ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات – از میان آن‌ها: اعتصاب کارگران پیمانی نفت

حتی یک روز قبل از عید نوروز هم اعتراضات و اعتصابات کارگری به عدم پرداخت دستمزدها ادامه داشت. کارگران پالایشگاه ستاره جنوب به صفوف معترضان پیوستند.

این مجموعه دربرگیرنده خبرهای اعتراضاتی است که روز ۲۸ اسفند صورت گرفته‌ یا در این روز خبرهای آنها منتشر شده‌اند. مجموعه ممکن است با اطلاعات جدید بروز شود.

کارگران کارگاه آسادیس (پیمانکار شرکت سیمان عمران آریا واقع در اندیمشک) در ۲۳ ماه گذشته تنها دو میلیون تومان حقوق گرفته‌اند

گرامیداشت خاطره قربانیان کشتار ۶۷ در خاوران

جمعی از خانواده‌های قربانیان قتل عام‌ ۶۷ به سنت سال‌های گذشته در آستانه نوروز به گورستان خاوران رفتند و یاد کشتار زندانیان سیاسی در سال های دهه ۱۳۶۰ را گرامی داشتند.



تجمع کارگران شهرداری فسا در اعتراض به تعویق مزدها

گروهی از کارگران شهرداری فسا دوشنبه ۲۸ اسفند در اعتراض به تعویق پرداخت مزد خود مقابل شهرداری فسا تجمع کردند.

۲۸ اسفند- شهرداری منطقه ۹ تهران

تجمع کارگران شهرداری منطقه ۹ تهران در اعتراض به تعویق مزدها

گروهی از کارگران فضای سبز شهرداری منطقه ۹ تهران در اعتراض به تعویق مطالباتشان دوشنبه ۲۸ اسفند دست از کار کشیدند و در ساختمان شهرداری منطقه ۹ تجمع کردند.

تجمع اعتراضی دستفروشان شاهین‌شهر در شهرداری

گروهی از دستفروشان شهرداری شاهین‌شهر اصفهان دوشنبه ۲۸ اسفند برای اعتراض به سیاست سرکوبگرانه شهرداری نسبت به دستفروشان به شهرداری این شهر رفتند.

حمله ماموران به دستفروشان خیابان سعدی تهران

در تداوم درگیری ماموران شهرداری‌ها با دستفروشان، دوشنبه ۲۸ اسفند ماموران سد معبر با دستفروشان خیابان سعدی تهران درگیر شدند.



اعتصاب کارگران پالایشگاه ستاره جنوب

کارگران پالایشگاه نفت و گاز ستاره جنوب که از طریق شرکت پیمانکاری یوتاتک در پالایشگاه واقع در بندرعباس کار می‌کنند دوشنبه ۲۸ اسفند در اعتراض به تعویق مزدها اعتصاب کردند.
کارگران یوتاتک هنوز دستمزد بهمن ۹۶ را دریافت نکرده‌اند. در گزارشی درباره این اعتصاب آمده است کارفرمای یوتاتک پیش از این کارگرانی را که به شرایط کار و تعویق مزدها اعتراض داشتند به اخراج و گنجاندن نام آن‌ها در فهرست سیاه کاریابی‌ها تهدید کرده بود.

۲۸ اسفند- اعتصاب در فاز ۱۲ پارس جنوبی

اعتصاب کارگران فاز ۱۲ پارس جنوبی

کارگران فاز ۱۲ پارس جنوبی در اعتراض به عدم پرداخت عیدی و حق سنوات دوشنبه ۲۸ اسفند دست به اعتصاب زدند. این کارگران موقت هستند و از طریق شرکت‌های پیمانکاری در فاز ۱۲ پارس جنوبی کار می‌کنند.

کارگران حراست شرکت ملی حفاری در کیش دو ماه حقوق نگرفته‌اند

کارگران حراست شرکت ملی حفاری ایران شعبه کیش دو ماه است دستمزد نگرفته‌اند. کارگران در پیامی به کانال نیروهای پیمانکاری وزارت نفت و گاز و پتروشیمی نوشته‌اند پیمانکار در پاسخ اعتراضات آنان کارفرمای اصلی یعنی وزارت نفت را عامل تاخیر در پرداخت مزد کارگران اعلام کرده است.

کارگران و فرودستان مناطق زلزله‌زده هنوز چادرنشین‌اند

نهادهای مسئول موفق نشده‌اند برای زلزله‌زدگان شهر ازگله مسکن مناسبی تهیه کنند. گروهی از زلزله‌زدگان در بیانیه‌ای اعتراضی یادآوری کرده‌اند که اکثر چادرنشینان کنونی مناطق زلزله‌زده به طبقه کارگر و فرودستان جامعه تعلق دارند.

۲۱ آبان زلزله‌ای به بزرگی ۷ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند. مرکز این زلزله در حوالی ازگله قرار داشت.

زلزله‌زدگان ازگله در بیانیه اعتراضی‌شان نوشته‌اند:

«متاسفانه در مناطق زلزله‌زده بعد از گذشت پنج ماه هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکلات مستاجران و کمک به این قشر آسیب‌پذیر جامعه در این مناطق در نظر نگرفته نشده، به خصوص مستاجرینی که خانه محل اسکان آنان تعمیری نوع ۱و ۲و ۳ هستند. اکثر این افراد، از طبقه کارگر و فرودست جامعه هستند و بیشتر آنان بعد از وقوع زلزله کار خود را از دست داده‌اند. در این وضعیت بعضی از صاحبخانه‌ها بعد از پنج ماه از وقوع زلزله، هیچ اقدامی برای تعمیر کردن خانه‌ها انجام نداده‌اند و مستاجران هنوز در چادر و کانکس زندگی می‌کنند در انتظار آینده‌ای مبهم و ناامید‌کننده.»

حداقل دستمزد سال۹۷

اعضای شورای عالی کار شامل نمایندگان دولت بزرگترین کارفرمای ایران، نمایندگان کارفرمایان بخش خصوصی و نمایندگان تشکل‌های اسلامی کار مورد تائید دولت به روال سال‌های گذشته آخرین روزهای کاری خود در سال جاری را به جلسات تعیین حداقل دستمزد سال آینده اختصاص دادند.

حدود ۱۰ تشکل‌ مستقل کارگری ایران چند هفته پیش حداقل مزد سال ۹۷ را بر پایه داده‌های رسمی مرکز آمار و بانک مرکزی محاسبه و در بیانیه‌های مشترکی اعلام کردند اگر قرار است حداقل دستمزد سال ۹۷ زندگی یک خانواده کارگری را تامین کند نباید از ۵ میلیون تومان کمتر باشد.

اخبار رسانه‌ها درباره نتیجه جلسات شورای عالی کار حاکی از آن است که «اعضای کارگری و کارفرمایی شورای عالی کار با افزایش ۱۹. ۸ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۹۷ به طور کلی توافق کرده‌اند اما این توافق هنوز مصوب نشده است.»

در جریان مباحث شورای عالی کار بحث حداقل دستمزد در تلویزیون دولتی ایران هم مطرح شد. اسماعیل ظریفی‌آزاد معاون وزارت کار در یکی از میزگردهای تلویزیون دولتی گفت سهم مزد در ایران ۵ درصد هزینه تولید و پائین‌تر از تمام کشورهای جهان است.

چکیده سخنان مدیرکل وزارت کار:

سهم جبران خدمت (تمام هزینه‌های نیروی انسانی در عرصه تولید کالا و خدمات اعم از بیمه، دستمزد، هزینه‌های رفاهی و غیره) در هزینه تمام شده خدمات و کالا بر مبنای داده‌های مرکز آمار اندازه‌گیری می‌شود.

حداکثرش در آمریکاست که ۷۰ درصد است. در کشورهای توسعه یافته صنعتی از ۵۰ درصد به بالا، کشورهای همردیف ایران ۲۰ تا ۲۵ درصد و ایران در قعر جدول همه کشورهای دنیاست با ۵ درصد.

