ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جعبه‌سیاه هواپیمای تهران‌ـ‌یاسوج پیدا شد

جعبه‌سیاه هواپیمای ATR72 پرواز تهران - یاسوج پیدا شد. این جعبه‌سیاه سالم است و برای بررسی تحویل دادستانی شده است.

جعبه‌سیاه هواپیمای پرواز تهران ـ یاسوج که در ارتفاعات دنا سقوط کرد، پیدا شد.

تصویری از محل سقوط

یک مقام استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبرگزاری دولتی دانشجویان ایران (ایسنا) گفت که جعبه‌سیاه هواپیمای ATR72 پرواز تهران - یاسوج پیدا شده است.

بهرام پارسایی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ایران نیز با تأیید این خبر گفت که «جعبه‌سیاه سالم است و تحویل دادستانی شده است.»

خبر یافته‌شدن قطعات فنی این هواپیما ابتدا از سوی سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران منتشر شد.

هواپیمای «ای‌تی‌آر» پرواز ٣٧٠۴ شرکت آسمان با ۶۰ مسافر و شش خدمه پروازی ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنا سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

شرایط جوی منطقه، بارش شدید باران و برودت هوا، عملیات تجسس برای یافتن پیکر کشته‌شدگان و نیز جعبه‌سیاه را با تعلل و دشواری روبرو کرده بود.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امید

    دلیل سقوط کاملا واضحه و نیازی بخبه جعبه سیاه نیست،،هواپیماها ماله عهد دقیانوس و فرسوده است باید اسقاط بشه اما این آخوندها می خان از خر مرده هم بار بکشند

  • reza

    بررسی جعبهء سیاه در کشورهای دیکتاتوری و مستبد و فاسد یعنی کشک...همه عالم و آدم میدانند منشأ سقوط بیکفایتی و سر به نیست کردن مخالفان ست... هواپیما؛ کشتی؛ قطار؛ اتوموبیل حتی پای پیاده هم درخلاف شیعه مساوی ست با مرگ ناگهانی ...مثل زندان های این حضرات.

  • تیشک

    من به این نظام هیچ اعتمادی ندارم. ابتدا از یک هیأت فرانسوی می خواهند که مسئله را بررسی کند. بعد به هیأت اجازه حضور در محل حادثه را نمی دهند، بهانه می کنند که هیأت فرانسوی کوهنوردی بلد نیستند. ما مردم هم که گوشمان دراز است و از خود نمی پرسیم که مثلا با هلیکوپتر که می شود رفت! بعد از اینکه یک تیم را به محل می فرستند برای پاک کردن آثار جرم، اجازه می دهند که تیم دیگر برای کمک برود. بعد جعبه سیاه گم می شود، تیم فرانسوی مدتهاست که برگشته با دست خالی. بعد اصلا چرا جعبه سیاه گم شده بود هیچ توضیحی نمی دهند، و نمی گویند بالاخره در کجا پیدا شده، و نمی گویند که پس فرستنده سیگنال جعبه سیاه چرا کار نمی کرده تا اینها بتوانند به آسانی آن را رد یابی کنند، بعد اصلن هیچ صحبتی نمی شود که چطور بفهمیم این جعبه سیاه متعلق به آن هواپیماست! و هزاران سؤال ناجواب دیگر...