ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان امنیت و همکاری اروپا: در انتخابات آذربایجان تخلف شده است

الهام علی‌اف برای چهارمین بار رئیس جمهوری آذربایجان شد اما سازمان امنیت و همکاری اروپا می‌گوید تخلفات فاحشی در این انتخابات صورت گرفته است.

الهام علی‌اف برای چهارمین بار رئیس جمهوری آذربایجان شد اما سازمان امنیت و همکاری اروپا می‌گوید تخلفات فاحشی در این انتخابات صورت گرفته است.

انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSZE) جمعه ۱۳ آوریل / ۲۴ فروردین اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان با تخلفات متعددی همراه بوده، شفاف نبوده و رقابت در آن سالم و واقعی نبوده است.

انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان قرار بود در پائیز امسال برگزار شود اما دولت آن را چهارشنبه ۱۱ آوریل / ۲۲ فروردین برگزار کرد. الهام علی‌اف که ۱۵ سال است بر آذربایجان حکومت می‌کند در این انتخابات ۸۶ درصد آرا را به‌دست آورد. ۷۵ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

اپوزیسیون، زودهنگام برگزارشدن انتخابات را اقدامی برای کاستن دوره کارزار انتخاباتی و جلوگیری از اقدامات مخالفان علیه تقلب در انتخابات دانست و به‌‌دلیل آن‌که رقابت در انتخابات را واقعی نمی‌دید آن را تحریم کرد.

الهام علی‌اف از سال ۲۰۰۳ به‌ جای پدر خود، حیدر علی‌اف، رهبر حزب کمونیست آذربایجان و عضو کا‌گ‌ب، سازمان امنیت اتحاد شوروی سابق، بر تخت حکومت نشست. پدرش از سال ۱۹۶۹ به قدرت رسید و تا زمان مرگ در این سمت باقی ماند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.