[video width="520" height="320" mp4="https://www.radiozamaneh.info/u/wp-content/uploads/2018/03/28-اسفند-دستمزد-در-ایران-5-درصد-هزینه-تولید-است.mp4"][/video]

پروین محمدی: دیگر نمی‌گذاریم این وضع را ادامه دهید

پروین محمدی فعال کارگری و نماینده سابق کارگران صنایع فلزی ایران ۲۷ اسفند در یادداشتی به نحوه تعیین و میزان حداقل دستمزد اعتراض کرد و نوشت:

«نتیجه مذاکرات طولانی شما در نمایش مضحک تعیین مزد برای ما تنها مرگ به ارمغان می‌آورد.ساعت‌ها پشت درب‌های بسته با هم بحث می‌کنند که چطور رقمی را اعلام کنید که باز یک سال دیگر در فقر و بدبختی و ناتوانی خانواده‌های ما کارگران را نگه دارند.لحظه به لحظه نمایش را پوشش خبری  می دهند، تا ۴ صبح بیدار می‌مانند و جلسه پشت جلسه که ما تصور کنیم اولا نمایندگان واقعی کارگران در حال چانه زنی با ابرکارفرمایان هستند و بعد بپذیریم دولت در این دعوا برای تعیین مزد نقش میانجی‌گری ما بین کارگران و کارفرمایان را بازی میکند.
درصورتی که دولت نماینده ۸۰ درصد سرمایه‌گذاری در کشور است و خودش ابر کارفرمای ایران است.
نماینده کارفرمایان حاضر در جلسه که نمایندگی بیست درصد سرمایه‌گذاری در کشور را به عهده دارد نوچه‌ی کارفرمای بزرگ (دولت) است.
می‌ماند نمایندگان به اصطلاح کارگری که همگی منتخبین دولت هستند و بدون اجازه آن حق ورود به جلسه شورای عالی کار را ندارند.
ما کارگران فعلا تا اجرای بند دوم ماده ۴۱ قانون کار نیاز به چانه زنی نداریم.
باید دستمزد سال بعد را طبق هزینه سبد معیشت خانوار تعیین شده بپردازند.
اصطلاح چانه زنی برای کشوری است که می‌خواهد بیشتر از حداقل هزینه سبد معیشت به کارگرانش بدهد نه اینجا که به قول آقای ظریفی آزاد (یکی از مدیران کل وزارت کار) در چند شب گذشته از صدا و سیما پخش شد، عنوان کردند که پایین ترین دستمزد را درسطح جهان داریم.
به یمن رسانه‌ها و فضای مجازی دیگر نمی‌توانند کتمان کنند که پایین‌ترین سطح دستمزد را داریم، نمی‌توانند پنهان کنند که سهم دستمزد کارگر در قیمت تمام شده‌ی کالا کمتر از ۵ درصد است درصورتی که درپیشرفته‌ترین کشورهای سرمایه‌داری این سهم به ۷۰ درصد میرسد.
سال‌ها نمایشی را برگزار کردید که با افزایش دستمزد کارگران، کارفرمایان درب‌های شرکت‌ها را می‌بندند.
اما دیدیم که با تعیین کمترین دستمزد هم هر سال تعداد بیشتری از کارخانجات تعطیل شد.
دستمزد ما کارگران بهانه بود.
سالها عنوان کردید با افزایش دستمزد تورم بالا می‌رود.
اما باز شاهد بودیم که تورم بالا رفت و سفره‌های ما خالی‌تر شد.
دستمزد ما کارگران بهانه بود.
اکنون با بالا رفتن اطلاعات عمومی درمی‌یابیم که سال ۵۸ به یمن پیروزی انقلاب دستمزد کارگران از ۶۳۰ تومان به ۱۷۰۱تومان تغییر کرد یعنی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت ولی نه درب کارخانه‌ای بسته شد و نه تورمی بالا رفت.
آقایان شورای عالی کار ۴۰ سال خوردید و چپاول کردید و فقر و تنگدستی و خودکشی و بیکاری و کلیه فروشی و کارتن خوابی و... را به خانه‌ها و زندگی کارگران هدیه کردید.
چه فرزندان جوانی که جلوی چشمانمان پرپر شدند از مریضی و سوتغذیه و آرزوهای برباد رفته و...
چه شرم‌ساری‌هایی که هر ماهه با این سطح دستمزد در بین عزیزان‌مان کشیدیم.
نسلی را نابود کردید و دست بردار نیستید.
چطور خجالت نمی‌کشید که هزینه سبد خانوار را محاسبه می‌کنید و منتشر می‌کنید.
سبدی که کمترین و حداقل‌ترین سبد برای زنده ماندن در این جهنمی است که درست کرده‌اید.
باز می‌روید در اتاق‌های دربسته ساعت‌ها وقت می‌گذارید که از این حداقل مرگ هم بزنید و کمترش کنید؟!!!
شرمتان باد. دیگر نمی‌توانید این چرخه را ادامه دهید، نمی‌گذاریم.
تا حق خود نگیریم از پای نمی‌نشینیم.»

اعتراض کارکنان خدمات تعمیر هواپیمایی به تعویق حقوق و عدم امنیت شغلی

کارکنان خدمات تعمیر و نگهداری هواپیمایی (ارس تک) شرکت هواپیمایی ملی ایران در نامه‌ای خطاب به فرزانه شرفبافی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل هما به تعویق سه ماه حقوق، عدم پرداخت عیدی و حق سنوات و نبود امنیت شغلی اعتراض کردند.

آن‌ها در نامه نوشته‌اند تعویق مطالبات و نداشتن امنیت شغلی تاثیر نامساعدی بر کار و زندگی خانوادگی آن‌ها برجای گذاشته و آن‌ها را دچار صدمات روانی کرده است.

در بخشی از نامه آمده است:

«از آنجایی که کارکنان پوش بک وهدست که بخش قابل توجهی از کار پر ریسک و فوق حساس پوش بک هواپیما را که فرآیندی بسیار تخصصی است و نیاز دارد به آموزش حرفه‌ای در حین کار (تا حدودی این تخصص بصورت منحصر بفرد می‌باشد) به طور شبانه روزی عهده‌دار بوده از کمتر امنیت شغلی و آینده روشنی برخوردار نیستند و حقوق دریافتی آنان زیر خط فقر می‌باشد لذا علی رغم درجه بالای تخصص حرفه پوش بک و هدست، به دلیل سطح پایین حقوق دریافتی، پرسنل شرکت به دنبال استعفا، ترک کار و یافتن شغل دیگر جهت امرار معاش می‌باشند که این امر برای شرکت ایران ایر جایی بس سوال می‌باشد که جایگاه پرسنل شرکت در زنجیره ارزش خط هوایی ایران ایر کجاست؟»

۲۸ اسفند - کارگران فولاد اهواز

ادامه اعتصاب کارگران فولاد اهواز

کارگران فولاد اهواز دوشنبه ۲۸ اسفند به اعتصاب و تجمع مقابل استانداری ادامه دادند. طبق وعده مدیریت کارخانه و استاندار خوزستان قرار بود یکشنبه ۲۷ اسفند یک ماه از حقوق معوقه کارگران به حساب آن‌ها واریز شود. کارفرما در اقدامی پیشگیرانه، کارخانه را تا ۱۴ فرودین ۹۷ تعطیل اعلام کرده است.

اعتصاب کارگران نی‌بر نیشکر هفت‌تپه

کارگران نی‌بر نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به عدم پرداخت عیدی و پاداش خود دوشنبه ۲۸ اسفند اعتصاب کردند و دروازه‌های ورودی نیشکر به کارخانه را بستند. به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، این اعتصاب با شرکت کارگران رسمی انجام شده است.

کارگران حراست شرکت آسادیس طی ۲۳ ماه تنها ۲ میلیون تومان حقوق گرفته‌اند

کارگران کارگاه آسادیس (پیمانکار شرکت سیمان عمران آریا واقع در اندیمشک) در ۲۳ ماه گذشته تنها دو میلیون تومان حقوق گرفته‌اند.

کارگران حراست شرکت آسادیس در پیامی به اتحادیه آزاد کارگران ایران نوشته‌اند آن‌ها همه قراردادی هستند و مسئولان کارگاه و کارخانه سیمان آریا کارگران را به یکدیگر پاس می‌دهند و آن‌ها در اثر فشار اقتصادی به بن‌بست رسیده‌اند.

کارگران نوشته‌اند: «دیگه کشیده به جایی که جز خودکشی راهی نداریم. خواهشمندم در کانال بذارید شاید مسئولین شرمشون بیاد.»

اعتصاب کارگران ریسندگی خاور رشت

کارگران ریسندگی خاور یکشنبه ۲۷ اسفند در اعتراض به تعویق مزد و حق بیمه و عدم امنیت شغلی دست به اعتصاب زدند.

کارگران ریسندگی خاور در استان گیلان با قرارداد سفید کار می‌کنند. دستمزد بهمن و اسفند کارگران و حق‌بیمه‌ آن‌ها نیز پرداخت نشده است.

این کارخانه ۲۲۵ کارگر دارد که ۲۹ تن زن هستند. کارگران گفته‌اند تا رسیدن به مطالباتشان به اعتصاب ادامه می‌دهند. صدا و سیما به نقل از یک مسئول اداره کار منطقه نوشت مزد بهمن ماه کارگران دوشنبه پرداخت خواهد شد.

تجمع کشاورزان چند روستای دشت جیرفت در اعتراض به کم‌آبی

جمعی از مردم جیرفت، کهنوج، عنبرآباد و رودبار در اعتراض به بی‌آبی و انتقال آب هلیل‌رود جازموریان به شمال کرمان تجمع اعتراضی برپا کردند.

دشت جیرفت با کم‌آبی بی‌سلبقه روبروست. آب شرب این روستاها  از بیست روز پیش قطع شده است.

یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس چندی پیش نسبت به بروز فجایع غیرقابل جبران زیست‌محیطی در دشت جیرفت هشدار داده بود.

