ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس فراکسیون ورزش: منع قانونی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد

محمد رضا تابش می‌گوید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غیرقانونی نیست. او از برگزاری جلسه نمایندگان مجلس با وزیر ورزش درباره این موضوع خبر داده است.

۳۵ نفر از زنانی که تلاش کرده بودند برای تماشای دربی استقلال و پرسپولیس پنجشنبه ۱۰ اسفند وارد ورزشگاه آزادی شوند بازداشت شدند. وزارت کشور اعلام کرده بود که این زنان به «محل مناسبی» هدایت شده‌اند. رییس فراکسیون ورزش مجلس در مجلس شورای اسلامی می‌گوید هیچ منع قانونی برای ورود زنان به ورزشگاه وجود ندارد.

محمد رضا تابش می‌گوید منع قانونی برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها وجود ندارد (عکس: آرشیو)

محمدرضا تابش، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند در واکنش به بازداشت تعدادی از زنان برای ورود به ورزشگاه آزادی گفته است:

«هیچ محدودیت و ممنوعیت قانونی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود ندارد که بخواهد جرم تلقی باشد و افرادی که این مساله را جرم قلمداد کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.»

روز گذشته در برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب  تصویر نامه‌ای منتسب به رئیس جمهوری اسلامی منتشر شده بود که دستور داده بود مأموران از ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی استقلال پرسپولیس جلوگیری نکنند. اما ساعتی بعد پایگاه اطلاع‌رسانی دولت این نامه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، رئیس فراکسیون مجلس خبر داده که هفته آینده نمایندگان مجلس با حضور وزیر ورزش حضور زنان در ورزشگاه‌ها را به بحث می‌گذارند.

بعد از پیروزی انقلاب برگزاری مسابقات ورزشی برای مدتی معلق بود و اولین بازی بعد از انقلاب هم در شرایط امنیتی و با حضور مأموران مسلح برگزار شد محمد شریعتمداری  وزیر صنعت، معدن و تجارت و از طرفداران وقت پرسپولیس، با موتور ١٢۵ هوندا به استادیوم می‌آمد. ورزشکاران اجازه نداشتند با شورت ورزشی وارد زمین شوند و برخی از بازیکنان مانند محمود حقیقیان، بازیکن تیم ملی آن زمان با گرمکن بازی کردند. در آن ایام طرح جلوگیری از بازی بازیکنان بالای ٢٧ سال در فوتبال اجرا شد و همزمان زنان هم از ورود به ورزشگاه‌ها منع شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.