ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استفاده از پهپاد به جای مانکن زن در نمایش مد در عربستان سعودی

لباس‌ها را به پهپادهایی آویخته و مانند اشباحی سرگردان به پرواز درآورده بودند. برگزارکنندگان می‌گویند نمایش مد جده مناسب بود برای ماه رمضان.

در یک نمایش مد در جده، برگزارکنندگان به جای مانکن از پهپاد استفاده کردند: حاصل نمایش عجیب و غریبی بود که همگان را حیرت‌زده کرده است. لباس‌ها را به پهپادهای آویخته بودند و مانند اشباحی سرگردان به پرواز درآورده بودند. در همان حال دامن لباس‌ها هم در باد تکان می‌خورد.

استفاده از پهپاد به جای مانکن‌های زن در یک کشور مسلمان که همچنان در بند سنت‌هاست به عنوان جلوه‌ای از تجدد، انتقاد شهروندان در شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت. برگزارکنندگان در پاسخ ادعا کردند که قصد داشتند نمایش متفاوتی را عرضه کنند.

علی نبیل اکبر، برگزارکننده این نمایش مد، در گفت‌وگو با بی بی سی عربی گفته است این نمایش نخستین نخستین نمایش مد با پهپاد در حوزه کشورهای خلیج فارس است. به گفته نبیل اکبر چنین نمایشی با صرف وقت و هزینه زیاد به گونه‌ای طراحی شده که مناسب ماه رمضان باشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فازباز

    عجب تصاویر پر معنایی از آب دراومده...معنایی که ابدا سازندگانش قصد ساختشو نداشتن