ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دراویش گنابادی را به ارتباط با سازمان‌های جاسوسی متهم کرد

ابوالفضل حسن‌بیگی این ادعا را مطرح کرده که گروهی از دراویش معترض به مبارزه مسلحانه روی آورده‌اند و خواهان براندازی حکومت‌‌‌اند.

ابوالفضل حسن‌بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تقسیم دراویش گنابادی به سه گروه مجزا، عده‌ای از آنان را متهم کرد که با سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل ارتباط دارند.

۳۰ بهمن خیابان پاسداران تهران: درگیری مأموران امنیتی با دراویش گنابادی

ابوالفضل حسن‌بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی که سه‌شنبه ۸ اسفند خبرگزاری مهر با او انجام داده، گفته است که دراویش گنابادی به سه گروه تقسیم می‌شوند:

«گروهی که زیر نظر نورعلی تابنده هستند و با نظام جمهوری اسلامی زاویه‌ای ندارند. گروه دومی که الان تشکیل شده، در قم، شیراز و بروجرد حضور دارند و آنها اصولا نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را قبول ندارند و سرسپردگی آنها به آمریکا و صهیونیست‌ها مشخص است و خودشان در جاهای مختلف این را اذعان داشته‌اند. گروه سومی هم که از این گروه دوم تندروتر هستند، جدیداً ایجاد شده و به جنگ مسلحانه معتقدند.»

از شامگاه دوشنبه تا صبح سه‌شنبه هفته گذشته، نیروهای امنیتی با دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران درگیر شدند. در این درگیری‌ها به گفته مقامات جمهوری اسلامی، چهار تن از ماموران نیروی انتظامی و بسیجی کشته شده‌اند. دست‌کم ۳۰۰ نفر از دراویش هم بازداشت شده‌اند.

ابوالفضل حسن‌بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادعا می‌کند که هدف گروهی از دراویش این است که با ایجاد اغتشاشات و ناآرامی‌ها، مردم را ناراضی کنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    این تاکتیک انگلیسی که اینها سعی میکنند ناشیانه پیاده اش بکنند که میگه تفرقه بینداز و حکومت کن. بعد هم میخوان یکسری شون سر به نیست کنند میخوان مثلا توجیه کنند که ما با این عده فقط برخورد میکنیم. زهی خیال باطل. خر خودتون تشریف دارید.