ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سینماگر طرفدار احمدی‌نژاد، درِ شورای صنفی نمایش را گل گرفت

احمد نجفی که در دوران احمدی‌نژاد یکی از اعضای شورای عالی سینما بود و در سانسور نقش داشت، به منع نمایش فیلم‌اش اعتراض کرد.

احمد نجفی، بازیگر و کارگردان و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، رئیس سابق جمهوری اسلامی در اعتراض به منع نمایش فیلمی که تهیه کرده، در شورای صنفی نمایش را گل کرفت.

دوشنبه ۷ اسفند: احمد نجفی در شورای صنفی نمایش را گل گرفت

احمد نجفی بازیگر و کارگردان سینمای ایران که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد عضو شورای عالی سینما بود، فیلمی تولید کرده به نام «من ایرانی‌ام». وزارت ارشاد اسلامی به این فیلم اجازه اکران نداده. شامگاه گذشته این بازیگر و مجری تلویزیونی در اعتراض به وضع اکران فیلم‌اش، در شورای صنفی نمایش را گل گرفت.

— 🏳anna_mg🏳 (@anna_1393) 25. Februar 2018

احمد نجفی در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در فیلم «پایان نامه» روایتی تحریف شده از ماجرای قتل ندا آقا سلطان بازی کرده بود. او همراه با داوود میرباقری، مسعود جعفری جوزانی، جمال شورجه، مسعود ده‌نمکی و محسن علی اکبری عضو شورای عالی سینما بود و به این ترتیب در سانسور سینمای ایران سهیم بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.