کمالی‌پور در انتقاد به سیاست‌های وزارت نیرو گفته بود کشاورزان منطقه پیش از بستن سد بر روی هلیل‌رود باعث شده کشاورزان منطقه بجای استفاده از حق‌آبه خود برای تامین آب کشاورزی به حفر چاه‌های غیرمجاز روی بیاورند.

اما مدیریت شرکت منابع آب ایران در واکنش به نطق ۱۹ اسفند کمالی‌پور، حفر چاه‌های غیرمجاز را نتیجه سیاست‌های نادرست دولت‌های «گذشته» اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اعتراض

    سپاه و عوامل بسیجی در هر تخلفی که در آن دست داشته اند در زمان شروع تحریمهای جهانی به منظور سرپوش بر تخلفات و هویت مسئولین نفوذی یا افشاء گر دروغین میشوند که اقدام به سندپراکنی میکنند و یا پلیسی میشوند که به دنبال دزدی است که در حقیقت دزد واقعی خودش است. دلایل سکوت این نهادهای دولتی در سالهای گذشته و فریبکاریهای آنها در زمان شروع تحریمها گویای فریبکاریهای این نهادهای دولتی است.

  • اعتراضات کارگران

    سایتهای مدعی عدالتخواهی ساختگی هویت مسئولینی که اقدام به گروگانگیری از کارگران حجمی در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی میکنند و با هویتهای جعلی ه کشورهای دیگر میگریزند با هویتهائی ساختگی ازجمله ریاضیدانان گمنام - ضد انقلاب و جمع بسیجیان همسفره آنها را جمع ضد انقلابی به نمایش میگذارند که طرفدار سربازان امریکاهی هستند. این اشخاص به نفوذ در کشورهای دیگر هویت خود را پنهان میکنند. این نفوذگری سابقه دیرینه داشته که توسط تزریق بستگان خود در سالهای گذشته به آن کشورها بوه است و مسئول تمامی امور بوده و از قشر خانواده های شهیدی که عوامل رژیم ازجمله سپاه و بسیج و حزب الله از آنها حمایت میکردند ولی شخصیت آنها از گذشته تا حال پنهان مانده و در زمان تحریمها خیانتهای آنها به راحتی توسط رژیم حذف گردیده و علاوه بر اینکه زمینه ساز فرار آنها فراهم گریده از طرفی مسیر نفوذ عوامل سپاهی و بسیجی و حزب اللهی به کشورهای دیگر را میسر کرده اند.

  • روش منحرف کردن اعتراضات به حق کارگران توسط عوامل بسیجی و دور زدن تحریمها

    روش منحرف کردن اعتراضات کارگران توسط عوامل بسیجی و جلوگیری از حمایت جوامع مدافع حقوق بشری از اعتراضات کارگران: تصاحب دارائیها کارگران به گروگان گرفته شده در شرکتهای دولتی و اقدام به جلب اعتماد فریبکارانه و استفاده از ترفند دشمن تراشی ساختگی یعنی اعمال فشارهای سرکرده های رژیم در این دستگاههای را به ضد انقلاب نسبت داده و عوامل رژیم را ضد انقلاب بیان میکنند درحالی که هیچ محکومیتی برای به قول خودشان ضد انقلابی وجود ندارد و اعتراضات کارگران را به سمت دشمن مجازی منحرف کرده و بلافاصله با جوسازیهای ساختگی در جهت منافع مسئولین دولتی و پنهان کردن هویت آنها و دور زن تحریمها کارگران را بعنوان عامل وابسته به رژیم معرفی کرده و با استفاده از اعتراضات آنها بر علیه ضد انقلاب و اشخاص دیگر توهین و افشاء گری ساختگی با مستندات ساختگی میکنند و مسئولین و عوامل بسیجی را در قالب ضد انقلاب ساختگی با بیت المال مردم به کشورهای دیگر تزریق میکنند. کارگران اشخاصی هستند که نه تنها هیچ گونه وابستگی به رژیم و عوامل ان نداشته بلکه هدف آنها رساندن زبان اعتراض به خارج از کشور و سازمان ملل و سازمانهای مدافع حقوق بشری بوده ولی به روشهای محتلف عوامل بسیجی هویت کارگران را خدشه دار کرده و با اتهامات وارده از اعتراضات آنها جلوگیری میکنند. مستندات کارگری گویای این خیانتهاست

  • اعتراض کارگران حجمی گاز

    گروگانگیری از مردم با قراردادهای حجمی در دستگاههای دولتی توسط مسئولین با حمایت سپاه و بسیج و پنهانکاری هویت مسئولین و قربانی کردن کارگران بجای مسئولین: کارگران چگونه بجای مسئولین مسئول قرار داده میشوند؟ چگونه توسط بسیج صحنه سازی و برچسب زنی شده و برای خودافشاء گری به خود رژیم نسبت داده میشود تا هویت مسئولین اصلی و خیانتهای چندین ساله آنها و ردپای پیمانکاران بخش خصوصی پنهانکاری شود؟ و این برچسب زنی با آبرو ریزی بر علیه کارگران قربانی توسط عوامل بسیجی بکار برده شده و مقدمات قطع ارتباط جوامع مدافع حقوق بشری از حمایت کارگران فراهم میشود؟ چگونه دارائیهای کارگران قربانی توسط سپاه تصاحب گردیده و همزمان با شکایات کارگران تریبونهای برچسب زنی مدعی عدالتخواهی دروغین برای برچسب زنی و مصادف با تحریمها به صدا در آمده و هویت مسئولین را وارونه نشان میدهند؟ دارائیهای تصاحب شده به چه کسانی و به چه منظوری وعده و وعید داده میشود و به استناد چه مسائل پشت پرده ای؟ چگونه در شرکتهای دولتی کارگران بدون فیش حقوقی و مستندات نامعتبر به کاری گمارده میشوند که در تخصص آنها نبوده ولی سیستمهای کامپیوتری به بهانه کار به آنها تحویل داده میشود که تحویل این سیستمها باید بصورت رسمی بوده باشد و این امر نیز مستلزم استخدام یا طرف قرارداد مستقیم کارگر با این شرکتهاست پس چگونه کارگری که استخدام یا طرف مستقیم این شرکتها نیستند و شرایط استخدامی یا صلاحیت استخدامی نداشته و زیر نظر پیمانکاران خدماتی هستند به کارهای فنی گمارده شده و از طریق پلمپ این سیستمهای کامپیوتری و شبکه بندی سیستمها بنام کارگران برای ایجاد تراکنش دیتا از سوی کارفرمایان و مسئولین دولتی بدون اطلاع کارگر اقدام به پرونده سازی و برچسب زنی بر کارگر شده و تمامی موارد فوق در زمان شروع تحریمها با فریبکاری مسئولین دولتی برای پنهان کردن هویت واقعی با هماهنگی عوامل بسیجی و سپاهی دست به سند پراکنی کرده و تمامی موارد را بر علیه کارگر و اتهامات کارفرمایان در گذشته بدون اطلاع کارگر بر علیه کارگر و گرفتن رسید از کارگر در قبال امور کارفرما توسط کارگر انجام داده که این امر نه تنها منافع مسئولین دولتی از قشر خانواده های شهید و عوامل بسیجی و سپاهی بعنوان پیمانکاران بخش خصوصی و زمینه سازی فرار آنها با هویتها جعلی و دور زدن تحریمها را در بر گرفته از طرفی دیگر با منحرف نمودن اعتراضات کارگری به سمت خود رژیم با ترفند دشمن تراشی ساختگی خود و مسئولین اصلی را در قالب ضد انقلابی ساختگی قرار داده و مقدمات سرکوبگری برای خفه کردن کارگران تدارک دیده میشود. سکوت و عدم نظارت تمامی دستگاههای دولتی بر مفاد قراردادهای کارگری نمونه بارز بی عدالتی و سرکوبگری در نقض حقوق بشری و دور زدن تحریمها در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی بخصوص شرکتهای گاز میباشد. از تمامی جوامع مدافع حقوق بشری خواهشمندیم مفاد قراردادهای حجمی کارگران را بررسی کرده و نحوه فریبکاریهای مسئولین دولتی در زمان تحریمها را نظاره گر باشند. عناوین مندرج بر روی قراردادهای حجمی کارگری در شرکتهای گاز و مسئول قرار دادن کارگران در مقابل مسئولین اصلی و فریبکاریهای عوامل سپاهی و بسیجی با سند پراکنی در زمان تحریمها و پنهان ساختن هویت مسئولین اصلی با اتهامات کارگری نوعی گروگانگیری برای دور زدن تحریمها نیست؟ این سایتهای مدعی عدالتخواهی ساختگی به دنبال عدالتخواهی نبوده و صرفا برای پنهان ساختن هویت اصلی امور بوده که نشونگر این موضوع است که عوامل بسیجی با حمایت از مسئولین اصلی با گروگانگیری کارگری در این شرکتها زمینه سازی فرار برای آنها با هویتهای جعلی و زمینه سازی سرکوبگری کارگری و قطع حمایت جوامع حقوق بشری از اعتراضات کارگری هستند. دلایل دریافت برگه های ماموریت و مرخصی کارگران حجمی از طرف شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی و دلایل دریافت اصل قراردادهای کارگران حجمی از کارگران توسط ادارات کار چیست؟ جهت بررسی مستندات کارگران حجمی توسط جوامع مدافع حقوق کارگران و فریبکاری عوامل سپاهی و بسیجی بعنوان پیمانکاران بخش خصوصی برای پنهان ساختن هویت مسئولین با گروگانگیری کارگری در این قراردادها و خودافشاء گری با برنامه ریزی از قبل طراحی شده توسط این اشخاص در زمان شروع تحریمها به منظور دور زدن تحریمها با ترفند دشمن تراشی توام با فریبکاری و داستان تراشی ساختگی از طریق تریبونهای مدعی عدالتخواهی ساختگی وابسته به سپاه و بسیج با سندپراکنی توام با فریبکاری مسئولین چه کسانی هستند و به چه طرقی با مسئول کردن کارگران در قبال امور مربوط به خود هویت خود را از طریق برقراری اتوماسیونهای اداری – اتهامات کارگری با استناد به درج عناوین دلخواه – دریافت رسید از کارگران در قبال امور مربوط به خود – برگه های ماموریت و مرخصی مداوم روزانه با هماهنگی مسئولین حراستی – گروگانگیری کارگری با پلمپ دستگاههای کامپیوتری در این مراکز – جوسازی برای نصبت دادن کارگران به خود رژیم به روشهای مختلف برای قالب کردن هویت خود در قالب ضد انقلابی تماما ساختگی و موارد بسیار دیگر در این اداره جات برای پنهانکاری و بسیاری از موارد دیگر مسئولین برای پیشبرد امر گروگانگیری و سندپراکنی خود را به کارخانه های راه آهن و تصاحب اراضی ملی توسط بسیجی و سپاه و مسئولین راه آهن گره زده اند. چه روابطی بین این نهادها و اشخاص با شرکتهای گاز وجود دارد؟ و چه ماجرای توام با فریبکاری و صحنه سازی برای گروگانگیری کارگری با قراردادهای حجمی به منظور دور زدن تحریمها و پنهان ساختن هویت مسئولین اصلی وجود دارد؟

