ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اشيای کشف شده از کشتی تايتانيک حراج می‌شود

<p>اشيای کشف شده از کشتی تايتانيک، در سال ۲۰۱۲ ميلادی که همزمان با يکصدمين سال غرق شدن اين کشتی است، حراج می&zwnj;شود.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش شبکه تی&zwnj;آرتی ترکيه، حدود ۵۵۰۰ قطعه از اشيای به دست آمده از اين کشتی از جمله بشقاب&zwnj;&zwnj;های چينی و بخش&zwnj;هايی از کشتی، اول آوريل ۲۰۱۲ در خانه گرن سئی نيويورک به مزايده گذاشته خواهد شد.</p> <p>قيمت تخمينی اين اشيا ۱۸۹ ميليون دلار برآورد شده است. نتايج مزايده تا پانزدهم آوريل مصادف با روز غرق شدن تايتانيک اعلام نخواهد شد.</p> <blockquote> <p>کشتی تايتانيک ۱۵ آوريل ۱۹۱۲ پس از برخورد با کوه يخی در اقيانوس اطلس شمالی با ۲۲۲۸ مسافر و خدمه خود غرق شد که ۷۰۵ نفر از آن&zwnj;ها نجات پيدا کردند</p> </blockquote> <p>لاشه کشتی در سال ۱۹۸۵ در منطقه نيوفانلند کانادا يافته شد.</p> <p>ليليان گرنرود اسپلوند يکی از آخرين بازماندگان مسافران اين کشتی بود که در هنگام غرق شدن اين کشتی پنج ساله بود. ليليان در ارديبهشت ۱۳۸۵ در سن ۹۹ سالگی درگذشت.</p> <p>کشتی تايتانيک ۱۵ آوريل ۱۹۱۲ پس از برخورد با کوه يخی در اقيانوس اطلس شمالی با ۲۲۲۸ مسافر و خدمه خود غرق شد که ۷۰۵ نفر از آن&zwnj;ها نجات پيدا کردند</p> <p>تايتانيک دارای ۲۷۰ متر طول و ۲۸ متر پهنا بوده و ۴۶ تن وزن داشت . ارتفاع آن ۳۲ متر بود که تقريباً ۱۱ متر آن زير آب قرار می&zwnj;گرفت.</p> <p>تايتانيک در صد سال پيش بزرگترين جسم متحرکی بود که توسط انسان ساخته شده بود.</p> <p>در روز يکشنبه ۱۴ آوريل ۱۹۱۲ یعنی پنجمين روز مسافرت اين کشتی، تايتانيک پنج اخطار مختلف درباره مشاهده کوه&zwnj;های يخ دريافت کرد اما کاپيتان کشتی توجهی به اين اخطارها نکرد.</p> <p>روز ۱۵ آوريل، يکی از ديده&zwnj;بانان کشتی، کوه يخ عظيمی را که در جلو و نزديک کشتی بود مشاهده کرد.</p> <p>او به ناخدا يکم مورداک اعلام خطر کرد و مورداک نیز دستور داد کشتی به سمت چپ بگردد.</p> <p>کشتی نیز به آرامی به چپ گرديد اما تايتانيک چون بسيار بزرگ بود و بسيار سريع حرکت می&zwnj;کرد، گردش&zwnj;اش به سمت چپ به کندی بود تا اینکه چند دقیقه بعد پهلوی سمت چپ کشتی به قسمت زير کوه يخ کشيده شده و شکافی به طول ۱۰۰ متر در بدنه کشتی ايجاد شد و آب وارد آن شد و به اين ترتيب يکی از بزرگترين حوادث کشتيرانی تاریخ رخ داد.</p> <p>&nbsp;</p>

اشيای کشف شده از کشتی تايتانيک، در سال ۲۰۱۲ ميلادی که همزمان با يکصدمين سال غرق شدن اين کشتی است، حراج می‌شود.

به گزارش شبکه تی‌آرتی ترکيه، حدود ۵۵۰۰ قطعه از اشيای به دست آمده از اين کشتی از جمله بشقاب‌‌های چينی و بخش‌هايی از کشتی، اول آوريل ۲۰۱۲ در خانه گرن سئی نيويورک به مزايده گذاشته خواهد شد.

قيمت تخمينی اين اشيا ۱۸۹ ميليون دلار برآورد شده است. نتايج مزايده تا پانزدهم آوريل مصادف با روز غرق شدن تايتانيک اعلام نخواهد شد.

کشتی تايتانيک ۱۵ آوريل ۱۹۱۲ پس از برخورد با کوه يخی در اقيانوس اطلس شمالی با ۲۲۲۸ مسافر و خدمه خود غرق شد که ۷۰۵ نفر از آن‌ها نجات پيدا کردند

لاشه کشتی در سال ۱۹۸۵ در منطقه نيوفانلند کانادا يافته شد.

ليليان گرنرود اسپلوند يکی از آخرين بازماندگان مسافران اين کشتی بود که در هنگام غرق شدن اين کشتی پنج ساله بود. ليليان در ارديبهشت ۱۳۸۵ در سن ۹۹ سالگی درگذشت.

کشتی تايتانيک ۱۵ آوريل ۱۹۱۲ پس از برخورد با کوه يخی در اقيانوس اطلس شمالی با ۲۲۲۸ مسافر و خدمه خود غرق شد که ۷۰۵ نفر از آن‌ها نجات پيدا کردند

تايتانيک دارای ۲۷۰ متر طول و ۲۸ متر پهنا بوده و ۴۶ تن وزن داشت . ارتفاع آن ۳۲ متر بود که تقريباً ۱۱ متر آن زير آب قرار می‌گرفت.

تايتانيک در صد سال پيش بزرگترين جسم متحرکی بود که توسط انسان ساخته شده بود.

در روز يکشنبه ۱۴ آوريل ۱۹۱۲ یعنی پنجمين روز مسافرت اين کشتی، تايتانيک پنج اخطار مختلف درباره مشاهده کوه‌های يخ دريافت کرد اما کاپيتان کشتی توجهی به اين اخطارها نکرد.

روز ۱۵ آوريل، يکی از ديده‌بانان کشتی، کوه يخ عظيمی را که در جلو و نزديک کشتی بود مشاهده کرد.

او به ناخدا يکم مورداک اعلام خطر کرد و مورداک نیز دستور داد کشتی به سمت چپ بگردد.

کشتی نیز به آرامی به چپ گرديد اما تايتانيک چون بسيار بزرگ بود و بسيار سريع حرکت می‌کرد، گردش‌اش به سمت چپ به کندی بود تا اینکه چند دقیقه بعد پهلوی سمت چپ کشتی به قسمت زير کوه يخ کشيده شده و شکافی به طول ۱۰۰ متر در بدنه کشتی ايجاد شد و آب وارد آن شد و به اين ترتيب يکی از بزرگترين حوادث کشتيرانی تاریخ رخ داد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.