ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات – از میان آن‌ها: تجمع سراسری معلمان خرید خدمت

معلمان حق‌التدریسی آموزش و پرورش که از بیمه و امنیت شغلی بی‌بهره‌اند در چند شهر دست به اعتصاب زدند تظاهرات کشاورزان شرق اصفهان و تجمع سهامداران «پدیده شاندیز» در مشهد هم خبرساز بود.

این مجموعه دربرگیرنده خبرهای اعتراضاتی است که روز ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ صورت گرفته‌ یا در این روز خبرهای آنها منتشر شده‌اند. مجموعه ممکن است با اطلاعات جدید بروز شود.

تجمع معلمان در کرمان

تجمع اعتراضی معلمان خرید خدمت در کرمان، یزد و مشهد

معلمان حق‌التدریسی آموزش و پرورش در تداوم اعتراضات خود به حقوق معوقه، نداشتن بیمه و عدم امنیت شغلی پنجشنبه ۲۳ فروردین در چند شهر دست به اعتصاب زده و مقابل مراکز دولتی تجمع کردند. تصاویر و گزارش‌هایی از تجمع معلمان قلعه گنج و رودبار جنوب (واقع در استان کرمان)، معلمان یزد و معلمان مشهد منتشر شده است.

 معلمان خرید خدمت قلعه‌گنج و رودبار جنوب  که یک سال مطالبات معوقه دارند در شهر کرمان تجمع کردند. آن‌ها بنرهایی حاوی مطالباتشان در دست داشتند و شعار می‌دادند:

     معلمان خرید خدمت یزد که بنرهایی حاوی مطالباتشان در دست داشتند مقابل استانداری یزد تجمع کردند. آن‌ها خواستار پرداخت مطالباتشان و پایان دادن به تبعیض و بی‌عدالتی شدند.

    معلمان مشهد مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند. بر روی بنرهای آنان نوشته شده بود:

      ادامه اعتراض در اصفهان با شعار: کشاورز بی‌گناه آزاد باید گردد

      بر اساس گزارش‌هایی که چهارشنبه ۲۲ فروردین منتشر شد، نیروهای امنیتی و انتظامی حداقل یک تن از اهالی زیار را که در تظاهرات شرکت کرده بود بازداشت کردند. از همین رو مردم زیار بعد از ظهر روز گذشته با آتش زدن لاستیک عبور و مرور را سد کردند.

      تجمع و راهپیمایی پنجشنبه ۲۳ فروردین از میدان خوراسگان آغاز شد. تظاهرکنندگان در واکنش به حمله نیروهای ضدشورش به صف تظاهرکنندگان شعار می‌دادند:

        تجمع دانشجویان معترض به اخراج استادان «اخلاقی»

        گروهی از دانشجویان دانشگاه شیراز پنجشنبه ۲۳ فروردین در اعتراض به اخراج سه تن از استادان «با اخلاق و نخبه» این دانشگاه اعتراض کردند.

        سایت اصولگرای «خبرنامه دانشجویان ایران» در توضیح اعتراض دانشجویان نوشته است جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز «در حمایت از سه استاد نخبه دانشکده برق که به عشق وطن از آمریکا به ایران بازگشته‌اند» تجمع کردند. به نوشته این سایت مسئولان دانشگاه شیراز به جای آنکه این سه استاد نخبه را تکریم کنند، آن‌ها را ممنوع‌التدریس و از دانشگاه اخراج کرده‌اند.

         سهامداران موسسه مالی «پدیده شاندیز» پنجشنبه ۲۳ فروردین مقابل ساختمان دادستانی مشهد تجمع کردند. آن‌ها بنرهایی حاوی اعتراض به عملکرد دادستانی و «دولت تدبیر و امید» در ارتباط با پرونده این موسسه در دست داشتند و شعار می‌دادند:

          تجمع کارگران شهرداری بندرعباس

          کارگران شهرداری بندرعباس که به واسطه شرکت پیمانکار تنظیف کار می‌کنند چهارشنبه ۲۲ فروردین در اعتراض به تعویق ماه‌ها دستمزد خود مقابل شهرداری تجمع کردند.

          بیشتر بخوانید:

          این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

          آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

          .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

          توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

          نظر بدهید

          در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

          نظرها

          نظری وجود ندارد.