ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عکس: جشن و تظاهرات در برلین علیه راهپیمایی راست‌گرایان افراطی

راست‌گرایان افراطی در برلین بسیار کمتر از پیش‌بینی‌های خودشان در تظاهرات شرکت کردند اما در اعتراض به آنها هزاران تن در پایتخت آلمان به راهپیمایی یا جشن و سرور پرداختند.

حزب راست‌گرای افراطی «آلترناتیو برای آلمان» (AfD) یکشنبه ۲۷ مه / ششم خرداد برای راهپیمایی در مرکز برلین، در محله‌ای که ساختمان‌های دولتی در آن واقع است، برنامه‌ریزی کرده بود. در برابر این راهپیمایی، بیش از ۱۰ راهپیمایی و رویداد فرهنگی برای مقابله با راست‌گرایی افراطی برگزار شد.

برگزارکنندگان آلترناتیو برای آلمان حضور ۱۰ هزار تن را پیش‌بینی کرده بودند. به گزارش روزنامه «تاگس‌اشپیگل»، کمتر از دو هزار تن در راهپیمایی آنها با شعار «آلمان آینده» حاضر شدند. همزمان، دو هزار مأمور پلیس برای حفظ امنیت راهپیمایی آنها در خیابان‌ها مستقر شدند.

در عوض، بیش از ۲۰ هزار تن در برلین علیه راست‌گرایان افراطی یا در تظاهرات شرکت کردند، یا در رویدادهای فرهنگی و جشن و پارتی.

بر رود اشپری،‌ قایق‌ها علیه آلترناتیو برای آلمان به راه افتادند. در نزدیکی دروازه براندن‌بورگ،‌ پارتی‌های خیابانی علیه راست‌گرایان افراطی برگزار شده. سه حزب چپ‌گرای سوسیال‌دموکرات، چپ و سبز نیز با شعار «نفرت را متوقف کنید، آ اف د را متوقف کنید» در میدان جمهوری برلین دست به راهپیمایی زدند.

آلبومی از عکس‌های مربوط به تظاهرات علیه راست‌گرایان افراطی:

[sliderpro id="567"]

و ویدئویی از این تظاهرات:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.