ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیام‌رسان‌های بومی به جای تلگرام به عنوان منبع درآمد سرشار برای دستگاه‌های اطلاعاتی نظام

بسیج به درآمد شبکه‌های اجتماعی چشم دوخته و قصد دارد با تقویت پیام‌رسان‌های بومی و جایگزینی آن‌ها با شبکه تلگرام بخشی از این درآمد را به خود اختصاص دهد.

بسیج به درآمد شبکه‌های اجتماعی چشم دوخته و قصد دارد با تقویت پیام‌رسان‌های بومی و جایگزینی آن‌ها با شبکه تلگرام بخشی از این درآمد را به خود اختصاص دهد. فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید بسیجیان دانشگاهی باید در این جهت و با توجه به درآمد سرشار شبکه‌های اجتماعی برای تقویت پیام‌رسان‌های بومی تلاش کنند.

 پیام‌رسان‌های بومی به جای تلگرام به عنوان یک منبع درآمد برای دستگاه‌های اطلاعاتی نظام

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعه ۱۸ اسفند سعید مهدیون اعلام کرده که ۱۸۰ هزار خانواده در ایران از شبکه تلگرام به طور مستقیم کسب درآمد می‌کنند.

فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردش مالی شبکه تلگرام در ایران را ده‌ها میلیارد تومان اعلام کرده و از بسیجیان در دانشگاه‌های سراسر کشور خواسته است با تقویب اپلیکیشن‌های داخلی با «تمام توان» هدایت این گردش مالی را به دست بگیرند و سهمی از آن را به خود اختصاص دهند.

پیش از این آیت‌الله جعفر سبحانی، یکی از مراجع تقلید شیعیان خواهان بسیج طلبه‌ها و معممان بیکار برای ارتباط با جوانان و رقابت با شبکه‌های اجتماعی شده بود.

دو سال پیش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از بیکاری ۹۰ درصد روحانیون ایران خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.