ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات – از میان آن‌ها: اعتراض به عبور خط لوله اِتان

قرارگاه خاتم سپاه پاسداران اجرای پروژه احداث خط لوله را به عهده دارد. ساکنان دهستان واقع در جنوب استان فارس خواستار تغییر مسیر این خط لوله‌اند.

این مجموعه دربرگیرنده خبرهای اعتراضاتی است که روز ۸ فروردین ۱۳۹۷ صورت گرفته‌ یا در این روز خبرهای آنها منتشر شده‌اند. مجموعه ممکن است با اطلاعات جدید بروز شود.

مردم روستای تموشل به انباشت زباله شهرهای گیلان در محدوده این روستا معترضند.

ادامه اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه   

اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه که سه‌شنبه ۷ اسفند آغاز شده روز چهارشنبه نیز ادامه یافت. کارگران ابتدا به شهرک محل سکونت مدیران شرکت راهپیمایی کردند، سپس به سمت جاده تزانزیت اندیمشک‌اهواز رفتند.

کارگران اعتصابی روز چهارشنبه در پی بی‌اعتنایی مدیران کارخانه به خواست‌هایشان به طور دسته‌جمعی به سوی کوی ایلام محل سکونت سهامداران و مدیران شرکت، رفتند و با تیراندازی نیروهای محافظ مدیریت شرکت مواجه شدند.

آن‌ها سپس به منظور بستن جاده تزانزیت اندیمشک‌ - اهواز به طرف سه‌راه «خوانساری» حرکت کردند.

در مسیر حرکت کارگران به سوی جاده، چند تن از کارگران در اثر تصادف زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، کارگران نیشکر هفت‌تپه به کارخانه بازگشته‌اند و اعتصاب ادامه دارد.

کارگران نیشکر هفت‌تپه سه شنبه ۷ فرودین دست از کار کشیدند و با شعار «کارگر هفت‌تپه، گرسنه‌ایم، گرسنه» در بازار محوطه شرکت راهپیمایی کردند. آن‌ها به عدم پرداخت دستمزد بهمن و اسفند و نیز عیدی و پاداش سال ۹۶ معترضند و خواستار بازپس گیری کارخانه از بخش خصوصی و دولتی شدن مجدد آن هستند.

۸ فروردین- تجمع کشاورزان لنجان مقابل فرمانداری

تجمع کشاورزان لنجان در اعتراض به بی‌آبی

گروهی از کشاورزان لنجان واقع در استان اصفهان که به نبود آب کشاورزی معترضند، چهارشنبه ۸ فروردین در حالی که تراکتورهایشان را به همراه داشتند مقابل فرمانداری لنجان تجمع کردند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

سومین تجمع ساکنان دهستان فال با خواست تغییر مسیر خط لوله

تجمع ساکنان دهستان «فال»در اعتراض به عبور خط لوله اٍتان 

ساکنان دهستان «فال» واقع در جنوب استان فارس در ادامه اعتراضات خود به عبور خط لوله اِتان از این دهستان، چهارشنبه ۸ فرودین مجددا تجمع کردند.

هدف از ایجاد خط لوله اتان و اتیلن مرکز، انتقال گاز اٍتان از پالایشگاه پارسیان به پتروشیمی فیروزآباد و انتقال اتیلن به به مجتمع‌های جهرم، فسا، داراب و استهبان است. احداث این خط لوله به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شده است.

ساکنان دهستان فال خواستار تغییر مسیر این خط لوله هستند و امروز برای سومین بار به همین منظور تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع اعتراضی مردم اهواز مقابل دفتر صدا و سیمای خوزستان 

 گروهی از مردم عرب اهواز چهارشنبه ۸ فروردین در اعتراض به برخورد توهین آمیز برنامه شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی به عرب‌ها و حذف آنان از بافت کشور مقابل صدا و سیمای خوزستان در اهواز تجمع کردند و خواستار عذرخواهی مدیران و برکناری مسئولان برنامه مذکور شدند.

گزارش رسانه‌های دولتی ایران در این زمینه حاکی است تجمع‌کنندگان پس از آن که مسئولان استان وعده رسیدگی به اعتراضشان را دادند، به تجمع خود رد بلوار گلستان اهواز پایان داده‌اند.

تجمع کارکنان اخراجی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مقابل استانداری

ده‌ها تن از کارکنان اخراجی مراکز بهداشت وابسته به دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز روز سه‌شنبه ۷ فروردین در اعتراض به اخراج خود مقابل استانداری خوزستان در اهواز اجتماع کردند.

معترضان که در مراکز بهداشت شهرهای ایذه، باوی، حمیدیه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، اندیمشک، رامهرمز، اهواز بهداشت غرب و شرق، ماهشهر شاغل بوده‌اند هر یک سه سال سابقه کار دارند.

آن‌ها گفته‌اند دانشگاه علوم پزشکی با تصمیم به اخراج آنان ۶۰ خانوار را از نان خوردن انداخته است. معترضان افزوده‌اند در صورتی که مقامات استان خوزستان به خواتس‌شان رسیدگی نکنند، اعتراض خود را به وزارت بهداشت در تهران خواهند کشاند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.