامه‌نگاری آنلاین

برایگزارشگری چند رسانه ای

 پس از فرستادن ایمیل، پاسخی حاوی آیین‌نامه و شرط‌های دوره دریافت خواهید کرد. اگر آنها را تأیید کنید (تأیید در پایین صفحه) به دنبال آن متن درس‌ها و لینک‌ به آزمون را توسط ایمیل دریافت خواهید کرد. پس از آن باید به نکته‌های زیر دقت کنید:
• برای پاسخ به هر آزمون، ۷ روزفرصت خواهید دشت . در روز ششم در مورد به سر رسیدن مهلت به شما یادآوری خواهد شد.

• هر درسی آزمون دوباره نیز دارد. پس شما دو شانس دارید برای آنکه موفق شوید. اگر بار دوم نیز موفق نشوید، از دوره خارج خواهید شد. اما شما می‌توانید دوباره تلاش کنید! (با فرستادن ای-میلی دیگر، آن گونه که در بالا گفته شد)

• شما پس از هر آزمونی از نمره خود مطلع می‌شوید. اگر می‌خواهید از رتبه خود در هر دوره‌ اطلاع یابید، به این نشانی یک ای-میل بفرستید:
status[at]radiozamaneh.com

• پس از طی موفقیت‌آمیز دوره یک گواهی‌ پایان دوره ی شخصی دریافت خواهید کرد. به دلایل امنیتی شما تنها یک بارفرصت خواهید داشت تا نام خود را در گواهی پایان دوره ی خود وارد کنید. ما نام شما را ذخیره نمی‌کنیم. به این نکته توجه داشته باشید!

• برخی دوره‌ها در سطح میانه هستند. پیش‌شرط شرکت در آنها گذراندن دوره ی مقدماتی است. این موضوع در توضیح عمومی درباره دوره‌ها آمده است وهنگام نام نویسی برای یک دوره به شما یادآوری می‌شود.

روند عمومی شرکت در دوره آموزشی پایه را این گونه خلاصه می‌کنیم:

یک ایمیل خالی می‌فرستید.
پس از دریافت مقررات و شرط‌ها، با کلیک در جای مربوطه در پایین صفحه موافقت خود را اعلام می‌کنید.

درس‌ها را دریافت می‌کنید.

لینک آزمون را دریافت می‌کنید.

از نمره‌ای که کسب کرده‌اید، اطلاع می‌یابید.

 
و در پایان در صورت موفقیت گواهی‌نامه‌ای دوزبانه (فارسی / انگلیسی) دریافت می‌کنید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.