ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک فیلم خوش آب و رنگ با یک پیام انسانی برنده اسکار ۲۰۱۸

نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار برندگان خود را شناخت. فیلم «شکل آب» به عنوان بهترین فیلم شناخته شد.

نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار که صبح دوشنبه ۵ فوریه/ ۱۴ اسفند به وقت ایران، در لس‌آنجلس برگزار شد، برندگان خود را شناخت. فیلم «شکل آب» به کارگردانی گیرمو دل تورو درباره رابطه عاشقانه یک خانم نظافتچی لال با یک موجود دوزیست که فیلم سرگرم‌کننده‌ و خوش آب و رنگی‌ست، به عنوان بهترین فیلم شناخته شد. این فیلم که پیش از این برنده شیر طلایی ونیز هم بود در ۱۳ رشته کاندید اسکار شده بود. گیرمو دل تورو به خاطر این فیلم اسکار بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

یرمو دل تورو کارگردان فیلم «شکل آب» همراه با عوامل فیلم روی صحنه جوایز اسکار

فرانسیس مکدرموند به خاطر بازی در فیلم «سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری» به کارگردانی مارتین مک‌دونا درباره دادخواهی یک مادر داغدیده جایزه اسکار بهترین هنرپیشه زن را از آن خود کرد. گری الدمن به خاطر فیلم «تیره‌ترین ساعت» درباره یکی از تصمیمات سیاسی وینستون چرچیل (خودداری از آغاز مذاکرات صلح با هیتلر در جنگ جهانی دوم) برنده بهترین هنرپیشه مرد اسکار شد.

«یک زن محشر» به کارگردانی سباستین للیو نیز به عنوان بهترین فیلم خارجی اسکار شناخته شد.

فیلم کوتاه «کودک خاموش» به کارگردانی کریس اوورتون جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه را به دست آورد. علی فراهانی، فیلمبردار ایرانی مقیم بریتانیا فیلمبرداری این فیلم را به عهده داشته و امیر صادقی کنجانی، آهنگساز ایرانی هم موسیقی آن را ساخته است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.