ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سکوی دختران خیابان انقلاب تغییر شکل داد

تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که ماموران روی جعبه مخابرات واقع در خیابان انقلاب تفاطع وصال را به شکلی درآورده‌اند که کسی نتواند روی آن بایستد.

تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که ماموران روی جعبه مخابرات واقع در خیابان انقلاب تفاطع وصال را به شکلی درآورده‌اند که کسی نتواند روی آن بایستد. این جعبه مخابرات مکانی است که نخستین بار ویدا موحد، زن معترض به حجاب اجباری با تکه چوبی که شال خود را بر آن آویخته بود، رویش ایستاد و مدتی بعد حرکت او از سوی تعداد دیگری از زنان دنبال شد. تاکنون غیر از او، نرگس حسینی و اعظم جنگروی هم بر روی همین سکو ایستاده‌اند. زنان معترض دیگر، نقاط بلند دیگری را در سطح شهر انتخاب کرده بودند. این زنان اکنون به نام دختران خیابان انقلاب شناخته می‌شوند.

روز گذشته زنی به نام شاپرک شجری زاده که در قیطریه تهران به همین شیوه اعتراض کرده بود، بازداشت شد.

در همین زمینه: بازداشت یک دختر دیگر خیابان انقلاب

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کوین

    سال ۵۷ که حکومتی های آن زمان دیوارنوشته ها را با رنگ می پوشاندند، با شعار جدیدی مواجه شدند که : ننگ با رنگ پاک نمی شود . شاید الان به ناچار به آقایان بگویند : نالوطی ! شیروانی روی قوطی ؟؟

  • reza

    با این وصف باید رفت درمناطق زلزله زده بالای چادر های موقتی روسری سفید علم کرد بلکه سقف شیروونی براشون بسازن

  • reza

    نقل است که دراسپانیا گلاب بروتون گاو ها با یک متر پارچهء قرمز عصبانی میش ولی در ایران (خلیفه گری شیعه) گاو ها با نیم متر پارچهء سفید دیوونه میشن...

  • روزبه

    راه حل کارشناسی آخوندها .