ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«درباره رفع فیلتر توئیتر سه قوه باید تصمیم بگیرند»

بحث درباره مسدود شدن پیام‌رسان‌های بین‌المللی در ایران، از جمله توئیتر بار دیگر مطرح شده است. وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات می‌گوید سه قوه باید تصمیم بگیرند.

بحث درباره مسدود شدن پیام‌رسان‌های بین‌المللی در ایران، از جمله توئیتر بار دیگر مطرح شده است. وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات می‌گوید سه قوه باید تصمیم بگیرند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایران

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایران در این‌باره گفت: «این موضوع در مرکز ملی فضای مجازی در حال بررسی است و نیاز به تصمیم مشترک هر سه قوه دارد.»

به‌گفته او مصوبات شورای عالی فضای مجازی مبنای تکالیف دستگاه‌هاست.

تصمیم‌گیری درباره فیلتر یا رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن‌ها در حیطه اختیارات شورای عالی فضای مجازی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است و وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات نیز در این جلسات حق رأی دارد.

آذری جهرمی گفته است که وزارت ارتباطات در حوزه پیام‌رسان بومی وظیفه‌ای ندارد و کار این وزارتخانه تنها ایجاد زیرساخت در این زمینه است.

ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی دوشنبه ۲۱ اسفند اعلام کرد که شبکه‌های اجتماعی خارجی هر لحظه امکان دارد فیلتر موقت یا دائم شوند. او گفت درباره توئیتر هم بررسی‌ها در حال انجام است و احتمال این‌که در سال آینده این اتفاق بیفتد، باید بررسی شود. همچنین در صورت لزوم تلگرام هم فیلتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    زنده باد فیلترشکن.