ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد را به امامزاده صالح راه نمی‌دهند

احمدی‌نژادی‌ها پس از آنکه نامه‌هایشان به علی خامنه‌ای بی‌پاسخ ماند، چند وقتی است که در اعتراض به حکم حمید بقایی بست‌نشین شده‌اند. تولیت امام‌زاده اما می‌گوید آن‌ها آرامش را سلب کرده‌اند.

تولیت امامزاده صالح گفته است که بست‌نشینی محمود احمدی‌نژاد و هواداران او را در این مکان تحمل نخواهد کرد.

تجمع هواداران احمدی‌نژاد در امامزاده صالح تهران

به گزارش خبرگزاری فارس عبدالعلی گواهی تولیت آستان امام‌زاده صالح گفته است که از این به بعد حضور احمدی‌نژاد و هواداران او را در این مکان تحمل نخواهد کرد.

او با بیان اینکه «کسی که ۸ سال مسئول بوده باید پاسخگو باشد»،گفته است: «از امروز به بعد این‌طور افراد را راه نمی‌دهیم تا امنیت و آرامش زائران تأمین شود».

محمود احمدی‌نژاد و گروهی از هواداران او در اعتراض به محکومیت حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی از ۱۰ فرودین  در این مکان مذهبی بست نشسته‌اند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی نامه احمدی‌نژاد که خواستار صدور دستور آزادی حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی شده بود، را بی‌پاسخ گذاشت.

حضور احمدی‌نژاد و گروهی از هواداران او در محل امامزاده صالح تجریش تهران طی روزهای گذشته به درگیری میان مخالفان و حامیان رئیس دولت پیشین ایران انجامیده است.

در ویدئویی که از حضور احمدی‌نژاد در این مکان منتشر شده، مسئولان امامزاده صالح همزمان با حضور او به اجرای مراسم مذهبی می‌پردازند. حامیان احمدی‌نژاد اما با گرفتن میکروفون از مداح مانع از ادامه اجرای برنامه می‌شوند.

آنها با شعارهای «مرگ بر انگلیس»، «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا»، « درود بر احمدی‌نژاد» به شعارهای مخالفان که آنان را «مزدور» و «ضد ولایت‌فقیه» می‌خوانند پاسخ می‌دهند.

حاضران در این تجمع همچنین نام تعدادی از حامیان احمدی‌نژاد را که در یک ماه گذشته دستگیر و زندانی شده‌اند، بر کاغذ نوشته و خواستار آزادی آنان شده‌اند.

به گزارش «دولت بهار» حدود ۱۰۰ تن از هواداران احمدی‌نژاد در شهرهای مختلف طی ماه‌های گذشته بازداشت شدند.

گروهی از هواداران رئیس دولت سابق جمهوری اسلامی در نامه‌ای سرگشاده به علی خامنه‌ای از او خواستند که امکان اصلاحات اساسی را فراهم کند و اجازه حذف احمدی‌نژادی‌ها از عرصه سیاست‌ورزی را ندهد.

علی خامنه‌ای به این نامه نیز پاسخی نداد، اما ۴۳ تن از مدیران دولت احمدی‌نژاد در نامه‌ای عمومی از او اعلام برائت کردند.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی اسفند سال گذشته حمید بقایی معاون اجرایی احمدی‌نژاد در دولت دهم را به ۱۵ سال حبس محکوم کرد.

اتهام بقایی حیف و میل ۳,۵ میلیون یورو از منابع سپاه پاسداران اعلام شده است. او اما در نامه‌ای که پیش از زندانی شدن منتشر شد، این اتهام را رد کرد و خواستار رسیدگی به نقش فرماندهان سپاه در این اتهام شد.

بر اساس اعلام سخنگوی قوه قضائیه بقایی ۳,۵ میلیون یورو از سپاه قدس به منظور توزیع در میان سران کشورهای افریقایی دریافت اما این مبلغ را توزیع نکرده است.

اسفندیار رحیم‌مشایی دیگر عضو هئیت وزیران در دوره احمدی‌نژاد نیز به فاصله کوتاهی پس از دستگیری بقایی، بازداشت و زندانی شد.

به گزارش رسانه‌ای ایران بقایی از هنگام ورود به زندان اعتصاب غذا کرده و به دلیل وخامت وضعیت جسمی به بیمارستان منتقل شده است. ماموران زندان پس از مداوا اما بقایی را به زندان بازگرداند.

بقایی پیش از دستگیری نیز اعلام کرده بود که از هنگام ورود به زندان اعتصاب غذا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    سران کشورهای افریقایی یاید برای نرسیدن پول تو جیبیشان دست بدامان لاری جانی شوند تا مایه تیله آنها ملا خور نشود وروشن است که 50 در سد از باج سبیل از آن برادران است

  • badri

    ((احمدی‌نژادی‌ها پس از آنکه نامه‌هایشان به علی خامنه‌ای بی‌پاسخ ماند، چند وقتی است که در اعتراض به حکم حمید بقایی بست‌نشین شده‌اند. تولیت امام‌زاده اما می‌گوید آن‌ها آرامش را سلب کرده‌اند)) عجب حاجی آقا !!!!!!!!!! سیاسی کردن دین این بلا ها را هم داره پس مردم منطقه هم حق دارند بگویند حکومت فاشیستی ملایان چهل ساله آرا مش مردم را سلب کرده ****************************

  • روزبه

    بقای بقایی در گرو این امامزاده بود ولی این امامزاده هم معجزه نکرد!!!

