ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعيد مدنی از فعالان ملی مذهبی بازداشت شد

<p>سعيد مدنی، عضو شورای فعالان ملی مذهبی شامگاه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ به همراه همسرش در تهران بازداشت شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خانه حقوق بشر ايران، نيروهای امنيتی پس از بازداشت مدنی و همسرش به منزل آن&zwnj;ها رفته&zwnj;اند و پس از بازرسی، کامپيوتر و فيش&zwnj;های تحقيقاتی مدنی را با خود برده&zwnj;اند.</p> <p>نيروهای امنيتی همچنين به محل کار سعيد مدنی در دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی تهران رفته&zwnj;اند و دفتر اين پژوهشگر اجتماعی را در آنجا نيز بازرسی کرده&zwnj;اند.</p> <p>سعيد مدنی به زندان اوين منتقل شده است اما مشخص نيست که آيا همسرش نيز به زندان اوين منتقل شده يا آزاد شده است.</p> <blockquote> <p>در دو روز گذشته علاوه بر مدنی، احسان هوشمندی، روزنامه&zwnj;نگار و پژوهشگر مطالعات قومی و فاطمه خردمند، روزنامه&zwnj;نگار نيز بازداشت شده&zwnj;اند</p> </blockquote> <p>سعيد مدنی در حالی بازداشت شده که حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران روز يکشنبه ۱۸ دی از بازداشت چند نفر که &quot;قصد اخلال&quot; در انتخابات مجلس نهم داشتند، خبر داد. وزير اطلاعات ايران توضيح نداده که آيا بازداشت&zwnj;&zwnj;شدگان روز شنبه در تهران به همين اتهام دستگير شده&zwnj;اند يا خير.</p> <p>باشگاه خبرنگاران وابسته به راديو و تلويزيون دولتی ايران نيز به نقل از يک منبع وزارت اطلاعات که نامش فاش نشده، خبر داده چهار نفر به اتهام &quot;طراحی شبکه&zwnj;های اغتشاش و آشوب&quot; در آستانه انتخابات مجلس بازداشت شده&zwnj;اند.</p> <p>نهمين دوره انتخابات مجلس ايران ۱۲ اسفند ال جاری در سراسر ايران برگزار می&zwnj;شود.</p> <p>در دو روز گذشته علاوه بر مدنی، احسان هوشمندی، روزنامه&zwnj;نگار و پژوهشگر مطالعات قومی و فاطمه خردمند، روزنامه&zwnj;نگار نيز بازداشت شده&zwnj;اند. اتهام اين بازداشت&zwnj;شدگان هنوز اعلام نشده است.</p> <p>اين بازداشت&zwnj;ها در حالی در آستانه انتخابات مجلس انجام شده که آيت&zwnj;الله خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران امروز، چند ماه گفت بايد مراقب بود انتخابات، تبديل به &quot;چالشی برای امنيت کشور&quot; نشود.</p> <p>وی با يادآوری آنچه &quot;تلاش دشمنان برای سوءاستفاده از انتخابات و ضربه زدن به امنيت کشور&quot; عنوان کرد، به &quot;مردم، مسئولان مختلف، منبرداران و فعالان سياسی&quot; هشدار داد که &quot;مراقب چالش&zwnj;های ضد امنيتی و تلاش&zwnj;های دشمنان&quot; باشند.</p> <p>&nbsp;</p>

سعيد مدنی، عضو شورای فعالان ملی مذهبی شامگاه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ به همراه همسرش در تهران بازداشت شد.

به گزارش خانه حقوق بشر ايران، نيروهای امنيتی پس از بازداشت مدنی و همسرش به منزل آن‌ها رفته‌اند و پس از بازرسی، کامپيوتر و فيش‌های تحقيقاتی مدنی را با خود برده‌اند.

نيروهای امنيتی همچنين به محل کار سعيد مدنی در دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی تهران رفته‌اند و دفتر اين پژوهشگر اجتماعی را در آنجا نيز بازرسی کرده‌اند.

سعيد مدنی به زندان اوين منتقل شده است اما مشخص نيست که آيا همسرش نيز به زندان اوين منتقل شده يا آزاد شده است.

در دو روز گذشته علاوه بر مدنی، احسان هوشمندی، روزنامه‌نگار و پژوهشگر مطالعات قومی و فاطمه خردمند، روزنامه‌نگار نيز بازداشت شده‌اند

سعيد مدنی در حالی بازداشت شده که حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران روز يکشنبه ۱۸ دی از بازداشت چند نفر که "قصد اخلال" در انتخابات مجلس نهم داشتند، خبر داد. وزير اطلاعات ايران توضيح نداده که آيا بازداشت‌‌شدگان روز شنبه در تهران به همين اتهام دستگير شده‌اند يا خير.

باشگاه خبرنگاران وابسته به راديو و تلويزيون دولتی ايران نيز به نقل از يک منبع وزارت اطلاعات که نامش فاش نشده، خبر داده چهار نفر به اتهام "طراحی شبکه‌های اغتشاش و آشوب" در آستانه انتخابات مجلس بازداشت شده‌اند.

نهمين دوره انتخابات مجلس ايران ۱۲ اسفند ال جاری در سراسر ايران برگزار می‌شود.

در دو روز گذشته علاوه بر مدنی، احسان هوشمندی، روزنامه‌نگار و پژوهشگر مطالعات قومی و فاطمه خردمند، روزنامه‌نگار نيز بازداشت شده‌اند. اتهام اين بازداشت‌شدگان هنوز اعلام نشده است.

اين بازداشت‌ها در حالی در آستانه انتخابات مجلس انجام شده که آيت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران امروز، چند ماه گفت بايد مراقب بود انتخابات، تبديل به "چالشی برای امنيت کشور" نشود.

وی با يادآوری آنچه "تلاش دشمنان برای سوءاستفاده از انتخابات و ضربه زدن به امنيت کشور" عنوان کرد، به "مردم، مسئولان مختلف، منبرداران و فعالان سياسی" هشدار داد که "مراقب چالش‌های ضد امنيتی و تلاش‌های دشمنان" باشند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.