ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۲ سناتور ارشد دموکرات: خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام یک اشتباه بزرگ استراتژیک است

پیشنهاد سناتورها به ترامپ: آمریکا به جای خروج از برجام و تحریم نفت ایران، با شرکا و متحدانش برای تحدید نفوذ منطقه‌ای ایران و اعمال سختگیری‌های هسته‌ای برجام همکاری کند.

۱۲سناتور ارشد دموکرات در نامه‌ای به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا هشدار داده‌اند که خروج یک‌جانبه از توافق هسته‌ای با ایران یک اشتباه بزرگ «استراتژیک» است.

سه شنبه ۸ مه/ ۱۸ اردیبهشت روز سرنوشت ساز برجام (عکس: آرشیو)

سه‌شنبه ۸ مه/ ۱۸ اردیبهشت رئیس جمهور آمریکا چهار روز زودتر از موعد نظر خود را درباره توافق هسته‌ای با ایران اعلام می‌کند. چنانچه ایالات متحده آمریکا از برجام خارج شود، نفت ایران مجدداً تحریم خواهد شد. نامه ۱۲ سناتور ارشد دموکرات چند ساعت بعد از آنکه ترامپ اعلام کرد نظرش درباره برجام را زودتر از موعد اعلام خواهد کرد منتشر شده است.

در نامه ۱۲ سناتور ارشد دموکرات آمده است:

«ما از تحریم‌های گسترده و جامع علیه ایران به دلیل حمایت از گروه‌های تروریستی، برنامه موشک‌های بالستیک این کشور، نقض حقوق بشر و همچنین از اقدامات برای مقابله با فعالیت بی‌ثبات کننده و مخرب ایران حمایت کرده‌ایم. با این‌حال همه ما قویاً معتقدیم خروج یکجانبه از توافق در این شرایط یک اشتباه بزرگ استراتژیک خواهد بود.»

۱۲ سناتور دموکرات پیشنهاد داده‌اند که رئیس جمهور آمریکا به جای خروج از برجام و تحریم نفت ایران، با شرکا و متحدان آمریکا برای رسیدگی به فعالیت‌های مخرب جمهوری اسلامی در منطقه و اعمال سختگیری‌های هسته‌ای برجام همکاری کند.

پیش از این تروئیکای اروپایی نیز همین پیشنهاد را به رئیس جمهور آمریکا داده بودند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.