ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«رابطه اصلاح‌طلبان با رهبر ایران به حداقل ممکن رسیده است»

مجید انصاری،‌ روحانی اصلاح‌طلب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید که رابطه اصلاح‌طلبان حکومتی با علی خامنه‌ای، رهبر ایران به «حداقل ممکن» رسیده است.

مجید انصاری،‌ روحانی اصلاح‌طلب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید که رابطه اصلاح‌طلبان حکومتی با علی خامنه‌ای، رهبر ایران به «حداقل ممکن» رسیده است.

مجید انصاری می‌گوید رابطه اصلاح‌طلبان و رهبری به «حداقل ممکن» رسیده

انصاری در گفت‌و‌گو با وب‌سایت خبری «عصر ایران» تصدیق کرد که رابطه‌‌ای بین چهره‌های اصلاح‌طلب حکومتی با رهبر ایران وجود ندارد و گفت:

«متاسفانه از مقطعی عملا ارتباط اصلاح طلبان با نهاد رهبری و شخص مقام معظم رهبری خیلی کم شد و می شود، گفت که به حداقل ممکن رسید. منظور ما از ملاقات یک دیدار رسمی خصوصی برای مذاکره است وگرنه گاهی در روضه ها و مراسم های عمومی ممکن است چند نفر از اصلاح طلبان حضور داشته باشند.»

پیش از این عبدالله ناصری، فعال اصلاح‌طلب گفته بود که اصلاح‌طلبان حکومتی به دنبال چهره‌ای در میان خود هستند که بتواند رابطه آنها با بیت علی خامنه‌ای، رهبر ایران را حفظ کند. این در حالی است که اسحاق جهانگیری، معاون اول اصلاح‌طلب رئیس‌جمهوری ایران از زمان انتخابات ریاست‌جمهوری تا کنون با خامنه‌ای دیداری نداشته است.

انصاری درباره قطع‌شدن دیدارهای جهانگیری و خامنه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرد اما گفت حتی برقراری مجدد رابطه شخص او با رهبر ایران به معنای ارتباط نظام‌مند اصلاح‌طلبان و بالاترین مقام قانونی کشور نیست.

انصاری از بیت رهبری خواست تا برای رابطه با تمام جریان‌های سیاسی و دیدار با نمایندگان آنها سازوکار مشخصی پیش‌بینی کند و با اشاره به دیدارهای خامنه‌ای با دیگر گروه‌ها گفت:

«همانطور که سالی یکی دو بار، قاریان، شعرا، نخبگان و ... به حضور ایشان می رسند چه اشکالی دارد که سالی یکی دوبار طیف های سیاسی مختلف خدمت ایشان بروند و دغدغه های خودشان را بگویند.»

اصلاح‌طلبان در حالی از سوی رهبر ایران مورد بی‌توجهی قرار گرفته اند که دیگر منتقدان آنها عملکرد این جریان را در قبال اعتراضات سراسری دی‌ماه به نقد کشیده‌اند. در این اعتراضات یکی از شعارها «اصلاح‌طلب، اصول‌گرا/دیگه تمومه ماجرا» بود.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    اینارو حتی تو اصطبل رهبری هم راه نمیدن اونوقت از نظام در برابر مردم دفاع میکنند..

  • bijan

    برای اصلاح طلبان دیگر آبرویی نمانده است : دستی که پیش ستمگر کنی دراز پل بسته ا ی که بگذری از آبروی خویش ! صائب تبریزی