ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جانشین فرمانده کل سپاه: توان دفاعی ما قابل توقف و مهار نیست

سردار حسین سلامی می‌گوید مهار قدرت دفاعی ایران از کنترل کشورهای دیگر خارج است.

سردار حسین سلامی می‌گوید مهار قدرت دفاعی ایران از کنترل کشورهای دیگر خارج است.

حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران

حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران چهارشنبه ۱۶ اسفند درباره قابل مذاکره بودن توان دفاعی ایران که از سوی کشورهای غربی مطرح شده گفت: «توان دفاعی ما قابل توقف و مهار نیست. به این معنا که مهار قدرت دفاعی ما از کنترل هر کشوری خارج است.»

او دلیل این موضوع را «بسیج تمام اقشار جامعه» در واکنش به آن‌چه «مداخلات و انتظارات غیرمنطقی و ظالمانه» آمریکا و اروپا عنوان کرد، دانست.

در حال حاضر آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی، از جمله فرانسه، بریتانیا و آلمان گفته‌اند که در تکمیل توافق هسته‌ای با ایران می‌بایست درباره برنامه موشکی جمهوری اسلامی و سیاست‌های آن در خاورمیانه نیز گفت‌وگو کرد. مقام‌های ایران این مسائل را با توافق هسته‌ای بی‌ربط می‌دانند و می‌گویند حاضر نیستند درباره توان موشکی خود مذاکره کنند.

سفر اخیر ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه به ایران نیز به‌منظور گشودن باب گفت‌وگو با مقام‌های جمهوری اسلامی در باره نگرانی‌های کشورهای غربی در این زمینه‌ها، انجام شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این‌باره افزود: «رابطه‌ای که کشورهای دیگر و قدرت‌های متخاصم می‌توانند با ما ایجاد کنند چیزی جز پذیرش واقعیت ظهور ایران به‌عنوان قدرتی دارای منطق و اعتبار در بازدارندگی نیست.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    سفیر انگلیس در ایران با انتشار تصویری از حرم امام رضا(ع) در توئیتر نوشت: در حرم مشهد حضور یافتم که هر ساله 25 میلیون زائر را به خود جذب می‌کند. برایم تاثیرگذار بود!. سفیر روس به دست بوسی ریسی میرود و پوتین٫ خامنه ای را عیسی گونه خطاب میکند! مملکت را به حکومت متحجر واگذار کرده اند تا با ایجاد تنش٫ منطقه را با خاک یکسان کند واینها نفت و گاز را ببرند و میلیاردها اسلحه بفروشند....