ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز به کار هشتمین نشست جهانی آب با حضور ایران

رضا ردکانیان، وزیر نیروی برای حضور در بزرگترین نشست تخصصی آب در جهان راهی برزیل شده است. برآورد می‌شود ۴۵ هزار تن در این رویداد شرکت کنند.

هشتمین فروم جهانی آب از یکشنبه ۱۸ اسفند در پایتخت برزیل شروع به کار کرده. از ایران رضا اردکانیان، وزیر نیرو راهی این نشست است.

برآورد می‌شود امسال در فروم جهانی آب ۴۵ هزار تن شرکت کنند

برگزاری سه‌سالانه فروم جهانی آب که مهمترین نشست تخصصی آب در جهان به شمار می‌آید بر عهده شورای جهانی آب (WWC) است. نهادی بین‌المللی که کار خود را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است. شورای جهانی آب در پی نگرانی فزاینده در خصوص بحران جهانی آب، و به ابتکار شماری از متخصصان و سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل متحد بنیانگذاری شد.

نمایشگاه و نشست‌های هشتمین فروم جهانی آب از ۱۸ تا ۲۳ مارچ ( ۲۷ اسفند تا ۳ فروردین) ادامه خواهد داشت.

قرار است وزیر نیروی ایران در بخش وزرای حاضر در این نشست سخنرانی کند و با مقامات و وزرای دیگر کشورها دیدارهایی داشته باشد.

ارتقای آگاهی، ایجاد تعهد سیاسی و تبادل تجربیات، خلاقیت، نوآوری و گفتگو درباره فرایندهای تصمیم‌گیری و مدیریت منابع آبی از جمله اهداف فروم جهانی آب عنوان شده است.

برآورد می‌شود امسال در فروم جهانی آب ۴۵ هزار تن شرکت کنند. شرکت در این فروم برای عموم آزاد است.

هفت نشست پیشین فروم جهانی آب در مراکش، هلند، ژاپن، مکزیک، ترکیه، فرانسه و کره جنوبی برگزار شده بود. امسال نخستین باری است که این فروم در نیم کره جنوبی، شهر برازيليای برزیل تشکیل جلسه می‌دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.