ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مسئولان به خبرنگاران زن اجازه ورود به ورزشگاه را ندادند

در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی دیواری بین خبرنگاران مرد و زن کشیدند. اما حتی این دیوار جنسیتی هم سبب نشد که مسئولان به وعده خود عمل کنند.

قرار است که  دوشنبه ۱۴ اسفند دو تیم پرسپولیس ایران و الوصل امارات در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گیرند. مسئولان جمهوری اسلامی وعده داده بودند که به خبرنگاران زن اجازه ورود به ورزشگاه را می‌دهند اما حتی احداث یک دیوار جنسیتی هم سبب نشد که آن‌ها به وعده خود عمل کنند.

دیوار جنسیتی در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی برای جداسازی خبرنگاران زن از خبرنگاران مرد

خبرگزاری‌های داخلی گزارش داده‌اند که عده زیادی از علاقمندان به فوتبال برای دیدن بازی پرسپولیس ایران با الوصل امارات به ورزشگاه آزادی رفته‌اند. در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی دیواری نصب شده که صندلی خبرنگاران زن را خبرنگاران مرد جدا می‌کند. اما جداسازی جنسیتی در این حد هم مسئولان را به عملی کردن وعده خود برای صدور مجوز ورود زنان خبرنگار به ورزشگاه آزادی وانداشت.

در همان حال معصومه ابتکار به تکرار وعده‌های همیشگی بسنده کرده. به گزارش پایگاه خبررسانی دولت معاون رئیس جمهوری اسلامی در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرده که دولت همچنان در تلاش است که زمینه‌های حضور زنان در ورزشگاه‌ها را فراهم کند.

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۳۵ نفر از زنانی که تلاش کرده بودند برای تماشای دربی استقلال و پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شوند بازداشت شده بودند. رییس فراکسیون ورزش مجلس در مجلس شورای اسلامی در واکنش به بازداشت این زنان گفته بود هیچ منع قانونی برای ورود زنان به ورزشگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.