ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لحظه ثبت رکورد دو ضرب نخستین زن وزنه‌بردار ایرانی

یک رویداد مهم برای ورزش زنان: پارمیدا محمودیان در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان آسیا اولین رکوردهای رسمی برای یک دختر ایرانی را ثبت کرد.

شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت یک رویداد مهم برای ورزش و وزنه‌برداری ایران در اورگنج ازبکستان رقم خورد. در ادامه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۸ آسیا رقابت وزنه‌بردارن دختر گروه A دسته ۵۸ کیلوگرم رده سنی نوجوانان با حضور پارمیدا محمودیان برگزار شد. پارمیدا محمودیان در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان آسیا اولین رکوردهای رسمی در یک‌ضرب، دوضرب و مجموع برای یک دختر ایرانی را در تاریخ این رشته از ورزش #زنان ثبت کرد.

لحظه ثبت رکورد دو ضرب او را ببینید:



محمودیان، ملی‌پوش گلستانی نخستین زن وزنه‌بردار ایرانی در مسابقات بین‌المللی‌ست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اورگنج

    بارها گفته اند کسب مدال و عنوان قهرمانی به نام رسمی یک کشور تحت اشغال اشتباد مذهبی، یعنی کمک به پروپاگدانای استبداد مذهبی و تحدیر مرمان تحت ستم و ایجاد یک موفقیت کاذب رابی نظام ظلم وفساد است! بالار بردن پرچم نظام اشغالگر استبداد مذهبی و خواندن سرود ضد ملی (ای امام...) یعنی خواسته یا ناخواسته تبلیغ نظام تروریستی استبداد مذهبی. این پولها نیز حرام از ابیت المال الست. پولهایی که بعد از کسر رشوه و رانت اندکی اش به ورزشکاران می سرد.اینها نیز نه قهمان ملی هستند و نه نحبه فرهنگی یا علمی و .... اما ورزشکار قهرمانی و یا سینماگری که به شکل خصوصی شرکت کند رقابت های بین الملی هیچ اشکالی ندارد، به شرطی که مستقل حکومت باشد. نام و سرود نظام استبداد مذهبی خوانده نشود و پرچم اشغالگران برافراشته نشود.