ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عکس – خبر: گلشیفته فراهانی روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن

گلشیفته فراهانی در فیلم «دختران آفتاب» ساخته اوه اوسون در نقش یک دختر ایزدی جنگجو بازی می‌کند.

در پنجمین روز جشنواره فیلم کن، گلشیفته فراهانی، بازیگر سرشناس ایرانی روی فرش قرمز رفت. فراهانی گفت: «اگر صدای زنان در فیلم "دختران آفتاب" را بشنوید، از ترس می‌لرزید.»

«دختران آفتاب» داستان زنان ایزدی‌ست که داعش آن‌ها را به بردگی گرفته بوده و حالا بعد از آزادی، گروهانی از زنان را تشکیل داده‌اند و با داعش می‌جنگند. گلشیفته فراهانی در فیلم «دختران آفتاب» به کارگردانی اوه اوسون، فیلمساز فرانسوی نقش یک دختر ایزدی به نام بهار را بازی می‌کند.

منتقدان از این فیلم به عنوان یک فیلم تخیلی که از واقعیت‌های جنگ با داعش در سال ۲۰۱۴ دور افتاده است انتقاد کرده‌اند. پتر برادشاو، منتقد سرشناس گاردین اما از این فیلم به عنوان یک فیلم «عاطفی و روراست» تمجید کرده.

«دختران آفتاب» در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن با «همه می‌دانند» اصغر فرهادی و «سه‌رخ» جعفر پناهی بر سر نخل طلای مهم‌ترین جشنواره فیلم اروپای مرکزی رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Iraj

    ایشان‌ازترس حکومت اسلامی جبار شمارا نادیده گرفتن چون درصورت توجه‌به شما دربازگشت به ایران اونوقت خودش را نادیده میگرفتن......شما واقعاهنرمند خوب وباصداقتی هستید.موفق باشید.متشکرم