ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنگوی وزارت خارجه ایران: گزارش حقوق بشری سازمان ملل بی‌ارزش است

مقامات جمهوری اسلامی در تهیه گزارش عاصمه جهانگیر از وضع حقوق بشر در ایران با او همکاری کرده‌اند. با این‌حال وزارت خارجه ایران حاصل را ناموثق ارزیابی کرده است.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران، این نوع گزارش‌ها را به لحاظ ماهیتی و از نظر رویه‌ای «دارای ایرادات مبنایی فراوانی» دانسته است. او گفته از دید جمهوری اسلامی ایران، این گزارش فاقد اعتبار و ارزش تلقی می‌شود.

بهرام قاسمی، شخنگوی وزارت امور خارجه ایران

گزارش سالانه سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران چهارشنبه ۲۸ فوریه/ ۹ اسفند منتشر شد. این گزارش ۱۵ صفحه‌ای آخرین گزارش عاصمه جهانگیر، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران پیش از درگذشت او به شمار آورد. این گزارش در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو سوئیس ارائه شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    «پیشرفت حقوق بشری در ایران»؟!؟!؟ این آقا از چه حرف می زند؟ جمهوری اسلامی در یک پیشرفت آشکار در زمینۀ حقوق بشر در دو ماه اخیر ده ها تن را در بازداشتگاه ها به قتل رسانده، صدها دانشجو را بازداشت کرده، هزاران تن را به جرم شرکت در تظاهرات های اعتراضی دستگیر کرده، صدها تن را اعدام کرده، ده ها حکم اعدام جدید صادر کرده، به تجمعات اعتراضی مسالمت آمیز اقلیت های مذهبی حمله کرده، ده ها زن را به جرم اعتراض به جاب اجباری بازداشت کرده، اساتید دانشگاه را اخراج کرده، هزاران کتاب را ممیزی کرده و بر سانسور اینترنت افزوده و هزاران دستاورد و پیشرفت دیگر که قطعاً با شناخت آن ها معنای واژۀ «پیشرفت» را از نظر بهرام قاسمی و اربابانش خواهیم فهمید.