ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرکل حمله اسد به غوطه شرقی و حمله اردوغان به عفرین را محکوم کرد

صدراعظم آلمان در سخنانی در پارلمان این کشور از بی‌اعتنایی روسیه به کشتار غیرنظامیان در سوریه انتقاد کرد. او گفت اسلام جزو جامعه آلمان است.

آنگلا مرکل، چهارشنبه ۲۱ مارس/۱ فروردین ۹۷ در سخنانی در بونستاگ (پارلمان آلمان) برنامه چهار ساله دولتش را ارائه داد. صدراعظم آلمان در بخشی از سخنانش عملیات «شاخه زیتون» ارتش ترکیه در عفرین و همچنین عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقی را محکوم کرد. مرکل اعلام کرد که آلمان یک کشور مهاجرپذیر و اسلام هم بخشی از جامعه آلمان است.

چهارشنبه ۲۱ مارس: سخنرانی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در بوندستاگ (پارلمان آلمان)

صدراعظم آلمان در سخنانش در پارلمان آلمان اعلام کرد که دولت او حمله ارتش سوریه به غوطه شرقی را محکوم می‌کند. آنگلا مرکل از روسیه هم به دلیل بی‌اعتنایی به کشتار غیر نظامیان در حومه دمشق انتقاد کرد.

آنگلا مرکل به حمله ارتش ترکیه به عفرین در شمال سوریه نیز اشاره کرد. او گفت در عفرین «هزاران نفر از ساکنان این شهر آواره شده و یا جان خود را در حملات ارتش ترکیه از دست داده‌اند.»

مرکل اعلام کرد که دلیل ترکیه برای حمله به شمال سوریه به بهانه تأمین امنیت مرزهایش موجه نیست.

صدراعظم آلمان در پاسخ به سخنان هورست زهوفر، وزیر کشور آلمان که گفته بود اسلام به آلمان تعلق ندارد، در بخش دیگری از سخنانش درباره بحران پناهجویی و فقر و بی‌کاری گفت اسلام بخشی از جامعه آلمان شده اما بسیاری از آلمانی‌ها هنوز نتوانسته‌اند این واقعیت را بپذیرند.

آنگلا مرکل، بعد از یک دوره مذاکرات دشوار که چهار ماه به درازا کشید موفق شد دولت ائتلافی خود با سوسیال‌دموکرات‌ها را تشکیل دهد. حقوق کارگران، نظام درمانی، مهاجرت، اتحادیه اروپا و میزان مالیات‌ها از اختلافات بین حزب دموکرات مسیحی و حزب سوسیال دموکرات آلمان در مذاکرات ائتلاف بود.

در انتخابات پارلمانی سپتامبر گذشته در آلمان حزب راست افراطی «آلترناتیو برای آلمان»  ۹۴ کرسی پارلمان این کشور را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.