ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

باد شدید کانکس‌های زلزله‌زدگان سرپل ذهاب را واژگون کرد

در این روزها هوای غرب کشور بارانی و با وزش باد شدید است. در چنین شرایط جوی‌ای کانکس‌های زلزله‌زدگان از استقامت و امنیت کافی برخوردار نیستند و باد شدید آن‌ها را واژگون می‌کند.

در این روزها هوای غرب کشور بارانی و با وزش باد شدید است. در چنین شرایط جوی‌ای کانکس‌های زلزله‌زدگان از استقامت و امنیت کافی برخوردار نیستند و باد شدید آن‌ها را واژگون می‌کند.

باد شدید کانکس‌های زلزلهزدگان سرپل ذهاب را واژگون کرده است

به‌گفته سازمان هواشناسی از روز گذشته، پنج‌شنبه ۹ فروردین در برخی مناطق ایران، از جمله غرب کشور رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک جریان داشته و دست‌کم تا دو روز دیگر نیز چنین شرایطی باقی است.

خبرگزاری مهر تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهند با تغییرات جوی مقاومت کانکس‌های زلزله‌زدگان سرپل ذهاب تا چه اندازه پایین است. این خبرگزاری نوشته است زندگی بسیاری از زلزله‌زدگان در این شرایط با دشواری‌های زیادی روبه‌رو شده و آن‌ها دچار مشکل شده‌اند.

زلزله‌زدگان سرپل‌ ذهاب در فصل زمستان نیز با دمای زیر صفر،‌ برف و آب‌گرفتگی بر اثر بارش باران شدید مشکل داشتند. با آغاز فصل بهار،‌ در ۴ فروردین‌ماه جاری نیز شماری از زلزله‌زدگان سرپل ذهاب در کانکس‌های اسکان موقت گرفتار آتش‌سوزی شدند.

پیش از این، در آذرماه سال گذشته قاسم جاسمی، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از مشکل «بسیاری از کانکس‌ها» در برابر وزش باد سخن گفته بود.

سپاه پاسداران، به‌ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در کرمانشاه از نهادهای اصلی توزیع‌کننده کانکس‌ها در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بوده‌ است.

در زلزله آبان‌ماه سال گذشته در استان کرمانشاه ۵۶۹ نفر جان خود را از دست دادند، هزاران نفر زخمی شدند و حدود ۷۰۰۰۰ نفر بی‌خانمان شدند. بیشترین تلفات این زلزله مربوط به شهر سرپل ذهاب بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.