  • آعتراض کارمندان نفت و گاز و پتروشیمی

    تشکیل شرکتهای تعاونی در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی توسط رژیم از سالهای گذشته و تصاحب اراضی و واگذاری آن از طریق تشکیل شرکتهای تعاونی به اشخاصی که در استخدام این شرکتها بودند اشخاصی همچون ایثارگران - جانبازان - اسرا - بسیج - خانواده های شهید - و دیگر اشخاصی که بر سر ثروت و قدرت قرار داشتند آنها نیز زمینهائی که حق هر ایرانی بود بنام این شرکتها از طریق شرکتهای تعاونی دایر شده در این شرکتها با مبلغ بسیار بنام ناچیز در اختیار این کارمندان قرار میگرفت و در فاصله بسیار کم ثروت کلانی به جیب میزدند. دلیل سکوت مردم بخاطر آغازاده بودن این اشخاص بود ولی حال با هویتهای جعلی و به گروگانگیری از مردم برای دور زدن تحریمها میگریزند و رژیم نیز نه تنها حمایت کرده هویت چندین ساله آنها را پنهان کرده و با خودافشاء گریهای ساختگی و دزد خطاب کردن مردم ردپای تخلفات آنها را پنهان میکند نتیجه این فریبکاری فلاکت و بدبختی است که به گردن امریکا یا کشورهای دیگر می اندازند. در حالی که این کشورها از هویت واقعی این اشخاص اطلاعی ندارند.

  • اعتراضات کارگری

    عوامل بسیجی جوسازی سیاسی میخواهند هویتهای پنهان شده متصدیان اصلی امور را در مقابل دشمن تراشی ساختگی قرار دهند یعنی با خود افشاء گری و جوسازی سیاسی کارگر را به رژیم مرتبط نشان دهند و خود افشاء گری را به زبان کارگر بیان کنند. مدعی هستند که کارگرانی که به آنها از سوی کارفرما اتهاماتی زده شده یا باید این موضوع را قبول کنند که به خود رژیم برچسب زنی شده اند یا با اتهامات وارده خواهند گفت که کارگران بیکار مستندات مربوط به متصدیان اصلی امور را دزدیده و در اختیار آنها قرار داده اند( با استناد به اتهامات وارده به کارگران). برای پیشبرد این امر نیز دارائیهای تصاحب شده کارگران توسط سپاه و بسیج حاصل از فریبکاری و فروش اراضی ملی به طبقات کارگری توسط عوامل سپاهی است. دارائیهای تصاحب شده را سپاه به اشخاصی وعده و عید میدهد و میخواهد در اختیار اشخاصی قرار میدهد که جوسازی کنند و بعنوان شاهد شهادت دهند که کارگران مستندات را دزدیده اند و دارای هویت دزد هستند. لازم به ذکر است که خودافشاء گریهای عوامل سپاهی و بسیجی همزمان با شروع تحریمها و با کمترین فاصله زمانی با مطالبات کارگران مبنی بر دارائیهای تصاحب شده آنها توسط عوامل سپاهی و بسیجی صورت گرفته است. به راحتی میتوان خیانت و به گروگانگیری عوامل سپاهی و بسیجی برای پنهانکاریهای خود از مردم بعنوان طبقات کارگری را با مقایسه عناوین درج شده در قراردادهای کارگری نامعتبر در طول مدت زمان کاری کارگران و تغییر و تحولات انجام یافته از سوی کارفرمایان بعنوان متصدیان اصلی امور و بسجیان بعنوان ابزار برچسب زنی و تهدید و عوامل سپاهی بعنوان پیمانکاران بخش خصوصی بررسی کرد. چگونه امکان دارد کارگرانی متصدیان اصلی اموری باشند که هیچ گونه طرف حساب مستقیم شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی یا استخدام این نهادهای دولتی نبوده ولی به راحتی با تبانی دستگاههای رژیم با یکدیگر کارگران از طریق پیمانهای حجمی به گروگان گرفته شده که امکان هرگونه تغییر در عناوین این قراردادها از سوی پیمانکار و متصدیان اصلی امور بعنوان کارفرما وجود داشته و منافع دست نشانده های رژیم - حزب الله - خانواده های شهید متصدی امور - ایثارگر و مسئولین حراستی - و دیگر عوامل وابسته به رژیم تامین شده و هیچ گونه ردپائی از آنها به چشم نمیخورد و در مقابل کارگران قربانی میشوند و تمامی مستندات و خیانتهای آنها بصورت اتوماسیون اداری حذف میشود و مستندات گذشته نیز با خود افشاء گری و اتهامات کارگری بر تمامی امور آنها و هویتشان سرپوش گذاشته میشود؟

  • اعتراض

    خودافشاء گریهای ساختگی تریبونهای وابسته به سپاه و بسیج با هدف ضد کارگری و پنهان ساختن هویت متصدیان اصلی امور و روی کار آوردن سیستمهای اتوماسیون اداری و بسیاری از موارد دیگر که هیچ گونه ردپائی از عوامل سپاهی و بسیجی بعنوان پیمانکاران بخش خصوصی و تبانی متصدیان اصلی امور با آنها بر جای نمانده و با فواصل زمانی خودافشاء گریهای ساختگی متصدیان اصلی امور که هویت خود را پشت دشمن تراشیهای ساختگی پنهان کرده بودند اقدام به تاسیس شرکتهائی میکنند که مفاد اساسنامه نامه آن شرکتها مغایر با مشاغل قبلی آنها در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی است تا از این طریق تحریمها را دور بزنند و فریبکاریهای عوامل بسیجی و سپاهی در زمان شروع تحریمها با خودافشاء گریهای ساختگی هویت متصدیان اصلی امور را به گونه دیگری به نمایش گذاشته و وانمود میکنند که مستندات مبنی بر امور گذشته آنها دزدیده شده است... یعنی فریب مردم و جهان فریبی عوامل دست نشانده رژیم و حذف ردپای خود در زمان شروع تحریمها...

