ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کره شمالی سه شهروند آمریکایی را آزاد کرد

سه مرد آمریکایی که در دو سال اخیر به اتهامات جاسوسی و فعالیت علیه حکومت در کره شمالی زندانی شده بودند، همزمان با سفر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا آزاد شدند

سه مرد آمریکایی که مدت‌ها در کره شمالی زندانی بودند همزمان با سفر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا به این کشور از زندان آزاد شدند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتر خود نوشت این سه شهروند آمریکایی به‌همراه پمپئو با هواپیما به کشورشان باز خواهند گشت.

این سه شهروند آمریکایی کیم دونگ چول، کیم هاک سونگ، و تونی کیم نام دارند که هر سه در دو سال اخیر به اتهام‌های جاسوسی و فعالیت علیه حکومت کره شمالی بازداشت شده بودند.

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 9. Mai 2018

ترامپ آزادی سه آمریکایی را نشانه‌ای از حسن‌نیت رهبری کره شمالی خواند.

مایک پمپئو در کره شمالی با مسئولان این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. هدف از این بازدید آماده ساختن دیدار تاریخی ترامپ و کیم جونگ اون است. او پیش از این با رهبر کره شمالی نیز دیدار کرده بود.

پمپئو گفت مذاکرات با مقام‌های کره شمالی سازنده بود.

دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. موضوع اصلی این دیدار محدودسازی برنامه هسته‌ای و موشکی کره شمالی است. رسانه‌های کره جنوبی چندی پیش اعلام کردند که این دیدار در سنگاپور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.