ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معترضان کازرونی: الله اکبر از دست امام جمعه خائن

تجمعات اعتراضی در سطح شهر همچنان ادامه دارد. راه‌های ورود و خروج به شهر مسدود شده و دسترسی به اینترنت هم محدود است.

کازرون پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت همچنان ملتهب بود. بعد از درگیری مأموران انتظامی با معترضان که به کشته و مجروح شدن چندین نفر انجامید، تجمعات اعتراضی در سطح شهر همچنان ادامه یافت. مردم به طرح تقسیم شهرستان کازرون به دو شهر جداگانه معترض‌‌اند. در فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده معترضان محمد خرسند امام جمعه شهر را خطاب قرار داده‌اند. خرسند هنگامی که دامنه اعتراضات مردم به نماز جمعه کشید، پشت معترضان را خالی کرد. اکنون مردم شعار می‌دهند: « الله اکبر از دست امام ‌جمعه خائن»

صبح جمعه ۳۱ فروردین آغاز شد. معترضان کازرونی به مصلی شهر، محل برگزاری نماز جمعه رفتند و با سر دادن شعارهایی مانند «دشمن ما همینجاست، دروغ می‌‌‌گن آمریکاست» نماز جمعه شهر را به هم زدند.

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت اهالی کازرون در میدان شهدای شهر در اعتراض به طرح تقسیم شهرستان کازرون اجتماع کردند. مأموران امنیتی تعدادی از معترضان را بازداشت کرده بودند. گروهی از مردم شامگاه  مقابل کلانتری خواهان آزادی بازداشت‌شدگان شده بودند که پلیس به طرف آنها شلیک کرد. بر اساس گزارش‌های غیررسمی ده‌ها نفر کشته، مجروح یا بازداشت شدند. شرایط شهر کاملاً امنیتی‌ست، راه‌های ورود و خروج به شهر مسدود شده، دسترسی به اینترنت محدود است و پلیس در مراکز درمانی هم مستقر شده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.