ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله به سفارت ترکیه در دانمارک با کوکتل مولوتوف

سفارت ترکیه در کپنهاگ خالی بود. به همین جهت فقط به ساختمان آسیب رسید. پلیس در محل حضور دارد و کسی را بازداشت نکرده.

صبح دوشنبه ۱۹ مارس/ ۲۸ اسفند دو نفر باکوکتل مولوتوف به سفارت ترکیه در کپنهاگ حمله کردند. هنوز کارکنان سفارت به محل کار خود نرفته بودند. به همین جهت به کسی آسیب نرسید.

دوشنبه ۱۹ مارس: بخشی از سفارت ترکیه در کپنهاگ که در اثر حمله آسیب دید

خبرگزاری رویترز گزارش داده است که دو نفر با کوکتل مولوتوف به سفارت ترکیه در پایتخت دانمارک حمله کردند. در این حمله، به دیوارهای سفارت ترکیه در کپنهاگ و به یکی از اتاق‌ها در طبقات فوقانی آسیب رسید.

پلیس در محل حضور دارد. سخنگوی پلیس دانمارک به خبرگزاری رویترز گفته است پلیس، دو مهاجم به سفارت ترکیه در کپنهاگ را بازداشت نکرده است.

روز گذشته رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که ارتش این کشور کنترل شهر عفرین در شمال سوریه را به دست گرفته است.

عفرین تا پیش از این تحت کنترل یگان‌های مدافع خلق کرد قرار داشت. آن‌‌ها اعلام کرده‌اند که از این پس با عملیات پارتیزانی با ارتش ترکیه و متحدانش در شمال سوریه مقابله می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    شرم بر جهان به اصطلاح آزاد و رسانه های سرمایه داری که با سکوتشان به تجاوز رژیم تورکیه مشروعیت دادند. ننگ بر آمریکا و روسیه که در مورد شقوط عفرین با هم همپیمان شدند. ننگ بر رژیم ایران و سوریه که مانند لاشخور منتظر مرگ کردها و مرده خوری بودند.