ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس پلیس تهران با دفاع از مأمور زن گشت ارشاد: او بارها به دختران شهر گل داده بود

رئیس پلیس تهران مسیح علی‌نژاد را «دختر معلوم الحال» خواند. او با دفاع از مأمور زن گشت ارشاد گفت او بارها در آن پارک به دختران جوان گل داده بود.

حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران انتشار فیلم برخورد نامناسب مأمور زن گشت ارشاد با دو دختر جوان را فضاسازی خواند، دختران معترض را محکوم کرد و درباره مأمور زن نیروی انتظامی گفت او بارها به دختران جوان گل داده بود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران همصدا با مقامات قضایی گفته تهیه فیلم از این حادثه برنامه‌ریزی شده بود و ادامه داد که «در این ماجرا دو خانم با کلماتی بسیار زشت و رکیک به مأمور ما که به آنها تذکر داده بود حمله‌ور شدند».

این مقام ارشد نظامی گفته «این مأمور زن، بارها به زنان و دختران این شهر گل هدیه داده بود و آنها اطلاع کامل داشتند که این خانم هر روز در آن نقطه از پارک طالقانی انجام وظیفه می‌کند لذا با نیت درگیری وارد صحنه شدند تا فیلمی تهیه کرده و به آن دختر معلوم الحال بدهند».

مقصود این سردار نیروی انتظامی از دختر معلوم الحال، مسیح علی نژاد، روزنامه‌نگار و فعال زنان است که برای نخستین بار این ویدیو را منتشر کرد.

حسین رحیمی پیشتر نیز گفته بود مأمور زن گشت ارشاد که به یک دختر حمله کرده بود هیچ تقصیری نداشته و این دختر معترض بوده که او را کتک زده‌ است.

این اظهارات درحالی بیان می‌شود که به فاصله کوتاهی پس از انتشار ویدیوی سوءرفتار مأمور زن گشت ارشاد با چند دختر جوان  در یکی از پارک‌های تهران، طیبه سیاوشی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد این مأمور زن تعلیق شده است. امروز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز وعده داده بود «اقدام خلاف قانون فرد مأمور با سرعت در حوزه تخلفات انتظامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه به صورت عمومی گزارش خواهد شد».

پس از این موضعگیری‌ها بود که روزنامه کیهان، صادق لاریجانی ریاست قوه قضائیه و بعدتر محمدجواد منتظری دادستان کل ایران و همچنین رئیس پلیس تهران در اظهاراتی جداگانه ضمن دفاع از عملکرد گشت ارشاد، رفتار دختران معترض را محکوم کردند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرزاد

    جناب گروهبان رحیمی! من شهروند ایران شما را لایق درجه گروهبانی هم نمی دانم، چون گروهبان هم یک رده نظامی است که به کشور خدمت می کند اما امثال تو همچون سلف تو در فکر غارت مردم هستید. آن دختر معلوم الحال اگر هم اکنون به ایران بیاید هزاران گل را مردم جلوی پاهایش می اندازند. او عزیز هزاران و شاید میلیونها ایرانی است. اما تو معلوم الحال بسیار روشن است که در پس این مزدوری و سرکوب در فکر غارتی، تا در این دو روزه ی قدرت بارت را برای چند نسل آینده ات ببندی. و اما آن مأمور بدبختی که هم اکنون گاو پیشانی سفید شده، از همه شما نگونبخت تر و فلک زده تر است. چون نه در غارت سهمی دارد، و نه در مناسبات قدرت جایی. او هم از جنس تحقیرشدگان درگاه ولایتتان است، هم از راندگان از درگاه ملت شریف ایران. هرچقدرهم ترفیع درجه بگیرد باز هم یک زن است و در قاموس شریعت شیعه ولایت فقیه، شایسته تحقیر است.

  • jjojo

    بله سردار رحیمی در جمهوری اسلامی مفاهیم وارونه عمل می‌کند