ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قتل یک دختربچه افغان دیگر پس از تجاوز؛ متهم اعتراف کرد

متهم به قتل دختر بچه افغان اعتراف کرده که این کودک هفت ساله را در خیابان ربوده و پس از آزار جنسی او را به قتل رسانده و جسدش را درون یک کیسه زباله رها ساخته است.

متهم به قتل ندا، دختر بچه هفت ساله افغان اعتراف کرده که این کودک هفت ساله را در خیابان ربوده، به او تجاوز کرده و جسدش درون یک کیسه زباله انداخته و در شهرک شهید رجایی مشهد رها ساخته است.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-04-05 14:13:53Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

نام خانوادگی این کودک هفت ساله فاش نشده بود. او در روز قتل برای خرید نان از خانه خارج شده بود.

قاتل خود متأهل و صاحب فرزند است. او در اعترافاتش گفته:

«دختر بچه را در خیابان دیدم و ناگهان شیطان به سراغم آمد و پس از ربودنش اقدام به آزار و اذیتش کردم و در حالیکه گریه می کرد خواستم تا به کسی حرفی نزند که عنوان کرد به خانواده‌اش می‌گوید که با او چه کار کردم به همین خاطر از ترس لو رفتنم او را کشتم و جسدش را در یک کیسه بزرگ گذاشته و در خیابان رها کردم».

پیش از این، قتل یک دختر بچه افغان دیگر نیز در سال ۱۳۹۵ خبرساز شده بود. ۲۱ فروردین آن سال، امیرحسین پورجعفر، یک پسر ایرانی، ستایش قریشی، دختربچه افغانستانی را که در همسایگی‌شان در روستای خیرآباد ورامین زندگی می‌کرد، ربود و پس از آزار جنسی، او را به قتل رساند و بعدتر سعی کرد بدن او را با اسید از بین ببرد.

قتل ستایش قریشی و میزان خشونتی که در این قتل اعمال شده بود، توجه و همدلی بسیاری از مردم را برانگیخت.

تیرماه سال گذشته نیز قتل یک دختر بچه هفت ساله در شهر پارس‌آباد استان اردبیل با واکنش تند افکار عمومی مواجه شد. آتنا اصلانی ظهر روز یکشنبه ۲۸ خرداد ناپدید شد و ۲۰ روز بعد جسد او که آثار آزار و اذیت جنسی بر آن هویدا بود در یک بشکه رنگرزی پیدا شد. فرد مظنون به قتل حرفه‌اش رنگرزی بود و آتنا گاهی برای آب خوردن به مغازه او می‌رفت.

در هر دو پرونده قاتلان در ملاءعام اعدام شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ابراهیم ورسجی

    حکومت چهل ساله ولایت فقیه ؛ایران را گرفتارزوال اخلاقی کرده است. مثلا، تجاوزبه دخترآواره هفت ساله افغانستانی درجمهوری واسلامی ولایت فقیه وکشتن او وانداختن جسد بی جانش درزباله دانی چیزی جززوال اخلاقی ایران با شکوه نیست! بهرحال، اززوال ایران با شکوه توسط آخوندیسم تاریخ زده گیلایه ندارم. برخلاف،طالب کرزی واشرف غنی وعبدالله وتیم های فاسد شان را بشدت محکوم می کنم! به این خاطرکه،در16 سال وسه ماه وهفت روزگذشته، امریکا 125 هزارمیلیون دالر وحداقل یک برسوم آن اروپا ودیگرکشورهای برای بازسازی وبازگشت مهاجرین کمک به افغانستان کرده اند. کمک های که توسط حکومتی های فاسد غارت شد وکمک دربازگشت آواره ها ازپاکستان وایران نکرد. می دانم؛ اگریک بردهم کمک هابرای بازگشت آواره ها مصرف می شد، ما امرزو شاهد تجاوز وقتل این دخترهفت ساله درجمهوری اسلامی ولی فقیه درایران شکوه باخته نمی بودیم! ابراهیم ورسجی

  • محسن مدنى

    متاسفانه از اين نوع جنايات اين روزها در جامعه رخ ميدهد مقتول اگر ايرانى باشد قاتل سريع اعدام ميشود ولى براى مقتولين افغان چنين اتفاقى نمى افتاد دادگاه ومحاكمه را مخصوصا به درازا ميكشند شامل صد نوع تبصره وبررسى دوباره ميشود ودر نهايت در ميان اخبار گم ميشود. اين بيعدالتى بزرگيست.

  • وطن

    متاسفانه در چنین مواقعی هوش و حواس اغلب هموطنان یا لااقل اغلب انها که به شکلهای مختلف خبررسانی و مطلب نویسی می کنند فقط به دنبال این هست که فرد جنایتکار نماد همه ایرانیان نیست ، همه ما ایرانیها اینطور نیستیم ، این تقصیر حکومت هست که این آدم جنایتکار شده و از این قبیل حرفها و نوشته ها و نظرات که نتیجه ان غفلت از اصل موضوع هست یعنی همان جنایت ان هم بدترین و کثیف ترین نوعش.چرا نمی خواهیم قبول کنیم که متاسفانه در همه جای دنیا چنین جنایتهائی صورت می گیرد یعنی اینکه افرادی از همه ملیتها و کشورها منجمله ایران و حتی آزادترین کشورها هم مرتکب این جنایات کثیف می شوند ، پس بهترین کار در این موقعیت ابتدا ابراز انزجار از جنایت بعد ابراز همدردی با خانواده فرد مورد جنایت واقع شده و بعد درخواست بررسی سریع موضوع و صدور شدیدترین حکم برای جانی و بعد هشدار به خانواده ها و مردم برای مراقب بودن نسبت به فرزندان خود و دیگران ، و البته که همزمان و از همان اول سوال و باز هم سوال از نیروی انتظامی در مورد تامین امنیت مردم و اطلاع رسانی و آموزش مردم نسبت به امنیت بچه ها .