ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دیوان عالی کشور پذیرش درخواست اعاده دادرسی محمد ثلاث را تکذیب کرد

در حالی که وکیل مدافع محمد ثلاث، درویش گنابادی محکوم به اعدام، اعلام کرده بود که دیوان عالی کشور درخواست اعاده دادرسی موکل او را پذیرفته، معاون دیوان عالی کشور این خبر را تکذیب کرد.

در حالی که وکیل مدافع محمد ثلاث، درویش گنابادی محکوم به اعدام، اعلام کرده بود که دیوان عالی کشور درخواست اعاده دادرسی موکل او را پذیرفته، معاون دیوان عالی کشور این خبر را تکذیب کرد.

محمد ثلاث، درویش گنابادی محکوم به اعدام در دادگاه

غلامرضا انصاری، معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور سه‌شنبه ۸ خرداد به خبرگزاری تسنیم گفت: «این خبر صحت ندارد. پرونده مزبور به شعبه ۳۵ ارجاع شده و در دست بررسی شعبه است اما هنوز شعبه تصمیمی مبنی بر رد یا پذیرش درخواست اعاده دادرسی نگرفته است.»

زینب طاهری، وکیل مدافع محمد ثلاث گفته بود پرونده موکلش به شعبه ۳۵ دیوان عالی کشور ارجاع شده و قرار است که فردا چهارشنبه ۹ خرداد او لایحه تکمیلی در رابطه با پرونده موکلش را به این شعبه ارائه دهد.

زینب طاهری به تازگی ویدیویی در رابطه با بی‌گناهی موکل خود در فضای مجازی منتشر کرد که در ادامه، هفته گذشته با اتهام «تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب»، به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

محمد ثلاث متهم است که در ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ هم‌زمان با درگیری دراویش گنابادی با مأموران پلیس در محدوده خیابان پاسداران تهران، با اتوبوس به سمت گروهی از مأموران حرکت کرده و سه نفر از آن‌ها را کشته است. ثلاث در سومین و آخرین جلسه دادگاه خود در ۲۷ اسفند ۹۶ گفته بود این عمل را عامدانه انجام نداده است.

شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فردای آخرین جلسه دادگاه حکم محمد را صادر و او را به قصاص (اعدام) محکوم کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.