ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پاسخ علم‌الهدی و رئیسی به یک جوان نیازمند مشهدی

جوانی در مشهد که از تشنج رنج می‌برد و در تهیه نان روزانه درمانده، به آستان قدس و امام جمعه مشهد پناه آورده. مصاحبه‌ای با او را می‌بینید.

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد خمینی اعلام کرده که فقر در ایران در حال افزایش است. یک جوان مشهدی که از تشنج رنج می‌برد در مصاحبه‌ای که می‌بینید می‌گوید به احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی مراجعه کرده. علم‌الهدی به او گفته است که کشاورزی و تولید خوابیده و نمی‌تواند امکاناتی در حد تهیه نان روزانه در اختیار او بگذارد. رئیسی هم به او گفته آستان قدس اداره کار نیست.



این جوان ۳۰ ساله مشهدی می‌گوید:

« تشنج دارم، بیکارم، می‌خوام روی گاری میوه بفروشم، شهرداری نمی‌گذاره، برای نون خوردن مون موندیم، پول ۴ تا نونو ندارم.»

رئیس کمیته امداد خمینی سال گذشته اعلام کرده بود که حدود ۱۱ میلیون نفر در ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

آستان قدس رضوی سالانه ۳۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولید می‌کند. حدود ۷۰۰ هکتار از اراضی شهر مشهد و حومه آن را باغات موقوفه آستان تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، شرکت‌ها و موسسات اقتصادی تابعه آستان قدس رضوی نیز در قالب هلدینگ‌های گوناگون در زمینه‌های داروسازی، ساخت‌و ساز، صنایع غذایی، نساجی و دامپروری فعالیت می‌کنند. فقط سازمان اقتصادی رضوی مدیریت ۸۹ شرکت و مؤسسه را بر عهده دارد که در ۴۴ مورد بیشتر از ۵۰ درصد سهام را در اختیار دارد.

آستان قدس رضوی در امر سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی هم مشارکت دارد.

رئیس این امپراطوری مالی به جوان مشهدی که برای نان روزانه خود درمانده است، گفته که آستان قدس اداره کار نیست. به اداره کار مراجعه کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حق الناس

    بر طبق گفته آقای حاجی بابایی : 102 هزرا میلیارد تومان درامد هدفمندی یارانه است که بایست به خزانه ریخته شود/ واقعا مگر این حق الناس و مال مردم است از منابع ثورت عممی نفت و گاز، و نه ارث پدری دولت که دارد خِست می کند و نمی خواهد یارانه بی نیازن قطع و در عوض یارانه نیازمندان افزایش دهد؟!

  • حسن کچل

    این داستانهای علی و حسین و فاطی و بقیه رو کی به شماها گفته؟ دقیقا ...اخوندهایی مثل علم الهدا و رییسی. از کجا می دونید خود علی کسی مثل رییسی نبوده؟ خودشون که می گن نبوده که ادم کشی تفریح روزانه اش باشه. از این توهمات دینی بزنید بیرون که هر چی بدبختی دارید مال این دینه.

  • امیر

    @ رادیو زمانه .....کسی میدونه چه جوری میشه این هموطن رو پیدا کرد?

  • shahab

    این آقایان پیروعلی(ع)معتقدندحامی مستضعفین جهان هستند!!!؟چگونه توان مددرسانی به یک نفرراندارند؟ اینهاکه بخصوص درماه رمضان وایام احیاءمیلیونهامرتبه،این قصه راکه حضرت علی به هنگام افطارکه میشدمستمندی واردمیشدوچندتاخرماکه برای افطاری خودداشت،به مهمان مستمندش میدادواین فعل چندروزتکرارشده بود. حال این پیروان علی وولایتمداروولایت معاش چگونه برای معادخودذخیره ای باکارنیکی چون سیرکردن شکم گرسنه ای،همت بخرج نداده ونمیدهند!!؟ یاآن قصه رابرای عوافریبی میگویند،ویاخود،دروغ میگویندوچیزی بنام پیروی ازمولاعلی(ع)درکارشان نیست که بازهم عوافریبی است!

  • فرزاد

    هیچ ثروتمندی، ثروتمندنمی شود مگر اینکه حق دیگران را خورده باشد (علی بن عبدالله).

  • منتشر نمی‌شوند

    این افراد صدها هزارر نفر در مشهد است و میلیون نفر رد یاارن و خدوم یکی هستم. گفتم برو کمیته امداد، میدانم بی خوید است و نرفتم تا حالا اخه میگن بور بگو بیمرای روانی داری ! مگه قبول می کنن؟! می ترمس یک اسم روی خودم بگذرام و اخر هم هییچ ندهند!