ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

● دیدگاه

تحقیرکننده زنان، خود شایسته تحقیر است

رؤیا خبرنگار – یادداشتی کوچک خطاب به مقام معظم رهبری.

خامنه‌ای، موجود محقری است، به این دلیل که تنها با باتوم و تفنگ و زندان می‌تواند حرفش را پیش برد و جرأت رویارویی با یک خبرنگار را ندارد.

فکر کنید که یک خبرنگار زن بی‌حجاب ایرانی یا «غربی» با مقام عظمای ولایت مواجه شود و از حضرت ایشان بپرسد که شما در منبری که در روز زن رفتید به همه بی‌حجابان دنیا توهین کردید، زیرا گفتید که همگی − بر خلاف زن محجبه مسلمان که مظهر علم و تقوی است − مظهر فساد هستند. بفرمایید دلایل شما چیست؟

سید علی خامنه‌ای‌، مشهور به «مقام معظم»، چه خواهد گفت؟

پاسخ این است که اصل این پرسش غلط است، چون مقام معظم جرأت رویارویی با یک خبرنگار مرد معمولی را ندارد، تا چه برسد به خبرنگار زن، تا چه برسد به خبرنگار زن بی‌حجاب‌، تا چه برسد به خبرنگار زن بی‌حجاب شجاع که ... مقام معظم، محقرتر از آن است که در برابر یک خبرنگار بنشیند.

خبرنگاران عالم، پوزخند بزنید به مقام عظمای ولایت! زنان  ایران و جهان، ... به مقام معظم رهبری!

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • صلاح

    هموطنی، منابعی را لیست کرده اند، و مطابق با نتایج آن منابع، نتیجه گیری کرده اند که غرب در تجاوزات جنسی گرفتار آمده و ... باید گفت که دوست عزیز! شما باید برای مدتی در غرب زندگی کنید تا حساب کار دستتان بیاید. غرب اینطورها هم نیست که برای شما نقل کرده اند. تفاوت غرب با تهران در یک مورد است. در غرب آزادانه مردم انتخاب می کنند که چه رفتار جنسی داشته باشند، در حالیکه در تهران مردم آزاد نیستند و تا حدودی رفتارهای جنسی شان یا در خفاست یا کلاه شرعی صیغه بر سر آن می گذارند. در غرب اگر مردی به تعدادی نوجوان تجاوز کند، بطور علنی دادگاهی می شود و بعد از تحمل کیفر، آن شخص برای سالهای متمادی تحت نظر خواهد بود و از هرگونه شغلی که با کودکان و نوجوانان سروکار داشته باشد، منع می شود. در تهران اما فرد خاطی در بیت رهبری مخفی می شود، و از هرگونه بازخواستی مصون است. در غرب، شما اگر بدون رضایت خانمی لمسش کنید، به جرم تجاوز محاکمه می شوید، یا دستکم رسانه ها آبروی هفت نسل قبل و بعدت را می برند، اما در تهران، خانم را بدلیل دفاع از ناموسش اعدام می کنند. نمونه ها فراوانند خودتان تحقیق کنید. در غرب، شما ازدواج کودکان را نمی بینید، اما در ایران سال گذشته 15000 کودک 15 ساله به عقد مردان درآمده اند. آمارهای ایران که مؤید پاشیدگی خانواده هاست که بسیار سرسام آورترند! شما ظاهراً در ایران زندگی نمی کنید. و اما نکته آخر، آقای علم الهدی فتوا صادر کرده اند که زنای محصنه بهتر از تضعیف نظام است (در جریان انتخابات به یکی از هم حزبیهایش گفته)، بنابراین ایشان دوستانشان را در معاشرت با زنان شوهر دار آزاد گذارده اند. و گفته اند که با توبه مسئله می تواند به سادگی حل شود ولی تضعیف نظام با توبه حل نمی شود. اخیراً که مسئله حجاب هم سیاسی شد و به تضعیف نظام گره زده شد!! طبق فتوای ایشان زنای محصنه بهتر از بی حجابی است!!!

  • امیر از تهران

    تحقیر کننده زنان ، کسی است که او را برهنه و عریان می طلبد تا خود را ارضاء کند و زنی که از این ایده حمایت و پشتیبانی کند، چه آگاهانه و چه ناآگاهانه از هر حقیری حقیرتر است که خواری و ذلت خود را می طلبد تا برای مردان مانند نمایشگاه و ویترین درآید و آنها به تماشایش بنشینند و بعد ... نگاهی به آمارهای موسسات معتبر غربی مانند گزارش نورودیک از دانشگاه استکهلم و گزارش سال 2016 بنیاد حقوق بنیادی RFA و موسسه ضد خشونت سوئد Bra بیندازید تا متوجه شوید که این نوع نگاه چه بر سر غرب آورده یا حداقل اگر حالش را ندارید گزارشات دانشگاه هاروارد را بخوانید یا فیلم مستند زمین شکار را ببینید که دو سه سال قبل ترانه اش برای اسکار نامزد شد و آن را لیدی گاگا برروی سن اسکار اجرا کرد و قبل از آن نیز جوزف بایدن معاون اول اوباما به روی سن آمد و نسبت به وضعیت فاجعه بار تجاوزات جنسی در محیط های دانشگاهی هشدار داد. ببیند موسسات آکادمیکی مانند آلبرتا در کانادا و Opinion Matters در بررسی مفصل علت این فاجعه در غرب به چه نتایجی دست پیدا کرده اند. متاسفانه عدم آگاهی و سواد و ذهن های بسته برخی از زنان اینگونه فاجعه آفرینی می کند.

  • شهریار

    درود بر شما ، آنچه نوشتید درد دل میلیونها ایرانی است که در راه آزادی ایران فداکاری کرده و رنج برده‌اند

  • شهریار

    آنچه نوشته آید درد دل میلیونها ایرانی است . درود بر شما

  • حماسه ایرانی

    این حرفها رویه ی نگهداشتن قدرتی است که در سایه آن خامنه ای ثروتمندترین مرد جهان شده است. همین چند روز پیش اژه ای اعلام کرد که تمام وثیقه هایی که به علتی صاحبانشان برنگردند (از کشور فرار کنند و یا برا خلاصی از چوبه دار پنهان شوند) به بیت رهبری می رود یعنی به دولت غیر مسئول در مقابل دولت مسئول. حقارت او بیشتر از پولدوستی او سرچشمه مییگیرد که آماده است همه چیز را در مقابل این خواسته فدا کند. او در مقابل پوتین جنایتکار سر تعظیم فرو می آورد و با پاچه خاری او را مرد بزرگی مینامد و در مقابل دخترانی که جز شعار سلاحی ندارند زبان تحقیر می گشاید. همین خود نشان از عمق حقارتی دارد که وجود حقیر او را پوشانده است. او بیهوده خون در هاون بسیج و سپاه و ملاهای بی آبرو و چین و روسیه پوتین می کوبد. در روز حساب مردم، همه اینها دود شده و به هوا خواهند رفت. او خود بهتر از همه می داند که روزهایش به شمارش افتاده ولی این قدر حقیر است که می خواهد روز آخر این شمارش در زمان خودش نباشد حتی اگر در زمان فرزندانش و نوه هایش باشد و انها به تیغ جنایت او فرو افتند.

  • صلاح

    بهتر است از مقام عظما در خصوص سعید طوسی سؤالاتی شود، به نظرم ایشان حقیرتر از آن هستند که همین دو خط مقاله به ایشان اختصاص داده شود.