ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ ده‌ها نفر در حمله هوایی به یک روستای سوریه

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که در حمله هوایی به روستایی در استان ادلب سوریه در ساعات نخست بامداد جمعه، دست‌کم ۴۴ نفر کشته شدند. این منطقه هنوز در دست شورشیان است.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که در حمله هوایی به روستایی در استان ادلب سوریه در ساعات نخست بامداد جمعه ۸ ژوئن / ۱۸ خرداد، دست‌کم ۴۴ نفر کشته شدند. این منطقه هنوز در دست شورشیان است.

جنگ سوریه ـ عکس از آرشیو

به‌گزارش رویترز، رامی عبدالرحمان، مسئول دیده‌بان حقوق بشر سوریه گفت: «هواپیماهای جنگی که ظاهراً روسی بودند نیمه‌شب گذشته روستای "زردانه" در منطقه تحت کنترل شورشیان را هدف قرار دادند.»

او افزود: «تلفات این حمله بالاترین شمار کشته‌شدگان در یک حمله هوایی به این منطقه از ماه مارس تاکنون بود.»

به‌گفته رامی عبدالرحمان، ۱۱ زن و ۶ کودک از جمله کشته‌شدگان این حمله بودند.

احتمال افزایش شمار کشته‌شدگان می‌رود زیرا در میان حدود ۵۰ زخمی این رویداد افرادی هستند که وضعیت جسمانی وخیمی دارند.

روسیه اتهام این حمله به نیروهای نظامی خود در سوریه را رد کرد. وزارت دفاع این کشور روز جمعه گفت که اطلاعاتی از درگیری میان نیروهای اسلامگرا، جبهه النصره و دیگر جنگجویان نیروهای مخالف رژیم سوریه در ۲۴ ساعت گذشته به‌دست آورده است. به‌گفته روسیه، در این درگیری‌ها توپخانه سنگین نیز به‌کار رفته است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در سخنان تازه‌ای گفته است که روسیه قصد ندارد از سوریه خارج شود اما حضور نظامی‌اش در این کشور هم دائمی نخواهد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.