ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دولت ترامپ به دادگاه شیکاگو اطلاع داده که به برجام پایبند است

یک قاضی فدرال در شیکاگو خبر داده که دولت ترامپ با یادداشتی اعلام کرده که مفاد توافق هسته‌ای با ایران را رعایت می‌کند. یادداشت قاضی روبن کاستیلو در اسناد رسمی دادگاه درج شده است.

یک قاضی فدرال در شیکاگو خبر داده که دولت ترامپ با یادداشتی اعلام کرده که مفاد توافق هسته‌ای با ایران را رعایت می‌کند. یادداشت قاضی روبن کاستیلو در اسناد رسمی دادگاه درج شده است.

دولت ترامپ افشای اطلاعات محرمانه معامله ایران با بوئینگ را به تعویق انداخت

دولت ترامپ برای افشای اطلاعات محرمانه معامله شرکت بوئینگ با شرکت آسمان از دادگاه فدرال شیکاگو دو ماه فرصت خواسته بود. خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده است که یک ماه پیش وزارت دادگستری آمریکا به دادگاه شیکاگو اطلاع داده که دولت آمریکا به توافق هسته‌ای پایبند است.

خانواده قربانیان چند عملیات بمب‌گذاری، خواهان توقیف و مصادره اموال ایران در آمریکا برای پرداخت غرامت شده بودند. آن‌ها ایران را متهم کرده بودند که در انفجار مرکز تفنگداران آمریکایی در بیروت در سال ۱۹۸۳ که منجر به کشته شدن ۲۴۱ نفر شد و همچنین انفجارهایی انتحاری توسط حماس در فروشگاهی در اورشلیم در سال ۱۹۹۷ که طی آن پنج شهروند یهودی جان خود را از دست دادند، دست داشته است. ایران همواره این اتهامات را رد کرده است.

خانواده لایبوویچ، یکی از قربانیان این حوادث تروریستی است. آن‌ها که می‌بایست به حکم دادگاهی در آمریکا ۶۷ میلیون دلار بابت غرامت از ایران دریافت کنند، اما تاکنون پولی دستشان را نگرفته است، از دادگاه شیکاگو درخواست کرده‌ بودند اطلاعات محرمانه معامله بوئینگ با شرکت آسمان را افشا کند با این امید که به بخشی از دارایی ایران در معامله با بوئینگ در بانک‌های آمریکا دسترسی پیدا کنند. دولت ترامپ درباره افشای این اطلاعات نظر نداده است.

مقامات آمریکایی و اروپایی در نظر دارند ۱۵ مارس سال جاری در برلین «بند غروب» توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی و همچنین نحوه نظارت بر برنامه موشکی ایران را به بحث بگذارند. ایران در این گفت‌وگوها شرکت ندارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.