ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ویدیو: آخرین تکاپوهای مادر بهمن ورمزيار، زندانی محکوم به اعدام

ممکن است وقتی این ویدئو را ببینید که او دیگر زنده نباشد: جوانی که مادرش چنین بر سرنوشتش می‌گرید. این ویدیو درخواست کمک مادر #بهمن_ورمزيار است. او قرار است فردا ٢٨ فروردين ساعت ٦:٣٠ صبح اعدام شود.

ممکن است وقتی این ویدئو را ببینید که او دیگر زنده نباشد: جوانی که مادرش چنین بر سرنوشتش می‌گرید....

بهمن ورمزيار پسر اين زن سرقت مسلحانه كرده، اما بعد اموال را پس داده و خودش را تسليم كرده، تا کنون ٤ سال هم زندان کشیده. شاكى هم رضايت داده و شاكى خصوصى ندارد. اما قاضى دادگاه، قادرى نصب حکم به اعدامش داده. بهمن ورمزيار قرار است فردا ٢٨ فروردين ساعت ٦:٣٠ صبح به همراه یک زندانی دیگر اعدام شود. مادر او با انتشار این ویدیو درخواست کمک کرده:

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

پی‌نوشت:

اجرای حکم اعدام بهمن ورمزیار متوقف شد
حسن شمشادی، خبرنگار صدا و سیما، از قول یک وکیل دادگستری: «نهایتا قرار بود رای صبح فردا (سه شنبه بیست و هشتم فروردین نود و هفت) اجرا بشه که با پیگیری‌ها و رایزنی‌های زیاد و نشر موضوع در فضای مجازی؛ به دستور مقام معظم رهبری، اجرای این حکم متوقف شده».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هوشنگ

    پژواک صدای مظلومیت مادر دلسوخته بهمن ورمزیاری در شبکه های اجتماعی، توانست جان این جوان را فعلا نجات دهد و حکم اعدام او که قرار بود صبح سه شنبه اجرا شود لغو شده