ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد روزنامه وابسته به سپاه از تصمیم سران قوا برای عدم حضور در مجمع تشخیص

روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران در یادداشتی علت غیبت سران سه قوه در جلسات اخیر مجمع تشخیص مصلحت را حضور محمود احمدی‌نژاد دانست.

روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران در یادداشتی علت غیبت سران سه قوه در جلسات اخیر مجمع تشخیص مصلحت را حضور محمود احمدی‌نژاد دانست.

محمود احمدی‌نژاد/ عکس از مجید حق‌دوست

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان در یادداشت خود، ضمن انتقاد از تصمیم سران سه قوه، این غیبت‌ها را نشانی از پذیرش منطق احمدی‌نژاد در «شخصی کردن» مسئله دانست.

این روزنامه‌نگار منتقد دولت خطاب به سران سه قوه نوشت:

«شما بر همان منطق احمدی‌نژاد استوار شده‌اید و برایتان مهم نیست مصلحت نظام در حفظ و استمرار حضور احمدی‌نژاد در مجمع چیست و حتماً برایتان مهم نیست که رهبری با عدم حضور شما در جلسات مجمع مخالف است... این اصرار بر نظر شخصی در مقابل انتصابات و تدابیر حاکمیت است».

مدیر مسئول جوان یادآوری کرد که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی بر حضور رئیس قوه قضائیه در مجمع تشخیص و شورای عالی انقلاب فرهنگی اصرار دارد.

عبدالله گنجی افزود که توقع سران سه قوه از آیت‌االله خامنه‌ای برای لغو عضویت احمدی‎نژاد در مجمع «غیر عرف» است و «به صلاح کشور» نیست.

با انتصاب آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی به ریاست قوه قضائیه، حضور محمود احمدی‌نژاد در جلسات مجمع منظم‌تر شده است. او در زمان ریاست اکبر هاشمی رفسنجانی بر مجمع، در جلسات این نهاد شرکت نمی‎کرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.