ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مشایی در بازداشت اطلاعات سپاه است

قوه قضائیه پس از دستگیری رحیم‌مشایی او را در اختیار سازمان اطلاعات سپاه به ریاست حسین طائب قرار داده. دولت بهار از احتمال پرونده‌سازی برای مشایی ابراز نگرانی کرده است.

وب‌سایت «دولت بهار»، نزدیک به حامیان رئیس‌جمهوری پیشین ایران مدعی است که اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس‌دفتر سابق محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری او در بازداشت سازمان اطلاعات سپاه پاسداران قرار دارد.

مشایی در بازداشت اطلاعات سپاه است

به گزارش این وب‌سایت، قوه قضائیه پس از دستگیری رحیم‌مشایی او را در اختیار سازمان اطلاعات سپاه به ریاست حسین طائب، یک روحانی تندرو قرار داده است. دولت بهار از احتمال پرونده‌سازی برای مشایی ابراز نگرانی کرده است.

پیش‌تر سخنانی از مهدی طائب،‌ برادر حسین طائب منتشر شده بود که او در آنها مشایی و برخی اعضای خانواده‌اش را به ارتباط با سازمان مجاهدین خلق متهم می‌کرد.

او گفته بود «مشایی مرتاض، فراماسونر، بازجو، جاسوس، نفوذی یهود و ابوبکر زمان است».

مأموران اطلاعات سپاه صبح یکشنبه ۲۷ اسفند به دفتر مشایی در پل چوبی رفتند و چهارواحد آن را پلمپ کردند. دولت بهار این ساختمان را شامل واحدهای اداری، دفتر ارتباطات مردمی و دفتر کار مشایی معرفی کرده است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.