ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس حتی نام موزه «لوور» را نمی‌تواند تلفظ کند

اکبر رنجبرزاده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نام یکی از معروف‌ترین موزه‌های جهان را«لووُر» و در نهایت «لوبر» تلفظ کرد.

اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم تبریز و آذر شهر نه تنها عضو هیأت رئیسه مجلس بلکه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم هست. او در یکی از جلسات علنی مجلس قصد داشت در انتقاد از موزه لوور در پاریس که آثاری با نام خلیج فارس را ظاهراً از مجموعه‌هایش خارج کرده سخنانی بگوید. این عضو کمیسیون فرهنگی مهم‌ترین مرجع قانون‌گذاری در ایران نام یکی از معروف‌ترین موزه‌های جهان را«لووُر» و در نهایت «لوبر» تلفظ کرد. فیلم را تماشا کنید:



ایران درودی، نقاش نامدار و یکی از پیشگامان نقاشی معاصر ایران  روز گذشته با ویلچر به شورای شهر تهران رفته بود که به بی‌اعتنایی مسئولان شهری به آثار هنری و ایجاد موزه در فضای شهری اعتراض کند. او در جمع خبرنگاران گفته بود :

«واقعاً متأسف و متأثرم برای کشوری که نه برای هنر و نه برای هنرمند ارزش قائل نیست. موزه ارزش فرهنگی یک کشور است، چرا با کشورشان دشمنی دارند؟»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رضا

    این آخوندهای مفت خور از ایرانی متنفرند، فقط به دنبال ثروت ایران و ایرانی هستند،