ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دیدار ناگهانی رهبران دو کره در نقطه صفر مرزی

دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی هدف از ملاقات دو ساعته رهبران دو کره را تسهیل روند نشست کیم جونگ اون و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده عنوان کرده است.

مون جه ـ این، رئیس جمهوری کره جنوبی و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای دومین بار، شنبه ۲۶ مه/ پنجم خرداد در نقطه صفری مرزی دیدار کردند. علت این دیدار، گفت‌وگو درباره نشست احتمالی رهبران کره شمالی و آمریکا در آینده‌ای نزدیک عنوان شده است.

رئیس جمهوری کره جنوبی اعلام کرد نتیجه نشست دوساعته با رهبر کره شمالی را یکشنبه ۲۷ مه اعلام خواهد کرد

به گزارش رویترز، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی هدف از این ملاقات را تسهیل روند نشست کیم جونگ اون و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده بیان کرده است.

رئیس جمهوری کره جنوبی اعلام کرد نتایج نشست دوساعته با رهبر کره شمالی را صبح یکشنبه ۲۷ مه اعلام خواهد کرد.

روز گذشته رئیس جمهوری آمریکا یک روز بعد از لغو دیدار خود با کیم جونگ اون، اعلام کرد که نسبت به پیشرفت مذاکرات با پیونگ‌یانگ خوش‌بین است و احتمال داد که دیدار و گفت‌وگو با رهبر کره شمالی در همان تاریخ ۱۲ ژوئن برگزار شود.

پنج‌شنبه ۲۴ مه / ۳ خرداد دونالد ترامپ در نامه‌ای به کیم‌جونگ اون، رهبر کره شمالی دیدار برنامه‌ریزی‌شده خود با او را که قرار بود ۱۲ ژوئن در سنگاپور برگزار شود به زمان نامشخصی موکول کرد. کمی پیش از لغو دیدار ترامپ و اون، کره شمالی به‌طور کامل سایت آزمایش هسته‌ای خود، «پونگ‌گیه‌ری» را تخریب و از آن به‌عنوان اقدامی برای نشان دادن حسن‌نیت خود یاد کرد.

با این حال، کره شمالی روز جمعه نسبت به تصمیم ترامپ مبنی بر لغو دیدار تاریخی رهبران دو کشور واکنش نشان داد. کیم کیه گوان، معاون وزیر خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای تصمیم ترامپ را «بسیار تأسف‌بار» خواند و اعلام کرد که پیونگ‌یانگ حاضر است «در هر زمان و به هر طریقی که ممکن است رو در رو بنشینند و مشکلات را حل کنند». ترامپ نیز در واکنش این بیانیه را «گرم و سازنده» خواند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاپور‌جوادی‌اردبیل-شهرستان‌گرمی

    فیلترشکن‌سایفون‌واقعاخیلی‌عالیه.از‌زمانیکه‌بااین‌فیلترشکن‌کارمیکنم‌خیلی‌خیلی‌راضیم‌.ازتون‌ممنونم‌که‌انودر