  • کارگران معترض

    در سایتهائی که از طرف عوامل سپاهی و بسیجی بر علیه کارگران خودافشاء گری شده بود از عناوینی استفاده کرده بودند تحت عنوان بیکاری نیروهای انقلابی به دلیل ارائه گزارش به روسای حراست... نحوه به گروگانگیری کارگری در زمانی که سپاه بعنوان پیمانکار بخش خصوصی در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی روی کار می آید و از طریق اتوماسیونهای اداری ردپای خود و متصدیان امور را با گروگانگیریهای کارگری پنهان میکند. بر علیه کارگر اتهاماتی زده و پرونده سازی میکنند تا در زمان مناسب هرگونه اعتراضی مشاهده کردند با استناد به اتهامات گذشته عوامل سپاهی و بسیجی مدعی شوند که مستندات مربوط به دزدیهای آنها توسط کارگران بیکار دزدیده شده و قبلا نیز نامه نگاری کرده بودند و عوامل سپاهی و بسیجی مدعی شوند که کارگران بیکار آن مستندات را در اختیار آنها قرار داده اند و کارگر را در مقابل اتهامات متصدیان امور قرار دهند. ولی خیانتی دیگر از طرف عوامل سپاهی و بسیجی دوباره اتفاق می افتد... خود افشاء گریها از طرف عوامل سپاهی و بسیجی همزمان با شروع تحریمها و مصادف با شکایات کارگری برای تصاحب دارائیهای آنها توسط عوامل سپاهی مبنی بر فریبکاریهای عوامل سپاهی در فروش اراضی ملی به طبقه کارگری و کلاهبرداری از آنها بوده که به قصد انتقام جوئی و فاش شدن هویت آنها در تصاحب اراضی ملی بوده است. سپاه و بسیج با تصاحب اراضی ملی و بنام احقاق حق و حقوق کارگری با تغییر کاربری مستندات تصاحب شده کارگران را در اختیار مسئولین حراستی قرار میدهد.مسئولین حراستی که در عناوین خود افشاء گریهای خود از آن استفاده کرده بودند. دلیل این امر نه تنها انتقام جوئی و افشاء شدن ردپای سپاه و بسیج در خیانت به کارگران بوده از طرفی از طریق همان مسئولین حراستی با جاسوس گماری در زندگی کارگران هویت آنها را در جهت منافع دست نشانده های خود خدشه دار کرده و هویت دزد بر کارگران نسبت میدهند تا با مستنداتی که خودافشاء گری کرده اند مطابقت پیدا کندو در مقابل مستندات مطالبات حقوق و حقوق کارگران را به دست مسئولین حراستی قرار داده زمینه سازی خروج از کشور را برای آنها و خانواده هایشان فراهم کرده کارگر را به دلیل اعتراض به دست دستگاههای قضائی میسپارند. تصاحب اراضی ملی توسط سپاه و بسیج و تغییر کاربری دومین خیانت از خیانتهای بزرگ آنها بوده که در آن منافع دست نشانده های رژیم و فراری دادن آنها توسط سپاه و بسیج شکل میگیرد. کارگرانی که هیچ گونه وابستگی به رژیم یا دستگاههای دولتی نداشتنه چگونه به گروگان گرفته میشوند و دارائیهای چگونه توسط عوامل سپاهی به تصاحب در آمده و به چه دلایلی به عوامل دست نشانده رژِیم واگذار میشود؟ همچنان داستانهای ضد کارگری بنام احقاق حق و حقوق کارگری و بر علیه کارگران همچنان توسط پنهانکاریهای سپاه و بسیج و تبانی با عوامل رژیم ادامه دارد...

  • کارگران معترض

    لطفا عناوین سمتهای نوشته شده بر قراردادهای کارگری پیمانهای حجمی کارگران بیکار و طرف قرارداد شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی که وزارت کار و بیمه و تمامی دستگاههای وابسته به رژیم در برابر آن سکوت کرده اند مقایسه کنید با اتهامات وارده به کارگران و خودافشاء گریهای ساختگی عوامل رژیم در زمان تحریمها و دلیل تراشی بر بیکاری آنها و نحوه به گروگانگیری در دستگاههای وابسته به خود رژیم و پنهانکاری عوامل رژیم بر هویت خود و سرپوش بر تخلفات خود و حذف ردپای سپاه و بسیج و متصدیان امور با روی کار آوردن سیستمهای اتوماسیون اداری و اعمال فشار به کارگران با مرتبط نمودن این اعمال فشارها به امریکا و دیگران و جلب اعتمادهای ساختگی و جوسازیهای سیاسی و پرونده سازی بر علیه کارگران توسط عوامل بسیجی برای منحرف نمودن هرگونه اعتراضی و بکار بردن آن در جهت پوشش دادن بر هویت متصدیان امور و دور زدن تحریمها و تحمیل شرکتهای ساختگی و تماما نمایشات فریبکارانه با هدف دشمن تراشی ساختگی و زمینه سازی سرکوبگری در زمان شروع تحریمها سپاه و بسیج بعنوان پیمانکار بخش خصوصی که به دلیل روی کار آوردن سیستمهای اتوماسیون اداری هیچ گونه ردپائی از آنها و متصدیان اصلی امور به چشم نمیخورد ولی جیب حزب الله و بسیج و سپاه و متصدیان اصلی امور و همسفره های آنها پر شده و با هویتهای جعلی به کشورهای دیگر میگریزند و در این راه کارگران را قربانی میکنند. بدون اطلاع امریکا و جوامع مدافع حقوق بشری برای برقراری تحریمها به منظور هدف قرار دادن مسئولین رژیم بلافاصله عوامل رژیم تحریمها را فرصتی برای خیانت به مردم و فرار بکار میبرند. سپاه و بسیج با تصاحب دارائیهای کارگران از طریق فریبکاری و فروش اراضی ملی رد پای خود را پنهان میکند و این کار را به کلاهبرداری ساختگی نسبت میدهد. ولی در زمان تحریمها دوباره با ظاهری خیرخواه اراضی ملی را تصاحب کرده با تغییر کاربری بنام احقاق حق و حقوق مردم مالباخته حق و حقوق مردم را در اختیار دست نشانده های خود قرار داده از کشور خارج میکند.

  • اعتراضات کارگری

    در محتوای سایتهای خود افشاء گری توسط عوامل رژیم بر علیه کارگران مطالب به گونه ای نوشته شده است که کارگر با هر اعتراضی مطالب به اعتراضات وی مرتبط شود و کارگر را به عوامل رژیم نسبت دهد. بودجه کشور در دست چه کسانی است و چه کسانی این بودجه را سالها در دست چه کسانی قرار میدهد؟ چه کسانی تابحال در اولویت استخدام و با استخدام بر سر سمتهای کلیدی نشسته اند؟ چگونه سایتهای مدعی عدالتخواهی ساختگی کارگران بیکار را به خود رژیم نسبت میدهد و تمامی کارمندان دولتی و آغازاده های استخدامی همسفره آنها را از کارگران بیکار تفکیک کرده و اقدام به برچسب زنی بر کارگران بیکار میزند؟ کاملا مشخص است که عوامل رژیم فرزندان دست نشاندهای رژیم را از طریق قرارداد مستقیم یا استخدام همسفره خود میکنند و اشخاص بیکار را به خود رژیم نسبت میدهند؟ زیرا بیکاری مردم عوامل رژیم و همسفره های آنها را انگشت نما میکند و به همین دلیل با اتهاماتی بر علیه کارگران بیکار هیچ کاره عوامل رژیم بر تخلفات خود سرپوش میگذارند ولی موارد سیاسی بر علیه کارگران دقیقا نشون میده هویت عوامل رژیم که در زمان تحریمها هویت خود را با دشمن تراشیهای ساختگی پنهان میکنند و نشون میده که سالها خون مردم را در جهت منافع خود مکیده اند و از طرف خود رژیم حمایت شده اند. ترس از تحریمها هویت عوامل رژیم را برملا کرده و آنها را در استرس قرار داده. با کنترل محتوای سایتهای افشاء گری شده از طرف عوامل رژیم بر علیه کارگران به راحتی میتوان به این موضوع پی برد که در برخی از مطالب بیان کرده اند که کارگران بیکار به دلیل حسودی مستندات مربوط به دزدیها و تبانی با عوامل رژیم را دزدیده و آن را در اختیار عوامل رژیم قرار داده اند و در برخی موارد اشاره کرده اند که کارگران بیکار فیشهای حقوقی دیگران حتی مدیران را در سایتهای رژیم قرار داده اند و نیز در برخی مطالب مدعی شده اند که کارگران به مطالب تلگرامی مدیران دسترسی داشته اند. این چگونه امکان دارد کارگری در آن واحد هم به تمام فیشهای کارمندان دسترسی داشته و علاوه بر آن در همان زمان به مستندات تخلفات آنها دسترسی داشته در حالی که هیچ تخصصی در مستندات تخلفات کارمندان نداشته اند و همزمان با آن مدعی میشوند که کارگران به مطالب تلگرامی روسا دسترسی داشته اند؟ مطالب فوق دقیقا نمایانگر این موضوع است که نقش عوامل سپاهی و بسیجی با متصدیان امور در بین بوده که با هماهنگی یکدیگر کارگران معترض و بیکار را به دلیل ترس از افشاء شدن هویت واقعی خود و متصدیان امور به گروگان گرفته و از این طریق تحریمها را دور میزنند و زمینه سازی سرکوبگری بر علیه کارگران معترض در پیش میگیرند. یعنی کارگر هر زمان دست به اعتراضی زد بسیج و عوامل رژیم مدعی خواهند شد که کارگران مستندات را در اختیاز آنها قرار داده اند و عوامل رژیم نیز بر علیه وی شکایت خواهند کرد. گروگانگیری عوامل رژیم از کارگران در جهت تامین منافع خود و دست نشانده هایشان و پنهان ساختن هویتشان و دور زدن تحریمها...

