ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو شورای شهر تهران: محسن هاشمی اصلی‌ترین نامزد شهرداری است

مشاور مطبوعاتی شهرداری تهران از اتحاد دو جریان کارگزاران سازندگی و محافظه‌کاران تندرو برای بیرون‌راندن نجفی از شهرداری خبر می‌دهد. محسن هاشمی از کارگزاران نامزد اصلی جانشینی اوست.

محمد علیخانی،‌ رئیس‌ کمیسیون حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران اصلی‌ترین نامزد جانشینی محمدعلی نجفی،‌ شهردار مستعفی تهران را محسن هاشمی دانست. مشاور مطبوعاتی شهرداری تهران از اتحاد دو جریان کارگزاران سازندگی و محافظه‌کاران تندرو برای بیرون‌راندن نجفی از شهرداری خبر می‌دهد.

نجفی از شهرداری تهران به خاطر فشارها کناره گرفته است

علیخانی شنبه ۲۶ اسفند در نشست خبری خود به موضوع کناره‌گیری شهردار تهران پرداخت و گفت که استعفای نجفی را به خاطر فشارهای خارجی «پیش‌بینی» می‌کرده است. او در عین حال خبر «بیماری» نجفی را نیز تأیید کرد.

او مدعی شد که در نظرسنجی‌ها محسن هاشمی از محبوبیت ۷۰ درصدی برای تصدی پست شهرداری برخوردار است و شورای شهر در روزهای آینده در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

دلیل استعفای نجفی ابتدا بیماری اعلام شد،‌ اما پیش از آن مراسم روز زن شهرداری تهران در برج میلاد به خاطر رقص چند دختر خردسال ایرانی بهانه‌ای برای افزایش فشارها بر او شده بود.

علیخانی اما امروز در نشست خبری درباره دلیل واقعی استعفای نجفی گفت:

«بحث برج میلاد آنچنان اهمیتی نداشت اما دقت داشته باشید که با آمدن نجفی و اقدامات وی منافع خیلی‌ها در شهرداری به خطر افتاده بود و دست‌های پنهان و فشارها نمی‌خواستند اجازه دهند که اتفاقات خوبی در شهرداری رخ دهد.»

غلامعلی رجایی،‌ مشاور رسانه‌ای شهرداری تهران نیز جمعه با انتشار چند توئیت بر این موضوع صحه گذاشت و نوشت:‌

«از نزدیک در جریان استعفای دکتر نجفی شهردار تهران هستم.این کناره گیری غیراختیاری! ربطی به مراسم برج میلاد و احضار ایشان به دادسرای تهران ندارد. استعفای نجفی این پیام پنهان منفی را به جامعه داد که چون با اختاپوس فساد در شهرداری در افتاد و مقبول نیفتاد ناچار بهانه بیماری را پیش کشید.»

گزارش‌هایی نیز از تلاش کارگزاران سازندگی برای کنارزدن نجفی از شهرداری و قرارگرفتن آن در دست محسن هاشمی منتشر شده است.

غلامعلی رجایی شنبه در توئیتی تلویحاً‌ اتحاد محافظه‌کاران و کارگزاران در بیرون‌راندن نجفی از شهرداری را تأیید کرد و نوشت: «تیترهای طعنه ای "شهرداراشتباهی" روزنامه جوان اصولگرا و "شهردارتعطیلات" روزنامه سازندگی کارگزاران اصلاح طلب یکی از علل کنار رفتن نجفی است.»

— Gholamali Rajaei (@GholamaliRajaei) March 17, 2018


این در حالی است که علیخانی در نشست امروز از «تخریب» محسن هاشمی به این دلیل انتقاد کرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حاج رضا امیدوارم

    با سلام.لطفاّاین پیام را بعنوان رسانه ای ترین پیام با تیتر درشت بنویسید.اخاذی از کارکنان شهرداری تهران با هدف دادن سهام واهی بانک شهر آنهم بالاجبار به پرسنل شهرداری تهران و اخذ میلیاردها تومان از آنان. تقریباّ دوسال پیش ابلاغی از طرف بانک شهر که متعلق به شهرداریست به پرسنل کلیه شهرداری های مناطق ونواخی و تمام شرکتهای زیر مجموعه شهرداریتهران رسید که شما برای افزایش سهمتان باید مبلغ دوملیون به صورت اقساط به بانک شهر پرداخت کنید.این پیام بصورت پیامک فرستاده شد ما که نه از موضوع خبر داشتیم و نه از تعداد سهام ونه تعهدی مکتوب را ننوشته بودم اکنون بدهکار بصورت هوایی شده بودیم ..اکثراّ این پامک را جدی نگرفتیم تا روزیکه برای گرفتن وام به بانک رفتم که اجازه تعلق وام از ما بلحاظ مقروض به آنان سلب شد وحتی گفتن جریمه شدی و الان باید 4میلیون بدی و ضمناّ اجازه خروج از کشور نیز سلب شده بود.ما اعتراض کردیم و اظهار بی اطلاعی ولی آنها گفتند باید این پول را بدهید ما گفتسم سهام نمیخواهیم چون هر سهم صد تومانی کلاّ نصف مبلغ درخواستی آنان نبود ما حتی از غیر قانونی بودن و عدم گواهی خود برای سهام بیان کردیم ولی گوششان به این حرفها بدهکار نیست والان ما بصورت اتفاقی و زور بدهکار شدیم

  • روزبه

    انشالا تو مثل باباجونت ناکام از دنیا نری. ببین تو چقدر دست تو جیب مردم میکنی.