ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازدید بشار اسد از غوطه شرقی همزمان با ادامه نبردها

در حالی‌که هزاران نفر از غوطه شرقی می‌گریزند و فعالان منطقه می‌گویند کسانی که همچنان در غوطه شرقی به‌سر می‌برند در شرایط دشوار انسانی قرار دارند، بشار اسد در دیدار با سربازان خود از آن‌ها قدردانی کرد.

در حالی‌که هزاران نفر از غوطه شرقی می‌گریزند و فعالان منطقه می‌گویند کسانی که همچنان در غوطه شرقی به‌سر می‌برند در شرایط دشوار انسانی قرار دارند، بشار اسد در دیدار با سربازان خود از آن‌ها قدردانی کرد.

بشار اسد در بازدید از غوطه شرقی

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه یکشنبه ۱۸ مارس / ۲۷ اسفند از مناطق به‌تصرف درآمده در غوطه شرقی توسط ارتش سوریه بازدید کرد، با سربازان دست ‌داد و مورد تشویق آن‌ها قرار ‌گرفت.

اسد خطاب به سربازان ارتش سوریه گفت: «ساکنان دمشق از همه شما برای حفاظت از شهر قدردانی می‌کنند و ما آن را برای دهه‌ها، حتی برای نسل‌های بعد به یاد خواهیم آورد.»

او نبرد غوطه شرقی را فراتر از سوریه دانست و افزود: «امروز شما این نبرد را به نمایندگی از تمام جهان انجام می‌دهید. شما با هر گلوله‌ای که یک تروریست را از پا در آورد توازن جهانی را تغییر دادید.»

بازدید اسد زمانی انجام شد که فعالان غوطه شرقی اعلام کردند که دولت «صدها غیرنظامی» را که در روزهای اخیر از محاصره گریخته بودند دستگیر کرده است. آن‌ها همچنین گفته‌اند که دوشنبه ۱۹ مارس / ۲۸ اسفند حملات هوایی به خانه‌های غیرنظامیان باقی مانده در منطقه ادامه داشت و دست‌کم هشت نفر در این حملات کشته شدند.

گروه «فیلق‌الرحمن»، از گروه‌های اصلی شورشیان در غوطه شرقی اعلام کرد که با سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در حال مذاکره است و از آن‌ها خواسته است تا به غیرنظامیان این منطقه کمک‌های غذایی و دارویی ارسال کنند.

ارتش سوریه حمله به غوطه شرقی، منطقه تحت کنترل شورشیان در نزدیکی دمشق را ۱۸ فوریه / ۲۹ بهمن آغاز کرد. در این مدت ۱۲۵۰ نفر از غیرنظامیان کشته شده‌اند و نیروهای دولتی حدود ۸۰ درصد این منطقه را به‌تصرف خود در آورده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمد

    تازه این اظهارات مربوط به انتخابات روسیه است و هیچ ربطی به موضوع مقاله ندارد.

  • احمد

    نویسنده کامنت بالا خودش هم نفهمیده جی میخواد بگه . فلان ی روسیه یا ملی مذهبی‌ها و مارکسیست ها بازار گرمکن هستن.اینهم شد تحلیل.زمانه باید حتما اینگونه اقتصاد را ویراستاری و قابل خواندن کند

  • putin doping double deep in front of camera

    *** پوتین حتا در این استصوابات تقلب هم میکند در برابر دوربین این چه انتخاباتی است که پوتین مخالف را میکشد ، زندانی میکند ، نظارت استصوابی اعمال میکند بعد مثل رفسنجانی که همیشه یکی دوتا رقیب قلابی کنار خودش می گذاشت به عنوان کیسه بوکس و همیشه میباختند ( مثل عباس شیبانی و توکلی ) و یا روحانی که کیسه بوکس اش دو تا مزدور ملای روسی مثل خودش هستند . یا موسوی که کنارش دو تا کاندید قلابی عصر طلایی روسی بود ، یا خاتمی که کنارش یک طالبان دیگر از نوع خودش بود ، اینها همیشه برنده هستند و آنها همیشه بازنده . بازار گرم کن هم مارکسیست ها و ملی مذهبی ها ! از ان جالبتر اینکه همیشه وقت شمردن و تقسیم آرای تقلبی باز به لیبرال ها ( منظور ان مزدورانی که به نام لیبرال می ایند ! کمترین رای را میدهند و به آنهایی که بیشتر شبیه خودشان هستند بیشتر ! مثلا آرای کروبی از احمدی نژاد و موسوی بیشتر بود اما وقتی احمدی نژاد را پوتین به قدرت رساند آرای کروبی را دزدیدند و دادند به احمدی نژاد و به موسوی بیش از اندازه رای دادند . شکلات روسی !