ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مقام‌ آلمانی: مهاجم مونستر تنها عمل کرد و مشکل روانی داشت

گفته شده بود که ینس ار.، مهاجم آلمانی مونستر با راستگرایان افراطی رابطه داشته و دو تن دیگر هنگام حمله از ون بیرون پریده‌اند. مقام‌های محلی این خبرها را تأیید نکردند.

وزارت داخله ایالت «نورد راین‌ وست‌ـ‍‌فالن» آلمان اعلام کرد که راننده مهاجم در حادثه مونستر به تنهایی عمل کرده و مشکلات روانی داشته است.

محل حمله یک رستوران در محله قدیمی شهر مونستر بود

هربرت رویل،‌ وزیر داخله این ایالات که شهر مونستر در آن قرار دارد، یکشنبه هشتم آوریل / ۱۹ فروردین به خبرنگاران گفت: «نشانه‌های زیادی مبنی بر رفتارهای غیرعادی روانی در شخص مربوطه وجود دارد. باید این مسئله را به دقت بررسی کرد.»

به گفته او، هیچ مدرکی دال بر ارتباط مهاجم مونستر با گروه‌های اسلام‌گرای افراطی وجود ندارد.

«ینس ار.»، یک مرد آلمانی ۴۸ ساله شنبه عمداً با ون خود به داخل گروهی از مشتریان رستوران «کیپنکرل» در محله قدیمی مونستر راند و دو تن را کشت و ۲۰ تن دیگر را مجروح کرد. او سپس با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

شنبه‌شب شبکه خبری «زد د اف» آلمان از ارتباط او با «راست‌گرایان افراطی» خبر داد اما مشخص نیست که آیا خود او راست افراطی بوده یا خیر.

همچنین برخی شاهدان به پلیس گفته‌ بودند که دو تن دیگر هنگام حمله از ون بیرون پریده‌اند. رویل یکشنبه اما تأکید کرد که بر اساس تحقیقات انجام‌گرفته، ینس ار. به تنهایی حمله را انجام داده است.

تحقیقات درباره این حادثه همچنان ادامه دارد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.