  • اعتراضات کارگری

    سایت عدالتخواهان با هدف ضد کارگری و تامین کننده و پنهان کننده منافع دست نشانده های رژیم و هویت آنها با هر اعتراض کارگری اقدام به تغییر در محتوای خود افشاء گریهای ساختگی خود کرده و به نسبت هر اعتراضی خود را آرایش میدهد. یا محتوای خود را تغییر میدهد و یا معترضین را به دستگاههای حکومتی نسبت میدهد و عوامل دست نشانده رژیم را با هویتهای جعلی به نمایش میگذارد. به دفعات اسم سایت و بوجود آورندگان سایت و حذف برخی کامنتهای اعتراضات مردمی و به نمایش گذاشتن کامنتهائی که به نوعی دربرگیرنده منافع عوامل دست نشانده رژیم است نسبت به هر اعتراضی که دروغگوئیهای سایت افشاء میشود تغییر پیدا میکند و بدون اینکه هیچ گونه محاکمه ای در کار باشد جو سیاسی ایجاد میکند. این سایتها که محتوای خود را به دیگر سایتهای رژیم انعکاس میدهد هدفی بغیر از جوسازی سیاسی دروغین نداشته و با شناسائی و هدف قراردادن معترضین و نسبت دادن آنها به خود رژیم و پوشش دادن تخلفات عوامل دست نشانده رژیم و پنهان کردن هویتهای آنها و روی کار آمدن در زمان تحریمها دست به دور زدن تحریمها میزند. مرتبط نمودن معترضین به خود رژیم با برنامه ریزی و جوسازیهای از قبل طراحی شده توسط عوامل رژیم و دلیل تراشی بر بیکاریهای آنها به منظور پنهان کردن هویت دست نشانده های رژیم برای دور زدن تحریمها میباشد.

  • ترفندهای رژیم برای جهان فریبی

    ترفندهای رژیم برای حذف هویت گذشته خود و گریختن با هویتهای جعلی و قرار دادن خود در مقابل دشمن ساختگی که از سالهای گذشته نیز از چنین ترفندهائی برای فریب جهان استفاده میکرد: برقراری اتوماسیونهای اداری برای کنترل روند نامه نگاری به نفع خویش و زمامدارانش و جلوگیری از قرار گرفتن مستندات قابل استناد در دست دیگران و حذف مستندات قابل استناد در مورد خیانتهای گذشته جابجائی به منظور حذف مستندات قرار دادن زمامدارانش در تمامی ارگانهای دولتی که به نوعی گلوگاهای کنترل بوده به بهانه ارتقاء سمت و در اصل برای کنترل روند نامه نگاری و حذف مستندات گذشته اتهام هک و حذف مستندات بر مردم برای جهان فریبی با زمینه سازیهای ز قبل طراحی شده و نمایشات دروغین و ساختگی با هماهنگی تمامی ارگانهای وابسته به رژیم یعنی رژیمی که تمامی ابزارهای خیانت و سوء استفاده در دست وی و عناصر دست نشانده اش بوده اقدام به هر کاری میکند بدون اینکه ردپائی از خود بر جای بگذارد و یا آب از آب تکون بخوره و در عوض مردم بدهکار میشوند.

  • فریبکاریهای عناصر رژیم در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی

    فریب اذهان عمومی با هدف ضد کارگری - ترفند دشمن تراشی ساختگی به منظور سرپوش بر هویت خود و سرپوش بر تخلفات خود و با هدف نفوذ و برچسب زنی از طریق تریبونهای وابسته به خود رژیم با نمایش مستندات ساختگی قرار دادن خود در قالب حزب ساختگی که در اصل حزبی برای نفوذ بوده که متشکل از اشخاص بسیجی و دانه درشتهای رژیم و متصدیان اصلی امور یعنی خانواده های شهیدی که سالهاست رژیم از طریق این اشخاص منافع خود و دست نشانده هایش را تامین میکند و از آنها بعنوان خط قرمز رژیم یاد میکند که تبدیل له مافیای سرکوبگری و سوء استفاده از مردم شده اند. مردمی نشان دادن خود و قرار دادن خود در مقابل دشمن فرضی یعنی ترفند فریبکاری دیرینه رژیم که با توهین به امریکا و دیگر کشورها و شخصیتهای دیگر خود را در لابلای آن پنهان میکند برچسب زنیهای و تحرکات عوامل اطلاعاتی و بسیجی به منظور پنهان کردن هویت دانه درشتهای رژیم با هدف قرار دادن مردم با ترفند برچسب زنی از طریق نمایش ایجاد جو سیاسی انقلابی و ضد انقلابی و قرار دادن مردم در این جو و پرونده سازی بر علیه مردم و معترضین و مخالفین نظام با مرتبط نشان دادن آنها به خود رژیم و پنهان کردن دانه درشتهای رژیم با چهره های ساختگی و تزریق بیت المال مردم در جیب حزب الله و دانه درشتهای رژیم که این نیز از طریق فریبکاریهای رسانه های اینترنتی وابسته به رژیم به نمایش چهره های متضاد از عوامل رژیم توسط حزب الله میتوان به هویت فریبکارانه رژیم پی برد حذف هویت خود و عوامل خود با برقراری سیستمهای اتوماسیون اداری در مراکز اداری و سوء استفاده های کارگری نمایش اخبار ساختگی برای ایجاد بستر سوء استفاده و پنهان کاری هویت خود با فریب احزاب کارگری به منظور ایجاد بستر سرکوبگری بصورت غیر مستقیم نفوذ در بین مراکز نظامی کشورهای با استفاده از اشخاصی که به نوعی ارتباط دوستی با برخی از اشخاص نظامی آن کشورها داشته به منظور فریب اذهان مردم جهان و پنهان کردن خود پشت دشمن تراشی ساختگی و حذف ردپای خود و پنهان کردن خود پشت مراکز نظامی دیگر کشورها و از طریق آنها با هدف قرار دادن دشمنهای ساختگی و از طرفی مردمی نشان دادن خود بصورت کاملا ساختگی یعنی دوباره تعاملی دیگر و فریب مردم جهان و تدارک سوء استفاده هائی دیگر و همان آش و همان کاسه اینبار با رنگ و روئی دیگر با هدف ضد مردمی و ضد کارگری و سوء استفاده ابزاری از مردم حذف مستندات مربوط به سوء استفاده های گذشته و زمان حال با ترفندهای مختلف یعنی نفوذ به کشورها دیگر با هویتهای ساختگی و از بین بردن ردپای فریبکاریها گذشته خود

  • به گدائی افتادن رژیم و فروش خدمت سربازی

    به گدائی افتادن رژیم با فروش خدمت سربازی بصورت نقدی و اقصاتی به آغازاده ها و عناصر دست نشانده رژیم و اشخاصی که به نوعی وابستگی به رژیم دارند و خیانت به قشر کارگری و سوء و ظلم به طبقه کارگری و کم درآمد.

  • دلایل سکوت کارگران به استثمار کشیده شده توسط رژیم در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی

    متصدیان اصلی امور برخی از کارگرانی که با آنها ریشه فامیلی یا جزو آغازاده ها بوده که بنام کارگر در پیمانهای خدماتی در صفره های انقلابی قرار گرفته بودند به همراه برخی دیگر از کارکنان بازنشسته که دوباره در سمت خود زیر نظر پیمانکار با عناصر رژیم همکاری میکردند و در مقابل کارگران بلاتکلیف معترض به عوامل رژیم برقراری اتوماسیون اداری سبب شده بود که کارگران بلاتکلیف نتواند از زیر بار استثمار عناصر رژیم خود را خلاص کنند زیرا عوامل رژیم به دلیل اینکه از شکایت و اعتراض و زیر سوال رفتن رژیم جلوگیری کنند مدعی بودند که کارگر اگر نخواهد به کار خود ادامه دهد چون طرف حساب مستقیم اداری نیست پس عدم ادامه کار باید به دلخواه کارگر باشد و دلیل منطقی بیان کند که عدم ادامه کار به دلخواه وی بوده و اخراجی در کار نیست تا اعتراض کارگر در قالب توافقی به نمایش گذاشته شود و عوامل رژیم زیر سوال نرود ولی در هر حالت چه به دلخواه چه با اعتراض کارگری که از ادامه کار بلاتکلیف سرباز میزند بدون اطلاع وی اتهامی به وی زده میشود ازجمله حذف مستندات و یا اتهامات دیگر و در زمان اتمام کار برگه هائی بصورت درخواست شخصی از کارگر دریافت شده و در مقابل برگه های تسویه حسابی دست کارگر داده میشود که بصورت الکترونیکی بوده و به دلیل کامپیوتری بوده نامه ها امضاء متصدیان امور بر روی این نامه ها نیز حالت کپی داشته و از لحاظ قانونی ارزشی ندارد زیرا نامه ها درون سازمانی بوده و مراکز اداری به راحتی میتوانند نامه را حذف یا شماره نامه را با شماره نامه دیگری جایگزین سازند و دست کارگر را از هر اعتراضی کوتاه کنند ولی در مقابل کارفرما با استناد به مستند فیزیکی که از کارگر دریافت کرده هر زمان میتوان هر اتهامی زده و خود را از هر اتهامی تبرئه نماید. یعنی سیستم ضد کارگری که کارگر در این سیستم قربانی عناصر رژیم شده و راه پس و پیشی ندارد ونمیتواند به راحتی خود را از کار بلاتکلیف و استثمار دستگاههای رژیم خود را خلاص نماید.

