ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پس از دلار و یورو، سکه طلا در بازار چند نرخی شد

پس از افزایش ۱۴۰ هزار تومانی سکه طلا در ۲۰ روز گذشته، اکنون سکه نیز همچون دلار و یورو در بازار ایران با چند نرخ عرضه می‎شود.

پس از افزایش ۱۴۰ هزار تومانی سکه طلا در ۲۰ روز گذشته، اکنون سکه نیز همچون دلار و یورو در بازار ایران با چند نرخ عرضه می‎شود.

تصویری از تابلو نرخ ارز در ویترین یک صرافی در تهران
یک صرافی در تهران (عکس: آرشیو)

در نوروز ۱۳۹۷، قیمت سکه در ایران به قیمت بی‌سابقه یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ظرف چند ماه گذشته، دلار در بازار ایران با قیمت‎های متفاوتی عرضه شده بود. بر این مبنا دلار نام‌ها و قیمت‌های متفاوتی داشت: دلار فردایی، دلار سلیمانیه، ‌دلار نقدی و دلار پاساژ افشار.

به همین ترتیب، سکه‌ نیز اکنون با عناوین و نرخ‌های متفاوت عرضه می‌شود: سکه تمام معاملاتی (یک میلیون و ۷۴۹ هزار تومان)، سکه تمام تک فروشی (یک میلیون و ۷۵۳ هزار تومان)، سکه تمام فردایی (یک میلیون و ۷۴۹ هزار تومان) و سکه تمام تاریخ پایین (یک میلیون و ۵۵۵ هزار تومان).

گمان می‌رود نرخ رسمی و واقعی همان قیمت سکه تک فروشی است.

افزون بر وضعیت عرضه و تقاضا، قیمت سکه در ایران به قیمت دلار و طلای جهانی نیز وابسته است. افزایش قیمت سکه در ایران در حالی است که قیمت طلای جهانی در یک ماه اخیر افزایش چندانی نداشته است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.