ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

موحدی کرمانی: دروغ می‌گویند آزادی نیست، بی‌انصاف نباشید

امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت به روال همیشگی همان سخنان نوروزی رهبر جمهوری اسلامی را تکرار کرد و گفت در ایران آزادی بیان وجود دارد.

امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت به روال همیشگی همان سخنان نوروزی رهبر جمهوری اسلامی را تکرار کرد و گفت در ایران آزادی بیان وجود دارد.

محمدعلی موحدی کرمانی: در کشور ما انسان‌ها می‌توانند آزادانه سخن خود را بگویند

حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در نماز جمعه ۱۰ فروردین تهران گفت: «من به آن‌هایی که به دروغ می‌گویند آزادی نیست می‌گویم بی‌انصاف نباشید در کشور ما انسان‌ها می‌توانند آزادانه سخن خود را بگویند.»

این سخنان علی موحدی کرمانی تقریباً همان سخنان علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در اولین روز سال ۱۳۹۷ در مشهد است که گفته بود: «عده‌ای بی‌انصافی می‌کنند؛ از آزادی موجود استفاده می‌کنند و به‌دروغ می‌گویند آزادی وجود ندارد؛ رادیوهای بیگانه و تبلیغات بیگانه هم سخن آن‌ها را بازتاب می‌دهند. واقع قضیه این نیست؛ امروز در کشور ما آزادی فکر هست، آزادی بیان هست، آزادی انتخاب هست؛ هیچ‌کس به‌خاطر این‌که فکرش و نظرش مخالف نظرِ حکومت است، مورد فشار و تهدید و تعقیب قرار نمی‌گیرد.»

خامنه‌ای همچنین در پیام نوروزی سال ۹۷ مسئله اصلی سال جدید را همچون سال‌های گذشته مسئله «اقتصاد و معیشت مردم» دانست و سال ۹۷ را «سال حمایت از کالای ایرانی» نامید و گفت اگر تولید ملی با همت و پیگیری همگانی شتاب بگیرد، بسیاری از مشکلات معیشتی مردم و مسائل اشتغال و سرمایه‌گذاری حل خواهد شد و آسیب‌های اجتماعی به‌گفته او کاهش خواهد یافت.

محمدعلی موحدی کرمانی هم در نماز جمعه تهران به تبلیغ این شعار پرداخت و گفت: «مسئولان تولید باید کیفیت کالا را بالا ببرند تا بتوانند با کالای خارجی رقابت کنند چراکه در چنین شرایطی خرید کالای خارجی از رونق خواهد افتاد.»

نه رهبر جمهوری اسلامی و نه امام جمعه موقت تهران نگفته‌اند که در شرایطی که وضع اقتصادی کشور وخیم است و کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی با مشکل بقا مواجه‌اند و سرمایه‌گذاری در کشور راکد شده، چگونه می‌توان بر تولید داخلی، آن‌ هم با کیفیت بالا، دست یافت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    اینجور آزادی بله در همه کشور های دیکتاتوری هست شما آزادی حرف بزنی و رژیم هم آزادانه دستگیرت میکنه یه انگی بهت میزنه روانه زندان یا سر به نیستت میکنه . مرتیکه روزنامه نگار لیست. فاسدین اقتصادی یا لیست چپاولگر بیت المال منتشر میکنه بجای نشان لیاقت و شجاعت از زندان سر در میاره. عجب رویی دارید. دیگه شما.