  • خیانت رژیم به کارگران در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی

    لطفا سمتهای مندرج بر روی قراردادهای خدماتی کارگران که تماما از طریق فریبکاری و نامعتبر جلوه دادن این قراردادها از سوی کارفرما و پیمانکاران مربوطه بیان شده ولی در اصل برای پنهان کردن هویت متصدیان اصلی امور در سمتهای خود بوده و هماهنگی عوامل دولتی با اداره کار و دیگر سازمانهای نظامی برای قربانی کارگران در طول سالهای گذشته و مقایسه تغییرات عناوین این قراردادها و تغییرات فاحش در سمتهای مندرج بر روی این قراردادها که به سمت اتهام زنی بر کارگران در شرکتها نفت و گاز و پتروشیمی سوق پیدا کرده نمونه ای از خیانت به قشر کارگری از سوی عوامل رژیم است. خیانتی که خود رژیم هیچ پاسخی نمیتواند بر آن داشته باشد که چگونه سمتهای مندرج بر روی قراردادهای کارگری که در اصل کارگر طرف حساب مستقیم با شرکتهای دولتی نبوده بلکه زیر نظر پیمانکار در قراردادهای خدماتی و با حقوق کارگری و بدون اینکه استخدام رسمی یا قرارداد مستقیم با شرکت دولتی نبوده و هیچ یک از شرایط استخدام وزارت نفت و گاز و پتروشیمی را نداشته ولی عناصر خود رژیم از فرصت استفاده کرده و با بکارگیری کارگران در قالب حجمی و زیر نظر پیمانکار خدماتی و با حقوق کارگری قراردادهای مربوطه ره به سمت اتهام زنی برای قربانی کردن کارگران به جای متصدیان اصلی امور میکنند و خود رژیم و تمامی دستگاههای دولتی از این موضوع حمایت و با سکوت و هماهنگی با این عناصر رِژیم زمینه سازی سرکوب کارگران را فراهم میسازند. از مجامع بین المللی مدافع حقوق کارگری خواهشمندیم مدارک و مستندات کارگران در طول مدت زمان کاری را بررسی کرده و خیانت رژیم به قشر کارگری را نظاره گر باشند. ازهم پاشیدن زندگی کارگران و گریختن متصدیان اصلی امور پیمانهای حجمی که بوجود آورنده آن خود رژیم بوده و کارگران قربانی که دستگاههای دولتی از کارگر بعنوان ابزاری برای سوء استفاده و اتهام زنی کارگر سوء استفاده کرده و تمامی این سوء استفاده ها را به گردن امریکا و کشورهای دیگر می اندازد و با برچسب زنی بر کارگران هویت عناصر اصلی متصدی امور را پنهان میکند. تمامی مدارک و مستندات نامعتبر و یا معتبر کارگران را در طول مدت زمان کاری آنان و دلایل بیکاری آنان را بررسی کنید.

  • فروش نفت به خارج

    فروش نفت به کشورهای دیگر توسط کارخانه های بخاری سازی زیر نظر سپاه و بسیج با استفاده از جای دادن نفت در این بخاریهای با استفاده از ورقهای سبک به منظور کاهش وزن بخاری و انتقال آن به خارج و دریافت مبالغ بسیار زیاد توسط بسیج و سپاه.

  • کارگران معترض

    دلایل بیکاری کارگران حقه بازیهای سپاه و بسیج و همدستی عناصر رژیم ازجمله خانواده های شهید متصدی اصلی امور با سپاه و بسیج بوده ولی به عناوین مختلف با قربانی کردن جوانان مردم بعنوان کارگر و با حقوق کارگری و بکارگیری آنان در این پیمانها اصلی عناصر دولتی خود را پنهان کرده و تیغ سرکوب با برچسب زنی بر نسبت دادن آنان به خود و خودافشاء گریهای ساختگی این جوانان مردم را قربانی اهداف خود میکند که نشان از مردم فریبی و سرکوبگری این رژیم دارد. چگونه هویت متصدی امور در تخلفات خود پنهان مانده و کارگری قربانی وی میگردد که طرف حساب وی پیمانکار خدماتی بوده و هیچگونه استخدام یا طرف حساب شرکتی بین کارگر و مراکز دولتی در کار نمیباشد. اموال و دارائیهائی که عاید عناصر دولتی ازجمله خانواده های شهید و بسیج و سپاه میگردد و خارج از کشور وقف چه اموری میگردد که قربانی کردن جوانان مردم بعنوان کارگر و از بین بردن جان آنان در جهت اهداف خود بارزش بوده؟ بیکاری کارگران زبان اعتراض سوء استفاده عناصر خونخوار رژیم از آنان است.

  • کارگران

    مغایرت سمتهای غیرقانونی و مجازی و بدون استخدام یا قرارداد مستقیم اداری مغایرت این مستندات در فواصل زمانی کم و مطابقت نکردن آن با سمتهای قبلی و اعمال چندین سمت بصورت همزمان به کارگران - ارائه مستندات نامعتبر به دست کارگران و تحمیل قراردادهای غیر قانونی با حمایت رژيم به کارگران نقش بسیج و عناصر سپاهی و اطلاعاتی برای برچسب زنی بر کارگران قربانی با مستقر شدن آنها در شهرهای کارگران قربانی به بهانه تحصیل مجدد و در اصل برای کشاندن کارگران برای جوسازیهای سیاسی به منظور برچسب زنی و مرتبط کردن کارگران به سپاه و بسیج و وزارتخانه های دولتی و بلافاصله اقدام به پرونده سازی بر علیه این کارگران برای مستند کردن و انتقال به خانواده های شهید متصدی اصلی امور و پنهان کردن هویت اشخاصی که از عناصر دولتی سپاه بوده و کاندیداهای انتخاباتی هستند. این پنهان کاری و مردم فریبی با هدف قرار دادن مردم و جوانان آنان در این رژیم مردم فریب سابقه دیرینه ای داشته که سالهاست از همین رویه برای ماندگاری خود استفاده کرده است. هیچ کس پاسخگوی نحوه قربانی شدن کارگران پیمانهای حجمی بجای متصدیان اصلی امور نبوده و همچنان رویه سرکوبگری و پرونده سازی بر علیه کارگران ادامه دارد. از کارگران پیمانهای حجمی شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی حمایت کنید.

  • کارگران معترض

    حقه بازیهای بسیج و سپاه در پشت پرده با حمایت خانواده های شهید برای غارت بیت المال مردم و نفوذ در کشورهای دیگر: هر کارگر معترضی بلافاصله توسط خانواده های شهید متصدی امور برچسب زنی اطلاعاتی و انقلابی برچسب زنی شده و بلافاصله از طرف بسیج و. سپاه اقدام به جوسازی مبنی بر سند سازی بر علیه معترضین میگردد مستندات برچسب زنی انقلابی و ضد انقلابی توسط همین عناصر دولتی علاوه بر جوسازیهای سیاسی و مردم فریبی به بستگان خانواده های شهید که در دیگر کشورهای نفوذ کرده اند ارسال شده و از طریق آنها در کشورهای دیگر نیز بر علیه معترضین جوسازی سیاسی میشود تا از این طریق بر تمامی موارد پوشش داده شده و هویت نفوذی این اشخاص مشخصص نگردد. (دشمن تراشی مجازی و سرکوب مردم برای رسیدن به اهداف خود)

  • مردم معترض

    در زمان احمدی نژاد و خاتمی بسیج و سپاه و عناصر دولتی ازجمله خانواده های شهید از طریق واگذاری پروژه های با مبالغ نجومی به بخش خصوصی و سوء‌ استفاده از کارگران در این پروژه ها مبالغ کلانی به جیب زده و با هویتهای جعلی و دشمن تراشیهای مجازی با پول بیت المال مردم در کشورهای دیگر نفوذ کرده اند.

  • کارگران معترض شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی

    ما کارگران بیکار شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی از سازمانهای مدافع حقوق بشری و سازمانهای مدافع حق و حقوق کارگری خواهشمندیم از ما کارگران بیکار به استثمار کشیده در دستگاهها و سازمانهای دولتی حمایت کنند و از کشورهائی که مسئولین دزد دولتی را مورد تحریم قرارداده اند خواهشمندیم هویت واقعی آنان را شناسائی کنند که در زمان تحریم مردم فریبی کرده و هویت خود را پنهان میکنند. کارفرمایان ومتصدیان اصلی امور از ما کارگارن از سالهای گذشته تا حال به عناوین مختلفی سوء استفاده کرده که سبب شده بخاطر همین سوء استفاده و بلاتکلیف ماندن و استثمار دست از کار بکشیم. این امر سبب شده عوامل دزد دولتی متشکل از بسیج و دیگر عوامل متصدی اصلی امر ازجمله آخوندزاده ها این بیکاری ما را نوعی مبارزه در برابر دزدیهای خود تلقی کرده و به عناوین مختلف این دزدیها را با برنامه ریزیهای از قبل طراحی شده به ما نسبت داده و به دلیل ترس از تحریم بدینگونه دست به دور زدن تحرمها و حفظ منافع خود در داخل و خارج بزنند. و چهره های خود را چنان پنهان میکنند که تحریم شامل حال آنان نگردد. و خواهان تحریم بوجود آورندگان پیمانهای حجمی برای قربانی کردن کارگران هستیم.