  • قانع

    آنچه ئگاه من نوعی در گزاره آرزویی "کودتای حقیقی میهن پرستانه گفتم" همین نکته است: بایست همه سران فاسد یکجا برکنار شوند و با قوه قهریه اینها کنار زد. چیزی بخش عمده مردم و افراد نخبه و اپوزیسیون خارج وحشت دارند و دائما هشدار می دهند به وقوع انقلاب و فروپاشی کشور...! یعنی بر من نوعی مسجل است این سیستم با این افراد هیچ کاری دیگر به نفع کشور نمی تواند انجام دهد چون سراپایش را ناشایستگی و فساد گرفته و باید کنار زده شوند، اما از تصفیه هم جرات ندارند انجام شود!فساد اعظم مقامات و مدیران این رزیم.حکومت، همان ناشایستگی است. این فساد ناشایستگی به مراتب بدتر از فساد مالی است. چیزی که من تاحال کمتر دیدم منتقدان بدان توجه کنند. مسئله فقط این که دزدیند، مسئله بدتر این است جلوی این روند گرفته نمی شود، این ناشایستگی فساد عظیم تری هماره است یعنی فساد اشغال پستها و مسئولیتها توسط افراد ناشایست. آشکارا و پنهان دارند به ملت می گویند: صبر کند به مدت نامعلوم، نجات شاید وقت دیگر!

  • قانع

    اساسا بخش عمده حیف و میل و غارتها در این نظام، کاملا روند به ظاهر قانونی است. ردیف ها بودجه، انواع منافذ رانتی، طوری چیدند که ظاهری قانونی دارد، برای غارت است. خروج میلیاردها دلار بیت المال غارت شده به کشورهای موسوم به جهان آزاد! همین نکته ای است که بارها گفته اند این دزدان را در این کشورهای به اصطلاح آزاد تحت تعقیب قرار دهند اپوزیسیون، اما عملا کاری صورت نمی گیرد(؟!) از طرفی منابع درامدی و مخارج نهادهای تحت کنترل رهبری و موسوم به شبه دولتی/خصولتی ها اصلا خارج حوزه نظارتی دولتی-مجلس و هیچ وقت ریز اطلاعاتش منتشر نمی شود و حتی شرکتهای دولتی. همه اینها تحت عنوان مسائل امنیتی یا غیردولتی بودن خارج دسترس عموم است و قانون آزادی اطلاعات نیز تسری نمی دهند بدان! بعد از حدود 40 سال، به تازگی قانون مبارزه با رانت گویا تصویب کردند اما رانت خواری همچنان ادامه دارد. ابعاد فساد چنان گسترده است که نظام ارگ بخواهد نمی تواند براحتی جمعش کند. نیازمند حقیقتا یک شبه کودتا برای تصفیه است. یعنی نمی توان با این وضع رده های مدیریتی-مقامات فعلی کاری کرد. همین انتشار و اوجود احساس که کاری چندان با مفسدان نمی شود، خودش دامن می زند به افزایش فاسد، چیزی مشاهده می شود این است هر که بتواند فساد مالی می کند (البته برای اینکه ناخواسته گناه برگردن بی گناهان نیفتد می گوییم به استثنای اقلیت! اما حقیقتا هر که در نظام است بایست گفت فاسد است مگر عکسش ثابت کند! اینجا دیگر قانون اصل برائت مشروعیت ندارد. در نظامی سراپا فاسد است، اصل عدم برائت حاکم است!) در حالی دائما اخبار مبارزه با فساد است و انبوه خبر اقدامات و تعقیب و دستگیری گاهی. اما به طرز عجیبی اغلب متواری میشوند به محض لو رفتن! انگار ی هیمشه بعد اتمام کار مفسدان مالی مسئولین نظارتی می فهمند! اصل پیشگری از جرم نادیده گرفته شده گویا!

  • قانع

    علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی نامه احمدی‌نژاد که خواستار صدور دستور آزادی حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی شده بود، را بی‌پاسخ گذاشت. / نکته جالب همین نکته است، در هفته های اخیر رسانه های موسوم به اصول گرا /ولایی، خبر پاسخ رهبر به چندین نامه منتشر کردند. مثلا پاسخ سریع رهبری به نامه دو دختر لبنانی که همراهش چفیه نیز تقدیم کرده ! این طور احساس بوجود می آید انگاری دارند دهن کجی می کنند به این نامه ها با عدم پاسخ و در عین انتشار پاسخ به نامه های کم اهمیت (؟!) محکومیت بقایی و زندانی کردن مشایی برای هیچ! اوج اقتضاح و مشکوک بودن قوه قضاییه ولایت فقیه است. احمدی نژادی مورد اتهام بسیار شدیدی روبرو هستند، این اتهام که صدها میلیارد دلار پول نفت. که البته در سایت دولت بهار بروید مفصل پاسخ داده شده و با دادن آمار و ارقام محل خرج گفته شده!