ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی نوروز را به سران ۹ کشور منطقه تبریک گفت

روحانی در پیام نوروزی خود به سران کشورهایی که نوروز را جشن می‌گیرند، اظهار امیدواری کرد که افراط‌‌‌گرایی از میان برداشته شود.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سال ۱۳۹۷ و عید نوروز را به سران ۹ کشور منطقه تبریک گفت.

روحانی نوروز را به سران ۹ کشور منطقه تبریک گفت

روحانی در پبام نوروزی خود به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان و ازبکستان ابراز امیدواری کرد که اختلافات قومی و مذهبی در سال نو از میان برداشته شوند و مردم منطقه بتوانند در آرامش و به دور از افراطی‌گری در کنار هم زندگی کنند.

در سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران بارها متهم شده بود به فرقه‌‌گرایی در خاورمیانه دامن می‌زند.

اقلیم کردستان عراق و کردهای شمال سوریه نیز نوروز را جشن می‌گیرند. روحانی در پیام نوروزی خود این دو منطقه را از قلم انداخت. ارتش ترکیه با عملیات نظامی موسوم به «شاخه زیتون» عفرین در شمال سوریه را به اشغال خود درآورده است. تغییر ترکیب جمعیتی عفرین و حومه برای اسکان دادن عرب‌ها و ترکمان‌های سوریه در این منطقه یکی از اهداف این حمله به شمار می‌آید.

رئیس جمهوری اسلامی در پایان پیام خود خطاب به سران کشورهایی که نوروز را جشن می‌گیرند سالی سرشار از شادکامی و بهروزی را برای مردم این کشورها آرزو کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.