  • کارمندان حامی کارگران پیمانهای حجمی بلاتکلیف در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی

    نحوه رانت خواری با کلاه شرعی توسط بسیج و عوامل دولتی با قربانی کردن جوانان مردم بعنوان کارگران بلاتکلیف پیمانهای حجمی: بکارگیری جوانان مردم بعنوان کارگر و بلاتکلیف با مستندات نامعتبر در پیمانهای حجمی با حقوق کارگر بدون تخصصهای لازمه و گماردن آنان بجای متصدیان اصلی امور ازجمله امور نظارتی و کنترلی و دیگر اموری که استفاده از کارگران بلاتکلیف در آن امور به دلیل بلاتکلیف بودن کارگران غیر قانونی بوده. آتش زندن مستندات گذشته توسط عوامل دولتی با هدف قرار دادن کارگران ارسال مستندات گذشته به نواحی مختلف برای معدوم سازی مستندات تفکیک بخشهای مختلف مراکز اداری و معدوم سازی مستندات به بهانه جابجائی روی کار آوردن سیستم اتوماسیون اداری با 2 رویکرد نامه های درون سازمانی و نامه های برون سازمای به بهانه سهولت روند نامه نگاری و خارج ساختن مستندات و امضاء ها از دسترس عموم و اقدام به حذف و یا تغییر و جایگزینی مستندی در زمان دلخواه توسط متصدیان اصلی امور با هدف قرار دادن کارگران اقدام به حذف مستندات در زمان دلخواه و نامه نگاری در این خصوص بر علیه کارگران بدون اطلاع آنها اقدام به راه اندازی تریبونهای انقلابی با نمایش برخی مستندات در خصوص رانت خواری به زبان کارگران برای مردم فریبی و زمینه سازی سرکوب کارگران با برنامه ریزی از قبل طراحی شده و بکارگیر بسیج و آخوندزاده ها برای نفوذ در زندگی خصوصی کارگران برای قطع ارتباط و زمینه سازی اتهام زنی و پرونده سازی با جلب اعتماد و جوسازی سیاسی کارگران بیکارو متصدیان اصلی امور در داخل و خارج در رفاه کامل که دزدیهای خود را در کلاه شرغی قرار داده و در زمان شروع تحریمها با بکار بستن تریبونهای انقلابی مردم فریبی میکنند. متصدیان اصلی امور از قشر آخوندزاده ها و بسیجیان و خانواده های شهید و ایثارگر انقلابی که چهره های خود را در زمان شروع تحریمهای به گونه دیگری به نمایش میگذارند.

  • صدای مردم و کارگران

    یاد سخنی از اشو افتادیم که دولت و مسئولین رانت خوار جمهوری اسلامی از آن بعنوان ابزاری برای قربانی کردن اقشار کارگر به منظور پر کردن کیسه رانت خواران دولتی استفاده میکند. ... شما نمیتوانید انسانی را برده خود سازید مگر آنکه او را وادار کنید احساس گناه کند! احساس گناه نیرنگی است که با آن میتوان هر کس یا جامعه ای را وادار به بردگی ساخت. اشو وقتی کشوری به رانت خواران دولتی خودش این اجازه رو میده که با بکارگیری جوانان مردم برای بردگی و اتهام زنی با هماهنگی پیمانکار و همدستان رانت خوار به منظور سرپوش گذاری بر رانت خواریهایشان از بیت المال مردم جوانان آنان را بعنوان کارگر در پیمانهای حجمی قربانی نمایند باید بجای اینکه گفت در مملکت عدالت محوری زندگی میکنیم باید گفت مملکت رانت محوری است خانواده های شهید - ایثارگر و جانبازی و پاچه خواران آنان که متصدیان امور بوده حق و حقوق شهدا و مردم را پایمال کرده و دست به لکه دار کردن مردم جهت اهداف رانت خواری خود میزنند در حالی که هستند در جامعه خانواده های شهیدی که به نان شبشان محتاج هستند. روش قربانی کردن جوانان مردم در زمان انقلاب و حال حربه عوامل و مسئولین دولتی برای اهداف خود. مردم گروگانگیر و به استثمار کشیده شده توسط عوامل دولتی بعنوان ابزاری برای اهداف خود و پنهان کردن رانت خواران با قربانی کردن مردم و زمینه سازی با لکه دار کردن شخصیت اجتماعی آنان

  • کارگران حجمی شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی

    نقش بسیجیان و آخوندزاده های بکارگیری شده از طرف رانت خواران دولتی در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی برای خدشه دار کردن هویت اقشار کارگر بیکار از ظلم رانت خواران دولتی به منظور برچسب زنی و اتهام زنی با منتصب نمودن آنان به عوامل دولتی به عناوین مختلف از طریق تریبونهای سیاسی هم به جهت سرپوش قراردادن بر رانت خواریهایشان و هم به جهت حفظ منافع با دور زدن تحریمات همراه با خودافشاء گری به زبان دیگران کارگران بیکار هیچگونه وابستگی به عوامل دولتی نداشته و بیکاری آنان به دلیل ظلم - اعمال فشار - تهدید - تبلیغات دروغین بر علیه آنان بخاطر اعتراضاتشان - جوسازی سیاسی بر علیه آنان - کمبود حقوق - عدم عضویت در بسیج و قرار نگرفتن در سفرده های انقلابی حاصل از بیت المال مردم و بسیاری از موارد دیگر بوده است. بیکاری کارگران یکی از راههای مبارزه با این ظلم و ستم رانت خوران دولتی

  • مردم

    دولتی که از طریق رانت خوارها و مسئولین بی کفایتش با سرکوب مردم خود جیب رانت خوارهاشو پر میکنه دولت بی کفایت و بی لیاقتی ایست بعد از انقلاب که کردید تا حالا چه خدماتی به مردم ارائه دادید بهتر از اون خدمات رو شاه ایران به مردم انجام داده بود بغیر از مردم فریبی و خالی کردن جیب مردم - سرکوب مردم چه کردید؟ یک کلام ختم کلام ما دولت بی کفایت و مردم فریب دزد نمیخوایم برید پی کارتون

  • کارگران حجمی شرکت گاز

    اکثر سوء استفاده از اقشار کارگر در پیمانهای حجمی از طرف کارفرمایان در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی بیشتر به چشم میخورد مخصوصا کارفرمایان از طریق برچسب زنی و بسیاری از موراد دیگر هویت خودشان را پنهان میکنند. میتوان شخصیت یک جوان قبل از ورود به کار تا بعد از بیکاری آنها را با هم مقایسه کرد و به وضوح تغییراتی که کارفرمایان بر روی آنها به روشهای مختلفی انجام میدهند آشکارا نشانگر نوعی سرکوب و استثمار و سوئ استفاده است.

  • ...

    صنایع و منابع ثورتزای ملی نفت وگاز وقتی واقعا ملی میشوند که تمام سهامش به صورت فوری و رایگان به همه مردم واگذار شود و دولت مثل حکومت مدرن، تنها مالیات ان بایست بیگرد. در این صورت یک حرکت بزرگ برای رفع فقر و تبعیض برداشته شدهف و این منبع رانت خوری و تغذیه استبداد بسته می شود.

  • ...

    امرزو ، سالروز ملی شدن نفت است، ولی هیچ گزارش و خبری در این باره رد سایت رادیو زمانه نیست ! «به‌نام سعادت ملت ایران و به‌منظور کمک به تأمین صلح جهانی، امضاکنندگان ذیل پیشنهاد می‌نماییم که صنعت نفت ایران در تمام مناطق کشور بدون استثناء ملی اعلام شود یعنی تمام عملیات اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری در دست دولت قرارگیرد.» این متن قانونی است که نفت ایران را برای همیشه از نفوذ خارجی ها و قراردادهای یک طرفه خارج کرد. این روز در ظاهر مبرک، با تمام تلاش ایران دوستانه مصدق و همکران و مردم، یک شروع تراژیک و ناگوار برای اقتصاد ایران شد. نفت اسما ملی شد، ولی به کام دولت/حکومت رفت 1 نفت و گاز ایران ازآن سال تاکنون منبع رانت خوری حکومتیان و اسباب بسط استبداد است. از درامد معادل ارزی و ریالی پول 3500 میلیارد دلاری نفت ، کارد ظلم استبداد شاهی و اخوندی تا مغز استخوان ملت ایران فرو رفته است!