ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شش کشته در حمله انتحاری به پایگاه نظامیان افغان در هلمند

یک عضو طالبان با خودروی ون بمب‌گذاری‌شده‌ای به پایگاه نظامی ارتش افغانستان در ولسوالی نادعلی ولایت هلمند حمله کرد. دست‌کم چهار غیرنظامی کشته و سه غیرنظامی مجروح شدند.

یک مهاجم انتحاری به پایگاه نظامی افغانستان در ولایت هلمند حمله کرد. در این حمله شش تن، از جمله چهار غیرنظامی کشته شدند.

طالبان دور جدید حملات بهاری را آغاز کرده اند

به گفته مقام‌های محلی ولایت هلمند، یک عضو طالبان شنبه هشتم اردیبهشت / ۲۸ آوریل با راندن یک خودروی ون بمب‌گذاری‌شده به پایگاه نظامیان در ولسوالی ناد علی حمله کرد.

این حمله علاوه بر کشتن شش نظامی و غیرنظامی، به مجروح‌شدن سه غیرنظامی و دو سرباز نیز انجامید. مقام‌های محلی ارتش گفته‌اند که شمار تلفات شاید تغییر کند.

هنوز گروهی به طور رسمی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته اما مقام‌های افغان طالبان افغانستان را مسئول آن می‌دانند.

طالبان چهارشنبه گذشته آغاز حملات بهاری خود را اعلام کردند. آنها گفتند در مجموعه عملیات «خندق» با استفاده از تاکتیک‌های جدید در حملاتشان می‌خواهند «اشغال‌گران آمریکایی و حامیان آنها را خُرد کنند، بکشند و به اسارت بگیرند».

هرچند ایالات متحده ۲۰۱۴ رسماً پایان جنگ در افغانستان را اعلام کرد، اما هزاران سرباز آمریکایی برای انجام عملیات ضدتروریستی و پشتیبانی در این کشور باقی مانده‌اند. دولت جدید آمریکا نیز چند هزار سرباز دیگر به این کشور اعزام کرده تا مسیر طولانی‌ترین جنگ ایالات متحده را تغییر دهد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.